Головна  →  Діяльність  →  Місячні плани робіт  →  План на грудень 2015

План

основних заходів  Департаменту  житлово-комунальної інфраструктури на грудень 2015 року

п/п

 

Основні заходи

Терміни

виконання

Хто проводить,

відповідальних за підготовку

Пр.

1

2

3

4

5

Загальні заходи забезпечення діяльності Департаменту

Організаційне забезпечення

1

Підготовка  матеріалів щодо розгляду питань розвитку  та реформування житлово-комунального господарства на засіданнях профільних постійних комісій і сесіях Київради, участь у їх проведенні (за окремим планом)

Протягом місяця

Новицький Д.Ю.,

Заступники

керівники структурних підрозділів  СП

 

2

Виконання планів заходів щодо реалізації проектів та виконання завдань Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року, державних і міських цільових програм реформування та розвитку житлово-комунального господарства,  основних робіт в частині, що стосується (за травень, за окремими планами)

Протягом місяця

Новицький Д.Ю.,

заступники, керівники структурних підрозділів  СП

 

3

Підготовка та проведення нарад під керівництвом голови, першого заступника і заступників голови КМДА щодо вирішення актуальних питань розвитку міського господарства

Протягом місяця

Новицький Д.Ю.,

заступники, керівники  СП

 

4

Підготовка та проведення апаратних нарад з питань удосконалення управлінської та фінансово-господарської діяльності Департаменту, структурних підрозділів та підпорядкованих підприємств

Щовівторка

Новицький Д.Ю.,

Нікулеско С.Г.

 

 

5

Підготовка та проведення  нарад (у тому числі виїзних) щодо вирішення актуальних проблем  розвитку, реформування та функціонування галузі (за окремим планом )

Протягом місяця

 

Новицький Д.Ю.,

заступники, керівники  СП

 

6

Підготовка та проведення заходів з мобілізаційної готовності  та   мобілізаційної підготовки, контроль опрацювання моб- документів Департаменту   (за окремим планом )

Постійно

 

Новицький Д.Ю.,

відповідальні виконавці

 

7

Виконання  заходів роботи з громадськістю, засобами масової інформації зі зверненнями громадян, інформаційними запитами, тощо (за окремим планом )

Протягом місяця

Керівники СП,

Акопова А.Є.

Павленко Г.В.

 

8

Робота щодо профілактики та попередження травматизму, безпеки праці, соціального захисту працівників інше (за окремим планом )

 

Протягом місяця

Заступники, керівники

підприємств

 

9

Вирішення поточних питань матеріально-технічного забезпечення діяльності Департаменту  (за окремим планом)

Протягом місяця

Керівники СП Федючок В.З.

 

11

Заходи щодо профілактики, запобігання та виявлення корупції в Департаменті (за окремим планом).

Протягом місяця

Новицький Д.Ю.

Шаповаленко І.В.

 

12

Робота щодо профілактики та попередження травматизму, безпеки праці, соціального захисту працівників інше (за окремим планом )

Постійно

Заступники, керівники

підприємств

 

13

Організація, забезпечення підготовки та проведення заходів щодо відзначення Дня місцевого самоврядування,

 Дня енергетика  (за окремим планом)

До 07

 

До 21

Новицький Д.Ю.,

Керівники СП

 

14

Опрацювання проектів  угод на 2016 рік в частині, що стосується питань матеріально-технічного забезпечення діяльності Департаменту  (за окремим планом)

Протягом місяця

Керівники  СП

Нікулеско С.Г.

Федючок В.З.

 

15

Контроль підготовки та надання звітних матеріалів, опрацювання та узагальнення підсумків роботи за 2015 рік. Планування заходів роботи на 2016 рік. Поповнення сайту, ведення Фейсбуку  Департаменту 

У встановлений термін

Заступники  начальника, керівники СП ,

Мельник Н.М.

 

Фінансове забезпечення та звітність

1

Посилення контролю недопущенню виникнення дебіторської та кредиторської заборгованості терміном понад 1 місяць

Протягом місяця

Ткаченко Т.С.

Хітоніна Л.Ю.

 

2

Нарахування та перерахунок на вкладні рахунки в банк та заробітної плати за грудень 2015 року

15

30

Кушнірчук М.М.

 

3

Підготовка та здача квартальної звітності до Пенсійного фонду, Фонд Соціального страхування з ТВП у Шевченківському районі,ДПІ у Шевченківському районі, ГУДКСУ у м. Києві, Мінрегіонбуд України

До 20

Кушнірчук М.М. Трипалюк І. П.

