Головна  →  Діяльність  →  Місячні плани робіт  →  План на квітень 2015

План основних заходів Департаменту житлово-комунальної інфраструктури на квітень 2015 року

 


п/п

Основні заходи

Терміни
виконання

Хто проводить,
відп. за підготовку

Пр.

1

2

3

4

5

Загальні заходи забезпечення діяльності Департаменту

Організаційне забезпечення

1

Підготовка матеріалів щодо розгляду питань розвитку та реформування житлово-комунального господарства на засіданнях профільних постійних комісій і сесіях Київради, участь у їх проведенні (за окремим планом)

Протягом місяця

Новицький Д.Ю.,
заступники

 

2

Виконання планів заходів щодо реалізації проектів та виконання завдань Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року, державних і міських цільових програм реформування та розвитку житлово-комунального господарства, основних робіт в частині, що стосується (за квітень, за окремими планами)

Протягом місяця

Новицький Д.Ю.,
заступники, керівники структурних підрозділів (СП)

 

3

Колегія КМДА: «Підсумки проходження опалювального сезону та розробка плану заходів по підготовці до наступного сезону»

 14

Новицький Д.Ю.
Фоменко О.В.
Голови РДА

 

4

Підготовка та проведення нарад під керівництвом голови, першого заступника і заступників голови КМДА щодо вирішення актуальних питань розвитку міського господарства

Протягом місяця

Новицький Д.Ю.,
заступники, керівники СП

 

5

Підготовка та проведення апаратних нарад з питань удосконалення управлінської та фінансово-господарської діяльності Департаменту, структурних підрозділів та підпорядкованих підприємств

Щовівторка

Новицький Д.Ю.,
Мрига С.С.
Нікулеско С.Г.

 

6

Підготовка та проведення нарад (у тому числі виїзних) щодо вирішення актуальних проблем розвитку, реформування та функціонування галузі (за окремим планом )

Протягом місяця

Новицький Д.Ю.,
заступники, керівники СП

 

7

Реалізація стратегічних ініціатив у сфері житлово-комунального господарства. Опрацювання, підготовка, надання та захист інвестиційних проектів.

До 28

Новицький Д.Ю.
Мрига С.С.,
керівники СП

 

8

Заходи з підготовки до відзначення Дня довкілля, Дня Чорнобильської катастрофи, Дня охорони праці

20,26,28

Новицький Д.Ю.,
заступники,
керівники СП

 

9

Підготовка та проведення заходів з мобілізаційної готовності та мобілізаційної підготовки, контроль опрацювання моб- документів Департаменту (за окремим планом )

Постійно

Новицький Д.Ю.,
відповідальні виконавці

 

10

Організаційні заходи щодо проведення весняного двомісячника з благоустрою, озеленення та санітарного очищення м. Києва

Протягом місяця

Малихін О.В.,
керівники підприємств

 

11

Виконання заходів роботи з громадськістю, засобами масової інформації зі зверненнями громадян, інформаційними запитами, тощо (за окремим планом )

Протягом місяця

Керівники СП,
Дзюба Н.П.
Соколан Н.П.

 

12

Організація та забезпечення роботи щодо проведення процедур державних закупівель (за окремим планом)

Протягом місяця

Мрига С.С.
Яткевич Р.А.

 

13

Робота щодо профілактики та попередження травматизму, безпеки праці, соціального захисту працівників інше (за окремим планом )

Протягом місяця

Заступники, керівники
підприємств

 

14

Вирішення поточних питань матеріально-технічного забезпечення діяльності Департаменту (за окремим планом)

Протягом місяця

Керівники СП Федючок В.З.

 

15

Здійснення заходів по реалізації державних і міських цільових програм в частині, що стосується в тому числі Регіональної та Генеральної угод (за окремими планами)

Постійно

Заступники, керівники
підприємств

 

16

Підготовка та надання звітних матеріалів щодо підсумків роботи за березень, 1 квартал 2015року

10

Мельник Н.М.