Булавчик Н.М.

Хітоніна Л.Ю.

 

4

Здійснення постійного контролю по своєчасній та повній сплаті сум  орендної плати та комунальних платежів, що підлягають сплаті орендарями Департаменту, а саме :

-         «Київська асоціація ветеранів міського господарства»;

-         КМПОПМСБ «Єднання»;

-         ПП «Мандрівник- клуб»;

-         Союз юристів України

Протягом місяця

Трипалюк І. П.

 

5

Формування та ведення меморіальних ордерів, оборотно-сальдових відомостей по реєстраційних та особових рахунках, формування замовлення на фінансування по КФК 010117, відповідно до зареєстрованих бюджетних зобов’язань

30

Весь відділ

 

6

Підготовка поточних платежів Департаменту та їх оплата

Протягом місяця

Кушнірчук М.М. Трипалюк І. П.

Булавчик Н.М

Хітоніна Л.Ю.

 

7

Взяття до обліку первісної документації, здійснення реєстрації зобов’язань  та їх оплати

Протягом місяця

Весь відділ

 

8

Забезпечення своєчасного виконання доручень Київського голови, Київської міської державної адміністрації, міністерств та відомств.

Протягом місяця

Ткаченко Т.С.

Хітоніна Л .Ю.

 

 

9

Взяття до обліку первісної документації, здійснення реєстрації зобов’язань  та їх оплати

Протягом місяця

Весь відділ

 

10

Забезпечення фінансування одержувачів, прийом та контроль фінансової звітності підвідомчих організацій.

Протягом місяця;

до 30

Булавчик Н.М.

Трипалюк.І.П.

 

 

11

Забезпечення контролю за наявністю та рухом майна

Протягом місяця

Качуровська Т.В.

 

12

Консультативна допомога одержувачів бюджетних коштів

Протягом місяця

Хітоніна Л.Ю.

Булавчик Н.М.

 

Правове забезпечення

 

1

Забезпечення представництва інтересів Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київського міського голови, Заступника голови – секретаря Київради  та Департаменту житлово-комунальної інфраструктури у судах та органах виконавчої служби з питань, що належать до компетенції Департаменту

Постійно

Швець К.О.,

працівники сектору

 

2

Юридичне супроводження роботи спрямованої на виконання рішення Київської міської ради від 15.03.2012 № 198/7535 «Про діяльність виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.03.2012 № 500

Постійно

Швець К.О.,

працівники сектору

 

 

3

Підготовка та направлення на погодження у встановленому порядку розпоряджень, рішень,  які відносяться до компетенції Департаменту.

Постійно

Швець К.О.,

працівники сектору

 

4

Юридичний аналіз наказів, договорів, угод, проектів нормативно-правових та інших актів розроблених підрозділами  їх візування. 

Постійно

Швець К.О.,

працівники сектору

 

5

Виконання доручень керівництва  Департаменту,  підготовка листів, відповідей, довідок, звернень, надання юридичних консультацій

Постійно

Швець К.О.,

працівники сектору

 

6

Ведення претензійно-позовної роботи.

 

Постійно

Швець К.О.,

працівники сектору

 

7

Юридичне супроводження прийому громадян.

 

Постійно

Швець К.О.,

працівники сектору

 

8

Підготовка звіту до Головного управління юстиції щодо прийнятих Департаментом розпорядчих актів

До 05

Швець К.О.,

працівники сектору

 

9

Юридичне супроводження роботи спрямованої на припинення комунальних підприємств, підпорядкованих ДЖКІ.

Постійно

Швець К.О.,

працівники сектору

 

Робота  з персоналом

1

Здійснити заходи з опрацювання положень ДЖКІ, підрозділів (управлінь, відділів, секторів), посадових інструкцій  працівників у відповідності до нової структури Департаменту згідно 109 одиниць

Протягом місяця

Новицький Д.Ю.,

Керівники СП,

сектор правового забезпечення

 

2

Координація діяльності комунальних та ін. підприємств за напрямком відповідальності підрозділів Департаменту.

Протягом місяця

Новицький Д.Ю.,

Керівники СП.

 

3

Забезпечити роботу з кадрами по виконанню Законів України «Про державну службу», «Про засади запобігання і протидії корупції» , «Про очищення влади» та ін., здійснення контролю за дотриманням законодавства про державну службу в ДЖКІ.

Постійно

Керівники  СП, сектор персоналу, сектор ВФК та А

 

4

Формування кадрового резерву держслужбовців ДЖКІ на 2016 рік та плану роботи з ним.

Протягом місяця

Керівники  СП, сектор персоналу

 

5

Забезпечити проведення перевірки працівників ВФЗБОта З, СВФКтаА, СПЗ і СП відповідно до Закону України «Про очищення влади» згідно черговості, затвердженої наказом від 17.06.2015 р. № 39-ОД, а також щодо новопризначуваних осіб

Протягом місяця

ВФЗБОта З, СВФКтаА

 сектор прав. заб., сектор персоналу

 

 

6

Забезпечити підготовку пропозицій щодо заохочення кращих працівників ЖКГ з нагоди відзначення професійного свята Дня працівників ЖКГ і побутового обслуговування населення.

Протягом місяця

Керівники  СП, сектор персоналу

 

7

Забезпечити заходи з бронювання військовозобов’язаних працівників Департаменту та координацію діяльності КП з працевлаштування демобілізованих учасників АТО на КП

Протягом місяця

Сектор персоналу,

керівники СП.

 

8

Забезпечити заходи з планування щорічних відпусток працівниками Департаменту на 2016 рік

Протягом місяця

Керівники  СП, сектор персоналу

 

9

Забезпечити своєчасну підготовку матеріалів з питань просування по службі працівників, стажування, присвоєння держслужбовцям чергових рангів, надбавок, відпусток, тощо.

Протягом місяця

Керівники  СП, сектор персоналу

 

10

Забезпечити комплексне вирішення питань роботи з керівниками підприємств, що підпорядковані ДЖКІ.

Протягом місяця

Керівники  СП, сектор персоналу

 

11

Забезпечити дотримання вимог законодавства про працю і державну службу, контроль за реалізацією графіка щорічних відпусток працівників ДЖКІ, облік виходу на роботу працівників та подання табелів обліку виходу їх на роботу.

Протягом місяця

 

Керівники  СП, сектор персоналу

 

12

Забезпечити здійснення звітності з питань кадрової роботи  ДЖКІ за IV квартал і за 2015 р. та планування к/р на 2016 рік.

Протягом місяця

Сектор персоналу

 

13

Забезпечити вирішення інших питань роботи з персоналом Департаменту у відповідності до окремих планів роботи.

Постійно

Керівники  СП, сектор персоналу

 

Контрольно-ревізійна робота

2

Проведення планового фінансового аудиту    Оцінка діяльності підприємства щодо законності та достовірності фінансової і бюджетної звітності, правильності ведення бухгалтерського обліку  в  КП «Водно-інформаційний центр» за 2013-2015 року

З 14

Шаповаленко І.В., Некрутенко Н.Ю.

 

3

Проведення заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснення контролю за їх проведенням (в установлені терміни)

Постійно

Шаповаленко І.В.

 

4

Надання структурним підрозділам Департаменту, підпорядкованим підприємствам та їх окремим працівникам роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства(в установлені терміни)

Постійно

Шаповаленко І.В.

Некрутенко Н.Ю.

 

5

Розгляд в межах повноважень повідомлень щодо причетності працівників Департаменту та підпорядкованих підприємств до вчинення корупційних правопорушень(в установлені терміни)

Постійно

Шаповаленко І.В.

Некрутенко Н.Ю.

 

6

Своєчасне здійснення розгляду звернень громадян, установ, підприємств та організацій тощо. (в установлені терміни)

Постійно

Шаповаленко І.В.

Некрутенко Н.Ю.

 

Управління розвитку   житлово-комунального  господарства

1

Супроводження проекту Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури для міста Києва на 2016 – 2020 роки.

Розгляд етапів

Радченко В.М.

Богдан В.І.

Кікіліч О. В.

 

2

Моніторинг  стану виконання договірних відносин з  переможцями конкурсу проектів енергозбереження у житлових будинках, в яких створено ОСББ та житлово-будівельних кооперативів.

До  25

Радченко В.М.

Богдан В.І.

Ткаченко І.В.

 

 

3

Розробка проекту Плану заходів з реалізації Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року                 на 2016 − 2018 роки. 

 

Постійно

Радченко В.М.

Богдан В.І.

Друкар Г..М.

 

4

Узагальнення інформації про хід розв’язання у звітному періоді актуальних проблем соціально-економічного розвитку міста Києва у галузі житлово-комунального господарства для підготовки щомісячних доповідей Президенту України «Про стан справ у м. Києві».

 

 

 

Щомісячно

 

Радченко В.М.

Богдан В.І.

Ткаченко І.В.

Острянко О. А.