 

17

Наради:
- щодо підготовки житлово-комунальних служб до роботи під час травневих свят;
- підготовки та проведення поминальних днів у травні місяці

28

21

Новицький Д.Ю.,
керівники сп,
підпорядкованих підприємств

 

Фінансове забезпечення та звітність

1

Підготовка та оплата поточних платежів Департаменту. Забезпечення контролю за наявністю та рухом майна

Протягом місяця

Ткаченко Т.С.,
прац. відділу

 

2

Посилення контролю по недопущенню виникнення дебіторської заборгованості терміном понад 1 місяць.

Протягом місяця

Ткаченко Т.С.
Хітоніна Л.Ю.

 

3

Нарахування та перерахунок на вкладні рахунки в банк заробітної плати за квітень 2015 року

15, 30

Кушнірчук М.М.

 

4

Підготовка та здача фінансової звітності до Пенсійного фонду, ДПІ у Шевченківському районі, ГУДКС у м. Києві, пояснень, консультацій (за окремим планом)

До 25

Ткаченко Т.С.,
прац. відділу

 

5

Формування та ведення меморіальних ордерів, оборотно-сальдових відомостей по реєстраційних та особових рахунках.

30

Могилевич М.Е.
Проценко А.В.

 

6

Прийом місячної звітності від підприємств-одержувачів бюджетних коштів

До 13,27

Хітоніна Л.Ю.
Проценко А.В.

 

7

Формування, ведення та супровід фінансово-бухгалтерських операцій. Прийом (надання) звітності щодо фінансово-господарської діяльності (за окремим планом)

Протягом місяця

Хітоніна Л.Ю.
Весь відділ

 

8

Контроль виконання рішень і доручень в частині, що стосується фінансово-господарської діяльності

Протягом місяця

Ткаченко Т.С.,
Хітоніна Л.Ю.

 

9

Взяття до обліку первісної документації, здійснення реєстрації зобов’язань та їх оплати

Протягом місяця

Весь відділ

 

10

Прийом та контроль фінансової звітності підвідомчих організацій за березень та 1 квартал 2015 р.

До 30

Могилевич М.Е.
Проценко А.В.

 

11

Формування замовлення на фінансування по КФК 010117 відповідно до зареєстрованих бюджетних зобов’язань виконаних робіт, наданих послуг інше

6,13,20,27

Кушнірчук М.М.
Могилевич М.Е.
Проценко А.В.

 

12

Консультативна допомога одержувачів бюджетних коштів

Протягом місяця

Могилевич М.Е.
Проценко А.В.

 

Контрольно-ревізійна робота

1

Проведення позапланового фінансового аудиту КП по переробці нерудних будівельних матеріалів

До 06

Риженко І.В.
Шаповаленко І.В.,

 

2

Проведення заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також контроль за їх проведенням

Постійно

Шаповаленко І.В.

 

3

Надання роз’яснень щодо порядку дотримання та застосування антикорупційного законодавства

Постійно

Шаповаленко І.В.

 

4

Розгляд повідомлень щодо причетності працівників Департаменту та підпорядкованих підприємств до вчинення корупційних правопорушень

Протягом місяця

Шаповаленко І.В.

 

5

Своєчасне здійснення розгляду звернень громадян, установ, підприємств та організацій тощо.

Постійно

Шаповаленко І.В.
Риженко І.В.

 

6

Планові, позапланові перевірки з питань фінансово-господарської діяльності Департаменту ( за окремим дорученням)

Протягом
місяця


Шаповаленко І.В.
Риженко І.В.

 

7

Надання допомоги в заповненні декларацій та їх перевірка

До 30

Шаповаленко І.В.

 

Правове забезпечення

1

Забезпечення представництва інтересів Київради, КМДА та Департаменту у судах та органах виконавчої служби

За фактом проведення

Швець К.О.,
працівники сектору

 

2

Експертиза та направлення на погодження розпоряджень, рішень, які відносяться до компетенції Департаменту.

Постійно

Швець К.О.,
працівники сектору

 

3

Юридичне супроводження процесу реєстрації нормативно-правових актів у ГУЮ у м. Києві. Аналіз наказів, договорів, розпоряджень, рішень їх візування

Протягом місяця

Швець К.О.,
працівники сектору

 

4

Ведення претензійно-позовної роботи ( за окремим планом).
Надання звіту щодо претензійно-позовної роботи

Постійно
10

Швець К.О.,
працівники сектору

 

5

Надання звіту до Головного управління юстиції щодо прийнятих Департаментом розпорядчих актів

До 10

Швець К.О.,
працівники сектору

 

Робота з персоналом

1

Заходи з оптимізації структури Департаменту; опрацювання положень ДЖКІ, підрозділів, посадових інструкцій; перепризначення працівників (за окремим планом )

Протягом місяця

Новицький Д.Ю.,
Керівники СП.