 

5

Засідання робочої групи з реалізації стратегічної ініціативи «Першокласна інфраструктура» в частині житлово-комунального господарства

За встановленим графіком

Радченко В.М.

Богдан В.І.

Друкар Г.М.

 

6

Підготовка звітної інформації про хід виконання  у 2015 році міських цільових програм, відповідальним виконавцем яких є Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

До 25

Радченко В.М.

Богдан В.І.

Кікіліч О. В.

Острянко О. А.

 

7

Підготовка звітної  інформації про виконання               у 2015 році окремих заходів міських цільових програм, де Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено співвиконавцем

До 25

Радченко В.М.

Богдан В.І.

Кікіліч О. В.

Острянко О. А.

 

8

Моніторинг стану реалізації механізмів здешевлення кредитів, що надаються населенню, ОСББ та ЖБК, на впровадження енергоефективних заходів

До 05

Радченко В.М.

Богдан В.І.

Друкар Г.М.

 

9

Підготовка звітної інформації про хід виконання у 2015 році Програми економічного і соціального розвитку міста Києва

До 30

Радченко В.М.

Богдан В.І.

Ткаченко І. В

 

10

Розроблення змін і доповнень до Положення про конкурс проектів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, а також у кооперативних будинках

До  30

Радченко В.М.

Богдан В.І.

 

11

Інформаційне наповнення офіційного Інтернет-сайту Департаменту, офіційної сторінки у соціальній мережі Facebook та відповідних розділів на офіційному Інтернет-порталі КМДА в частині функціонування та розвитку житлово-комунального господарства міста Києва

 

 

 

Протягом

місяця

Сироватка С.О.

  Крегул О.Ю.

 

12

Забезпечення інформаційної взаємодії Департаменту з громадськістю  

Протягом

місяця

Сироватка С.О.

  Крегул О.Ю.

 

13

Забезпечення своєчасного надання відповідей на звернення, коментарі, статті

Протягом

місяця

Сироватка С.О.

  Крегул О.Ю.

 

14

Взаємодія із представниками засобів масової інформації щодо висвітлення подій, заходів, новин у сфері ЖКГ (організація надання керівництвом ДЖКІ коментарів, інтерв’ю, їх участі у теле- та радіопрограмах, надання необхідної інформації друкованим ЗМІ тощо)

 

 

Протягом

місяця

Сироватка С.О.

  Крегул О.Ю.

 

15

Засідання робочої групи  з удосконалення та оптимізації структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва

за встановленим графіком

Чувільська О.В

 

 

16

Контроль та координація роботи обслуговуючих організацій, комунальних підприємств та проведення нарад з їх представниками для вирішення проблемних питань.

 

Протягом

місяця

Радченко В.М.

Чувільська О.В.

 

17

Аналіз інформації стосовно заборгованості населення за житлово-комунальні послуги по місту Києву

Надання оперативної інформації керівництву

Чувільська О.В.

 

 

18

Моніторинг стану розрахунків населення та комунальних підприємств житлового господарства районів міста Києва за житлово-комунальні послуги та спожиті енергоносії

Надання оперативної інформації

Чувільська О.В.

 

 

19

Моніторинг стану розрахунків теплопостачальних компаній за спожитий природний газ

Протягом місяця

Чувільська О.В.

Козерецька О.В.

 

20

Надання інформації по окремим показникам, відповідальним за формування яких є Департамент житлово-комунальної інфраструктури, для оцінки діяльності районних в м. Києві державних адміністрацій за січень-вересень 2015 року

Протягом місяця

Чувільська О.В.

 

Управління житлово-комунальної політики

1

Організаційна робота щодо реалізації висновків і пропозицій колегій Мінрегіонбуду, КМДА  з питань підготовки  роботи міських служб у зимовий період (за окремим планом )

Протягом

місяця

Малихін О.В.

Пінчук Л.І.

Жилка М.В.

 

2

Підготовка проведення засідання Комісії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з питання приймання відомчого житлового фонду в комунальну власність територіальної громади в місті Києві

У разі потреби

Малихін О.В.

Удод Т.Д.

.

 

3

Підготовка матеріалів та організаційне забезпечення проведення нарад у заступника голови Київської міської державної адміністрації

За графіком або за дорученням

Малихін О.В.

Пінчук Л.І.

Удод Т.Д.

Жилка М.В.

 

4

Засідання робочої групи  по розробленню організаційно-правових заходів з удосконалення та оптимізації структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва

за встановленим графіком

Малихін О.В.

Чувільська О.В

 

 

5

Моніторинг кількості житлових будинків в яких відсутні гаряче та холодне водопостачання, опалення, електропостачання та непрацюючі ліфти, аналіз роботи диспетчерських служб району.

Постійно

Малихін О.В. Пінчук Л.І.

 

6

Узагальнення інформації про створення ОСББ (ЖБК)

Протягом місяця

Малихін О.В.

Удод Т.Д.

 

 

7

Контроль та координація роботи обслуговуючих організацій, комунальних підприємств та проведення нарад з їх представниками для вирішення проблемних питань.

Протягом

місяця

Малихін О.В. Пінчук Л.І.

Жилка М.В.

 

8

На виконання рішення Київської міської ради «Про внесення змін у додаток до рішення Київської міської ради віл 24 травня 2012 року №596/7933 «Про приватизацію жилих приміщень у гуртожитках міста Києва» забезпечення реалізація житлових прав мешканців гуртожитків

У разі потреби

Малихін О.В.

Удод Т.Д.

 

 

9

На виконання Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» проведення нарад спільно з районними в місті Києві державними адміністраціями, на яких розглядатимуться питання реалізації житлових прав мешканців гуртожитків, пов’язаних з видачею ордерів мешканцям гуртожитків та подальшою приватизацією житлової площі, питання використання кімнат у гуртожитках, які здаються в оренду.

У разі потреби

Малихін О.В.

Удод Т.Д.

 

 

10

Організаційні заходи з вирішення питання надання дотацій КП «Київкомунсервіс» для розрахунків з перевізниками відходів. 

 

Протягом

місяця

Малихін О.В.

Жилка М.В.   

 

11

Заходи щодо вирішення проблемних питань полігонів 5,6 ПАТ "Київспецтранс" (за окремим планом в частині, що стосується )

Постійно

Малихін О.В. ЖилкаМ.В.

Грущинський А.М. 

 

12

Підготовка та погодження проектів розпоряджень, рішень КМР з питань експлуатації житлового фонду, інженерних мереж, поводження з побутовими відходами, інженерного захисту території

Протягом місяця

Малихін О.В.

Пінчук Л.І.

Жилка М.В.

 

13

Підготовка, супроводження та погодження у відповідних службах міста Києва проектів рішень Київради та проектів розпоряджень Київської міської державної адміністрації, зокрема, прийняття відомчого житлового фонду, службового житла, зовнішніх інженерних мереж, обладнання електролічильників, гуртожитків та об’єктів соціальної інфраструктури до комунальної власності територіальної громади міста.

Протягом місяця

Малихін О.В.

Удод Т.Д.

 

 

14

Проведення роботи по удосконаленню та оптимізації структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва. (На виконання рішення Київської міської ради від 09.10.2014 № 270/270 «Про удосконалення структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва»

Постійно

Малихін О.В.

Чувільська О.В

 

15

Розгляд та опрацювання службової кореспонденції, звернень депутатів, громадян, інформаційних запитів.

Протягом місяця

Малихін О.В.

Пінчук Л.І.

Удод Т.Д.

Жилка М.В.

 

16

Збір, опрацювання та  аналіз матеріалів в частині, що стосується ремонту житлового фонду, відповідно до програм діючих у сфері житлово-комунального господарства.

Протягом місяця

Малихін О.В. Пінчук Л.І.

Удод Т.Д.

Жилка М.В.

 

17

Організація проведення особистого прийому громадян  (за окремим планом )

 

Протягом місяця

Малихін О.В. Пінчук Л.І.

Удод Т.Д.

Жилка М.В.

 

18

Розгляд звернень громадян до бюджетної установи КБУ «контактний центр м. Києва»

Постійно

Пінчук Л.І.

Удод Т.Д..

Жилка М.В.

 

19

Засідання координаційної ради з питання сприяння розвитку ОСББ в місті Києві

 У разі потреби

Малихін О.В.

Удод Т.Д.

 

 

Управління з питань енергозбереження,  паливно-енергетичного комплексу та у сфері питної води

1

Організація та проведення засідання Робочої групи по перегляду та оптимізації «Регіональної програми підвищення енергоефективності на 2011-2015 роки для міста Києва»

По мірі необхідності

Малежик О.М.

 

2

Виконання завдань, пов’язаних з ліцензуванням господарської діяльності з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, централізованого водопостачання та водовідведення, забезпечення роботи Ліцензійної комісії та інших функцій, визначених розпорядженням КМДА

від 07.12.2012 № 2192

Протягом місяця

(по мірі надходження заяв ліцензіатів)

Малежик О.М.