 

2

Проведення перевірки відомостей згідно Закону України «Про очищення влади» щодо новопризначених осіб.

Протягом місяця

Сектор персоналу

 

3

Опрацювання узагальнених даних про декларування доходів працівників Департаменту за 2014 рік підготовка та надання відповідних матеріалів до центральних органів влади

25

Сектор персоналу

 

4

Забезпечити участь держслужбовців підрозділів Департаменту в проведенні щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець»

Протягом місяця

Керівники СП, сектор персоналу

 

5

Підготовка матеріалів з питань просування по службі працівників, стажування, присвоєння держслужбовцям чергових рангів, надбавок, тощо.

Протягом місяця

Керівники СП, сектор персоналу

 

6

Заходи щодо дотримання вимог законодавства про працю і державну службу, контроль за реалізацією графіка щорічних відпусток працівників ДЖКІ, облік виходу на роботу працівників та подання табелів обліку виходу їх на роботу.

Протягом місяця

Керівники СП, сектор персоналу

 

7

Консультації працівникам департаменту з питань трудового законодавства та державної служби.

Постійно

Сектор
персоналу

 

8

Надання даних про заміщення вакантних посад, про стан кадрової роботи Департаменту за лютий

До 13

Пономаренко С.С.

 

Розвиток та реформування житлово-комунальної інфраструктури

1

Моніторинг розробки проекту Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури для міста Києва на
2016 – 2020 роки. Розроблення Технічного завдання

До 30

Радченко В.М.
Богдан В.І.
Сироватка С.О.

 

2

Моніторинг виконання завдань та заходів з реалізації Стратегічної ініціативи «Першокласна інфраструктура» в частині житлово-комунального господарства «Ощадлива енергетика» у 2015 році.

До 28

Радченко В.М.
Богдан В.І.
Крегул.О.Ю.

 

3

Підготовка інформації про хід реалізації реформ у місті Києві: значення критеріїв оцінки стану впровадження реформ у підпорядкованій сфері


До 28

Радченко В.М.
Богдан В.І.
Крегул О.Ю,

 

4

Організація та проведення засідання Науково-технічної ради щодо інноваційних технологій в галузях водо підготовки, водовідведення і доочистки питної води.

Протягом місяця

Радченко В.М.
Богдан В.І.
Ткаченко І.В.

 

5

Оголошення конкурсу з проектів із реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках ОСББ та ЖБК.

Протягом місяця

Радченко В.М.
Богдан В.І.
Ткаченко І.В.

 

6

Засідання Комісії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з питання приймання відомчого житлового фонду в комунальну власність територіальної громади в місті Києві

Протягом місяця

Радченко В.М.
Удод Т.Д.
Терещук С.С.
Стешенко Ю.І.

 

7

Наради щодо прийняття-передачі відомчого житлового фонду, зовнішніх інженерних мереж, гуртожитків та об’єктів соціальної інфраструктури до комунальної власності територіальної громади міста Києва, передача житлових будинків на баланс ОСББ

Постійно

Радченко В.М.
Удод Т.Д.
працівники
відділу

 

8

Заходи щодо реалізації житлових прав мешканців гуртожитків відповідно до рішення Київради «Про внесення змін у додаток до рішення Київської міської ради від 24 травня 2012 року №596/7933 «Про приватизацію жилих приміщень у гуртожитках міста Києва» (за окремим планом )

Протягом місяця

Радченко В.М.
Удод Т.Д.
Терещук С.С.
Стешенко Ю.І.

 

9

Проведення, спільно з РДА, нарад щодо реалізації житлових прав мешканців гуртожитків, пов’язаних з видачею їм ордерів та подальшою приватизацією житлової площі, питання використання кімнат у гуртожитках, які здаються в оренду.

У разі потреби

Радченко В.М.
Удод Т.Д.
Терещук С.С.
Стешенко Ю.І.