завідувач сектору

 

3

Організація та проведення засідання робочої групи з розгляду питань розміщення в межах міста Києва нових або реконструкції діючих об’єктів теплопостачання

По мірі необхідності

Малежик О.М.

 

4

Координація і моніторинг роботи підприємств щодо підготовки об’єктів тепло-, водопостачання та водовідведення до роботи в осінньо-зимовий період 2015-2016 років, підготовка матеріалів з цих питань, опрацювання пов’язаних листів, звернень тощо

Протягом місяця

 

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

5

Проведення моніторингу стану оснащення житлових будинків міста Києва приладами обліку теплової енергії.

Щомісячно

 

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

6

Підготовка роз’яснень щодо застосування норм актів законодавства з питань експлуатації систем тепло-, водо, газо-, електропостачання та водовідведення

Протягом місяця

 

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

7

Опрацювання питань, що стосуються зарахування мереж і споруд тепло-, водопостачання та водовідведення до комунальної власності м. Києва та їх передачі у володіння та користування експлуатуючим організаціям

Протягом місяця

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

8

Участь у підготовці, погодженні та моніторинг виконання Графіку проведення випробувань теплових мереж ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» у 2015 році;

Протягом місяця

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

9

Ведення моніторингу пошкоджень і аварійних ситуації, що виникають на мережах тепло-, водопостачання та водовідведення, аналіз поточної ситуації у паливно-енергетичному та водопровідно-каналізаційному господарствах, підготовка відповідних інформаційних матеріалів

Протягом місяця

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

10

Ведення моніторингу функціонування бюветних комплексів, участь в організації виконання заходів щодо забезпечення їх роботи

Протягом місяця

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

11

Розроблення та супроводження погодження проектів розпорядчих документів Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо ліцензування та інших питань компетенції Управління

Протягом місяця

Малежик О.М.

Завідувач сектору

 

12

Підготовка матеріалів до нарад під головуванням керівництва КМДА, ДЖКІ,  зустрічей, засідань з питань, що відносяться до компетенції Управління

(відповідно до доручень і окремих планів роботи)

Протягом місяця

 

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

13

Формування планів та звітів роботи Управління,

звітності про стан виконання міських цільових програм, завдань та заходів, визначених стратегічною ініціативою «Першокласна інфраструктура», досягнення критеріїв оцінки стану впровадження реформ у підпорядкованих сферах тощо

Протягом місяця в терміни, визначені відповідними дорученнями

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

14

Проведення моніторингу та контролю за впровадженням енергосервісних договорів та компенсацією інвесторам витрат на заходи з термосанації приміщень бюджетної сфери

Постійно

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

15

Проведення моніторингу та контролю за виконанням «Дорожньої карти» впровадження у місті Києві енергозберігаючих заходів протягом 2015-2016 років

Постійно

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

16

Підготовка матеріалів для розгляду на колегіях Київської міської державної адміністрації з питань віднесених до сфери житлово-комунального господарства

У встановлений термін

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

17

Підготовка матеріалів для розгляду на колегіях, селекторних нарадах Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

У встановлений термін

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

18

Опрацювання матеріалів щодо розрахунків загальновиробничих норм питомих витрат паливно-енергетичних ресурсів на 2015 рік для підприємств та організацій міста

По мірі надходження

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

19

Підготовка, супроводження та погодження у відповідних службах міста Києва проектів рішень Київради та проектів розпоряджень Київської міської державної адміністрації щодо впровадження енергоефективності

У встановлений термін

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

20

Виконання доручень керівництва ДЖКІ, підготовка пропозицій до відповідей на депутатські запити, звернення громадян, інформаційні запити, листи підприємств, установ тощо з питань, що відносяться до компетенції Управління

Протягом місяця

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

21

Забезпечення оприлюднення діяльності управління на веб - сторінці Департаменту житлово-комунальної інфраструктури

 

Постійно

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

Управління бюджетного планування, інвестиційної діяльності та реалізації проектів

1

Організація та проведення засідання Робочоїгрупи по перегляду та оптимізації «Регіональної програми підвищення енергоефективності на 2011-2015 роки для містаКиєва»

по мірі необхідності

Малежик О.М.

 

2

Виконання завдань, пов’язаних з ліцензуванням господарської діяльності з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, централізованого водопостачання та водовідведення, забезпечення роботи Ліцензійної комісії та інших функцій, визначених розпорядженням КМДА

від 07.12.2012 № 2192

протягом місяця

(по мірі надходження заяв ліцензіатів)

Малежик О.М.