 

10

Узагальнення інформації про створення ОСББ (ЖБК)

До 10

Радченко В.М.
Удод Т.Д.

 

11

Проведення робочих нарад з керівниками РДА, керівним складом ОСББ (ЖБК), що забезпечують життєдіяльність житлово-комунального господарства міста Києві

Протягом місяця

Радченко В.М.
Удод Т.Д.
Будай І.М.

 

12

Підготовка, супроводження та погодження проектів рішень Київради та проектів розпоряджень КМДА з окремих питань реформування та розвитку ЖКІ

Протягом місяця

Радченко В. М.
Богдан В.І.
Удод Т.Д

 

Контроль експлуатації житлово-комунальної інфраструктури

1

Організаційна робота щодо реалізації висновків і пропозицій колегій Мінрегіонбуду, КМДА з питань підготовки роботи міських служб у зимовий період (за окремим планом )

Протягом
місяця

Малихін О.В.
начальники
відділів

 

2

Підготовка матеріалів та участь у засіданнях міського антикризового енергетичного, міського оперативного штабів по підготовці до роботи господарства в зимовий період

Щотижнево (або за графіком)

Малихін О.В. Пінчук Л.І.

 

3

Підготовка матеріалів та організаційне забезпечення проведення нарад у заступника голови КМДА

За дорученням

Малихін О.В.
Пінчук Л.І.

 

4

Моніторинг кількості житлових будинків в яких відсутні гаряче та холодне водопостачання, електропостачання та непрацюючі ліфти

Постійно

Малихін О.В.
Пінчук Л.І.

 

5

Засідання робочої групи та реалізація заходів щодо удосконалення та оптимізації структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва (за окремим планом)

Постійно

Малихін О.В.
Пінчук Л.І.
Чувільська О.В

 

6

Контроль та координація роботи обслуговуючих організацій, комунальних підприємств та проведення нарад з їх представниками для вирішення проблемних питань.

Протягом
місяця

Малихін О.В.
Пінчук Л.І.

 

7

Контроль за станом проходження опалювального сезону та звіт до Мінрегіонбуду

Щоденно

Малихін О.В.
Пінчук Л.І.

 

8

Контроль та координація роботи обслуговуючих організацій, комунальних підприємств та проведення нарад з їх представниками для вирішення проблемних питань

Протягом
місяця

Малихін О.В. Пінчук Л.І.
Жилка М.В.

 

9

Організаційні заходи з вирішення питання відшкодування підприємствам перевізникам відходів витрат внаслідок збільшення вартості паливно-мастильних матеріалів

Протягом
місяця

Малихін О.В.
Жилка М.В.

 

10

Заходи щодо вирішення проблемних питань полігонів 5,6 ПАТ "Київспецтранс" (за окремим планом в частині, що стосується )

Постійно

Малихін О.В. ЖилкаМ.В.

 

11

Надання інформації стосовно заборгованості населення за житлово-комунальні послуги по місту Києву

До 16

Малихін О.В.
Пінчук Л.І.

 

12

Моніторинг стану розрахунків населення та комунальних підприємств житлового господарства районів міста Києва за житлово-комунальні послуги та спожиті енергоносії

Постійно

Малихін О.В.
Чувільська О.В.

 

13

Підготовка та погодження проектів розпоряджень, рішень КМР з питань експлуатації житлового фонду, інженерних мереж, поводження з побутовими відходами, інженерного захисту території

Протягом місяця

Малихін О.В.
Пінчук Л.І. Чувільська О.В
Жилка М.В.

 

14

Розгляд та опрацювання звернень депутатів, громадян, інформаційних запитів. Організація проведення особистого прийому громадян тощо (за окремим планом )

Протягом місяця

Малихін О.В.
Пінчук Л.І.
Чувільська О.В

 

15

Заходи щодо удосконалення фінансово-господарської діяльності підпорядкованих підприємств та підприємств галузі (за окремим планом)

Постійно

Малихін О.В.
начальники
відділів

 

16

Розгляд звернень громадян до бюджетної установи КБУ «контактний центр м. Києва»

Постійно

Пінчук Л.І.
Скляренко Є.А.

 

17

Збір, опрацювання та аналіз матеріалів в частині, що стосується ремонту житлового фонду, відповідно до програм діючих у сфері житлово-комунального господарства.

Протягом місяця

Малихін О.В.
начальники
відділів

 

Заходи щодо забезпечення та розвитку енергоефективності

1

Засідання Робочої групи по перегляду та оптимізації «Регіональної програми підвищення енергоефективності на 2011-2015 роки для міста Києва»

По мірі необхідності

Малежик О.М.

 

2

Засідання робочої групи з розгляду питань розміщення в межах міста Києва нових або реконструкції діючих об’єктів теплопостачання

По мірі необхідності

Малежик О.М.

 

3

Моніторинг:
- стану оснащення житлових будинків міста Києва приладами обліку теплової енергії;
- контролю за впровадженням енергосервісних договорів та компенсацією інвесторам витрат на заходи з термосанації приміщень бюджетної сфери;
- виконання «Дорожньої карти» впровадження у місті Києві енергозберігаючих заходів протягом 2015-2016 років

Щомісячно

Малежик О.М.
нач. відділів

 

4

Підготовка матеріалів для розгляду;
- на колегіях, селекторних нарадах Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства;
- на нарадах у голови КМДА та його заступників

У встановлений термін

Малежик О.М.
Начальники відділів

 

5

Опрацювання матеріалів щодо розрахунків загальновироб-ничих норм питомих витрат паливно-енергетичних ресурсів на 2015 рік для підприємств та організацій міста

по мірі надходження

Малежик О.М.
Начальники відділів

 

6

Підготовка, супроводження та погодження у відповідних службах міста Києва проектів рішень Київради та проектів розпоряджень Київської міської державної адміністрації щодо впровадження енергоефективності

у встановлений термін

Малежик О.М.
Начальники відділів

 

7

Забезпечення оприлюднення діяльності управління на веб - сторінці Департаменту житлово-комунальної інфраструктури

Постійно

Малежик О.М.
Нач.відділів

 

Розвиток та експлуатація об’єктів природних монополій

1

Моніторинг:
- ситуації у паливно-енергетичному комплексі та надання матеріалів для підготовки доповіді голові КМДА;
- проходження опалювального сезону, контроль за забезпеченням споживачів тепловою енергією, станом об’єктів тепло-, електро-, газопостачання, тощо

Протягом місяця у встановленому порядку

Крилов М.С. Татіщева В.А., Кравець І.В.

 

2

Ліцензійна діяльність у сфері виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, води та водовідведення; експертиза документації; підготовка висновків, організація та проведення засідання Ліцензійної комісії (за окремим планом )

Постійно

Терехова Н.В., Черноус Т. В.

 

3

Координація і моніторинг роботи підприємств щодо підготовки об’єктів тепло-, водопостачання та водовідведення до роботи в осінньо-зимовий період 2015-2016 років, підготовка та опрацювання матеріалів з цих питань

Протягом місяця

Лисак Н.А.
Крилов М.С.
Губень Н.В.
Кравець І.В.

 

4

Підготовка роз’яснень щодо застосування норм актів законодавства з питань експлуатації систем тепло-, водо, газо-, електропостачання та водовідведення

Протягом місяця

Лисак Н.А.
Крилов М.С.
Губень Н.В.

 

5

Участь у підготовці, погодженні та моніторинг виконання Графіку проведення випробувань теплових мереж ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» у 2015 році

Протягом місяця

Лисак Н.А.
Крилов М.С.
Кравець І.В.

 

6

Опрацювання питань, що стосуються зарахування мереж і споруд тепло-, водопостачання та водовідведення до комунальної власності м. Києва та їх передачі у володіння та користування експлуатуючим організаціям

Постійно

Терехова Н.В., Черноус Т. В.

 

7

Виконання доручень керівництва ДЖКІ, підготовка пропозицій до відповідей на депутатські запити, звернення громадян, інформаційні запити, листи підприємств, установ тощо з питань, що відносяться до компетенції Управління

Протягом місяця

Лисак Н.А.
Крилов М.С.
Губень Н.В.
прац. управління

 

8

Моніторинг :
- дотримання температурного графіку роботи теплових мереж протягом опалювального сезону;
- пошкоджень і аварійних ситуації, що виникають на мережах ПЕК і ВКГ, підготовка інфо- матеріалів;
- функціонування бюветних комплексів, виконання заходів щодо забезпечення їх роботи

Протягом місяця

Лисак Н.А.
Крилов М.С.
Губень Н.В.
працівники управління

 

9

Підготовка матеріалів до нарад під головуванням керівництва КМДА, ДЖКІ, зустрічей, засідань з питань, що відносяться до компетенції управління

Протягом місяця

Крилов М.С.
Губень Н.В.