завідувач сектору

 

3

Організація та проведення засідання робочої групи з розгляду питань розміщення в межах міста Києва нових або реконструкції діючих об’єктів теплопостачання

по мірі необхідності

Малежик О.М.

 

4

Координація і моніторинг роботи підприємств щодо підготовки об’єктів тепло-, водопостачання та водовідведення до роботи в осінньо-зимовий період 2015-2016 років, підготовка матеріалів з цих питань, опрацювання пов’язаних листів, звернень тощо

протягом місяця

 

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

5

Проведення моніторингу стану оснащення житлових будинків міста Києва приладами обліку теплової енергії.

щомісячно

 

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

6

Підготовка роз’яснень щодо застосування норм актів законодавства з питань експлуатації систем тепло-, водо, газо-, електропостачання та водовідведення

протягом місяця

 

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

7

Опрацювання питань, що стосуються зарахування мереж і споруд тепло-, водопостачання та водовідведення до комунальної власності м. Києва та їх передачі у володіння та користування експлуатуючим організаціям

протягом місяця

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

8

Участь у підготовці, погодженні та моніторинг виконання Графіку проведення випробувань теплових мереж ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» у 2015 році;

протягом місяця

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

9

Ведення моніторингу пошкоджень і аварійних ситуації, що виникають на мережах тепло-, водопостачання та водовідведення, аналіз поточної ситуації у паливно-енергетичному та водопровідно-каналізаційному господарствах, підготовка відповідних інформаційних матеріалів

протягом місяця

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

10

Ведення моніторингу функціонування бюветних комплексів, участь в організації виконання заходів щодо забезпечення їх роботи

протягом місяця

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

11

Розроблення та супроводження погодження проектів розпорядчих документів Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо ліцензування та інших питань компетенції Управління

протягом місяця

Малежик О.М.

Завідувач сектору

 

12

Підготовка матеріалів до нарад під головуванням керівництва КМДА, ДЖКІ,  зустрічей, засідань з питань, що відносяться до компетенції Управління

протягом місяця

(відповідно до доручень і окремих планів роботи)

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

13

Формування планів та звітів роботи Управління,

звітності про стан виконання міських цільових програм, завдань та заходів, визначених стратегічною ініціативою «Першокласна інфраструктура», досягнення критеріїв оцінки стану впровадження реформ у підпорядкованихсферах тощо

протягом місяця в терміни, визначені відповідними дорученнями

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

14

Проведення моніторингу та контролю за впровадженням енергосервісних договорів та компенсацією інвесторам витрат на заходи з термосанації приміщень бюджетної сфери

постійно

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

15

Проведення моніторингу та контролю за виконанням «Дорожньої карти» впровадження у місті Києві енергозберігаючих заходів протягом 2015-2016 років

постійно

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

16

Підготовка матеріалів для розгляду на колегіях Київської міської державної адміністрації з питань віднесених до сфери житлово-комунального господарства

у встановлений термін

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

17

Підготовка матеріалів для розгляду на колегіях, селекторних нарадах Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

у встановлений термін

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

18

Опрацювання матеріалів щодо розрахунків загальновиробничих норм питомих витрат паливно-енергетичних ресурсів на 2015 рік для підприємств та організацій міста

по мірі надходження

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

19

Підготовка, супроводження та погодження у відповідних службах міста Києва проектів рішень Київради та проектів розпоряджень Київської міської державної адміністрації щодо впровадження енергоефективності

у встановлений термін

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

20

Виконання доручень керівництва ДЖКІ, підготовка пропозицій до відповідей на депутатські запити, звернення громадян, інформаційні запити, листи підприємств, установ тощо з питань, що відносяться до компетенції Управління

протягом місяця

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

21

Забезпечення оприлюднення діяльності управління на веб - сторінці Департаменту житлово-комунальної інфраструктури

постійно

Малежик О.М.

Начальники відділів

 

Управління ритуальних послуг

1

Координація робіт щодо відведення земельної ділянки для розширення меж Лісового кладовища

Протягом місяця

Бабій М.О.

 

 

2

Координація робіт щодо відведення земельної ділянки для розширення меж Південного кладовища

Протягом місяця

Бабій М.О.

 

 

3

Опрацювання питання щодо відведення земельної ділянки для будівництва нового кладовища

протягом місяця

Бабій М.О.