 

10

Формування планів та про стан виконання міських цільових програм, завдань та заходів, визначених стратегічною ініціативою «Першокласна інфраструктура», тощо

Протягом місяця

Лисак Н.А.
Крилов М.С.
Губень Н.В.
працівники

 

11

Розроблення та супроводження погодження проектів розпорядчих документів Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо ліцензування та інших питань компетенції Управління

Протягом місяця

Лисак Н.А.
Крилов М.С.
Губень Н.В.
працівники Управління

 

Реалізація проектів у сфері житлово-комунальної інфраструктури

1

Опрацювання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва за 2015 р. (в частині ПКВ) підготовку відповідної звітності та аналітичних матеріалів.

До 15-го числа

Яткевич Р.А.
Сінюкова М.А.

 

2

Підготовка матеріалу щодо стану виконання державних цільових програм та використання коштів субвенції з Державного бюджету у 2015 р.

До 15-го числа

Яткевич Р.А.
Сінюкова М.А.
Савченко О.В.

 

3

Підготовка та передача об’єктів капітального будівництва та капітального ремонту

Постійно

Яткевич Р.А.
Кондратський О.М

 

4

Вирішення робочих питань з БМР по об’єкту «Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 БСА»

Протягом місяця

Яткевич Р.А.
Кондратський О.М

 

5

Вирішення робочих питань з БМР по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці»

Протягом місяця

Яткевич Р.А.
Кондратський О.М
Москалевський С.В.

 

6

Формування перелікв об’єктів капітального ремонту фінансування яких передбачено Програмою на 2015 рік

Протягом місяця

Яткевич Р.А.
Сінюкова М.А.

 

7

Підготовка аналітичної інформації для доповідей керівництву ДЖКІ, КМДА з питань виконання Програми капітальних вкладень та введення в дію потужностей КМДА та комплексної Програми реформування та розвитку комунального господарства м. Києва

Протягом місяця

Яткевич Р.А.
Кондрацький О.М.
Галушко С.М.
Савченко О.В.

 

8

Участь у розробці проектів міських програм ремонту житлового фонду

Протягом місяця

Москалевський С.В.
прац. управління

 

9

Моніторинг кредиторської заборгованості підприємств - замовників проектування, будівництва та реконструкції за виконані роботи на об’єктах, включених до ПКВ

Постійно

Сінюкова М.А.
Савченко О.В.

 

10

Підготовка проекту Розпорядження КМДА, щодо затвердження адресних переліків.

Протягом місяця

Савченко О.В. Сінюкова М.А.

 

11

Опрацювання та підготовка інформації на доручення Кабінету Міністрів України, Київського міського голови, Київської міської державної адміністрації, Київської міської ради, звернень громадян та організацій

Протягом
місяця

Москалевський С.В.
прац. управління

 

12

Підготовка проектів розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в межах компетенції управління

Протягом місяця

Яткевич Р.А.
Савченко О.В.
Сомик О.В.

 

13

Моніторинг фінансування об’єктів капітального будівництва та реконструкції, а також підготовка листів-заявок на фінансування в межах компетенції управління

Протягом місяця

Яткевич Р.А.
Сінюкова М.А.
Савченко О.В.

 

14

Проведення поточних нарад по об’єктам із замовниками та підрядниками щодо вирішення робочих питань з БМР по об’єктах:
- «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 у с. Підгірці»
- «Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 БСА»;
- Зсувні процеси та виконання протизсувних заходів

Протягом місяця
(за окремим планом )

Москалевський С.В.
Яткевич Р.А.
Кондрацький О.М.

 

15

Підготовка матеріалу та складання звітності щодо стану виконання державних цільових програм та використання коштів субвенції з Державного бюджету у 2015р.

До 15-го числа

Яткевич Р.А.
Сінюкова М.А.
Савченко О.В.

 

16

Моніторинг виконання розпоряджень КМДА з питань реалізації проектів у житлово-комунальній сфері

Протягом місяця

Яткевич Р.А.
Кондратський О.М

 

Управління ритуальних послуг

1

Вирішення питань поховання воїнів учасників антитерористичної операції

Щоденно

Бабій М.О.
Кутіщев М.О.

 

2

Координація робіт по весняному двомісячнику та з підготовки кладовищ та колумбарію до проведення поминальних днів

Протягом місяця

Бабій М.О.
Кутіщев М.О.

 

3

Координація робіт щодо відведення земельної ділянки для розширення меж Лісового кладовища

Постійно

Бабій М.О.

 

4

Проведення роботи по розширенню меж Північного кладовища

Протягом місяця

Бабій М.О.
Ярошенко О.П.

 

5

Координація роботи щодо підготовки уточнюючих фінансових планів КП ритуальної галузі на 2015 рік і проектів на 2016 рік

Протягом місяця

Левіна Г.П.
Ольхова Л.С.

 

6

Аналіз виконання основних показників фінансово-господарської діяльності підпорядкованих підприємств за 1 кв. 2015 р.

До 30 числа

Левіна Г.П.
Ольхова Л.С.

 

7

Заходи по удосконаленню діяльності комунальних підприємств у сфері надання ритуальних послуг та оптимізації використання їх майна (за окремим планом )

Протягом місяця

Левіна Г.П.
Ольхова Л.С.

 

8

Опрацювання інформації щодо оформлення поховань суб'єктами господарювання різної форми власності поховання та підпоховання на кладовищах м. Києва

Щоденно

Приходько Ю.М. Онищенко Л.В.

 

9

Підготовка та подання звіту до Мінрегіонбуду згідно доручення від 27.01.2015 №1798 щодо військових поховань

До 30

Левіна Г.П.
Ярошенко О.П.

 

10

Робота по забезпеченню погодження проекту та виходу рішення Київської міської ради щодо ліквідації комунальних підприємств ритуальної галузі

Протягом місяця

Левіна Г.П.
Ольхова Л.С.

 

11

Підготовка заходів щодо проведення поминальних днів у 2015 році на кладовищах міста Києва

Протягом місяця

Бабій М.О.
прац. управління

 

12

Опрацювання подальших доручень щодо створення Національного військового меморіального кладовища. Взаємодія з різними організаціями

За
потребою

Левіна Г.П.

 

13

Координація та контроль щодо внесення змін до Статутів підпорядкованих підприємств

Протягом місяця

Левіна Г.П.
Ольхова Л.С.

 

14

Виконання доручень КМДА, Департаменту, доведення інформації до підпорядкованих підприємств. Підготовка проектів розпоряджень КМДА та рішень Київради

Постійно

Бабій М.О.
Кутіщев М.О.
Левіна Г.П.

 

15

Контроль за санітарним станом територій кладовищ м. Києва та прилеглої території

Постійно

Бабій М.О.
Савченко А.В.

 

16

Перевірка кладовищ з питання дотримання вимог Закону України «Про поховання та похоронну справу»

Згідно плану

Бабій М.О.
Кутіщев М.О.

 

17

Здійснення своєчасного реагування на звернення громадян міста Києва до КБУ «Контактний центр м. Києва» стосовно роботи ритуальної служби

Постійно

ОнищенкоЛ.В.
Савченко А.В

 

18

Контроль за додержанням дисципліни цін та тарифів на ритуальні послуги, збір заявок на фінансування

Постійно

Левіна Г.П.

 

19

Проведення моніторингу заборгованості з виплати заробітної плати підпорядкованими підприємствами

Постійно

Левіна Г.П.
Ольхова Л.С.

 

20

Підготовка та подання до Міністерства житлово-комунального господарства України звіту Форма №1-Похоронна справа

До 24

Приходько Ю.М.

 

21

Збір та узагальнення статистичних даних щодо надання ритуальних послуг при похованні пільгових категорій населення

27

Приходько Ю.М.

 

22

Збір та узагальнення звітів з праці, обсягів реалізованих послуг підпорядкованих підприємств

24

Ярошенко О.П.

 

Версiя для друку