 

 

4

Виконання доручень центральних органів влади, керівників структурних підрозділів КМДА та Департаменту, звернень організацій та окремих доручень начальника Управління

Постійно

Левіна Г.П., Кутіщев М.О.- контроль
Ольхова Л.С.
Приходько Ю.М.
Ярошенко О.П.

Савченко А.В.
Онищенко Л.В.

 

5

Прийом громадян, що звертаються з питання оформлення поховання на кладовищах м. Києва

Постійно

чергування у вихідні дні

Бабій М.О.

Кутіщев М.О.

Левіна Г.П.
Ольхова Л.С.
Приходько Ю.М.
Ярошенко О.П.

Савченко А.В.
Онищенко Л.В.

 

6

Координація роботи з передавальним актом КП РБУ та проведення робіт щодо державної реєстрації припинення КП ПС РБУ

Протягом місяця

Ольхова Л.С.

 

7

Підготовка та подання звітності в Департамент комунальної власності в м. Києві щодо виконання організаційних заходів з реорганізації КП РБУ

Щомісячно

Ольхова Л.С.

 

8

Контроль за виконанням графіка погашення заборгованості з заробітної плати КП КК АТП №2737

Щомісячно

Ольхова Л.С.

 

9

Проведення роботи з розробки Положення ДІМ Лук'янівський заповідник

Протягом місяця

Левіна Г.П.

Ольхова Л.С.

 

10

Підготовка та подання інформації про виконання Плану заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів

До 10

Ольхова Л.С.

 

11

Підготовка та подання інформації про виконання Плану заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів

до 10 числа

Ольхова Л.С.

 

12

Координація робіт щодо внесення змін до Статутів РС СКП «Спецкомбінат ПКПО» та РС СКП «Київський крематорій»

протягом місяця

Ольхова Л.С.

 

13

Підготовка інформації для розміщення на сторінці фейсбук та веб-сторінці Департаменту

Протягом місяця

Левіна Г.П.

Приходько Ю.М.

 

14

Координація та контроль по підготовці внутрішньої та вихідної документації

Постійно

Левіна Г.П.

 

 

15

Контроль за своєчасним опрацюванням документів відділу у програмі АСКОДТМ_WEB

Постійно

Ярошенко О.П.

 

16

Робота щодо виходу розпорядження про Порядок фінансування на поховання пільгових категорій

протягом місяця

Левіна Г.П.

Ярошенко О.П.

Приходько Ю.М.

 

17

Підготовка інформації  про стан виконання  заходів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2011-2015 роки

До 3

Приходько Ю.М.

 

18

Підготовка інформації щодо виконання Плану заходів по відведенню земельних ділянок для розширення міських кладовищ

До 3

Ярошенко О.П.

 

19

Проведення роботи з актами виконаних робіт по підпорядкованим підприємствам

Постійно

Приходько Ю.М.

 

20

Підготовка реєстрів виконаних робіт за надані послуги по учасникам бойових дій та інвалідів війни та осіб, що мають особливі заслуги перед Батьківщиною

До 10

Приходько Ю.М.

 

20

Проведення аналізу щодо обсягів ритуальних послуг та реалізації предметів ритуальної належності

Постійно

Приходько Ю.М.

 

21

 

Збір та узагальнення звітів з праці підпорядкованих підприємств

До 7

Приходько Ю.М.

 

22

Складання плану заходів діяльності Управління на місяць

Щомісячно
до 23

Ярошенко О.П.

 

23

Опрацювання інформації щодо оформлення поховань суб'єктами господарювання різної форми власності

Щодня

Приходько Ю.М.

 

24

Звіт про роботу Управління ритуальних послуг Департаменту ЖКІ

 

До 25

Приходько Ю.М.

 

25

Контроль виконавчої дисципліни

Постійно

Онищенко Л.В.

 

26

Опрацювання плану чергування відповідальних осіб по Управлінню у вихідні та святкові дні та доведення його до підпорядкованих підприємств

Щомісяця

 до 25

Савченко А.В.

 

27

Підготовка та подання пропозицій щодо перевірки міських кладовищ; виїзди на кладовищах з метою перевірки звернень громадян

Протягом місяця

Кутіщев М.О.

Савченко А.В.

 

 

28

Опрацювання інформації щодо поховання та підпоховання померлих на кладовищах м. Києва

Щодня

Онищенко Л.В.

 

29

Складання плану найважливіших заходів, які потребують висвітлення, а також заходів у яких передбачені участь засобів масової інформації та громадськості

щотижнево,

щомісячно

Ярошенко О.П.

 

30

Координація робіт по упорядкуванню та утриманню у відповідному стані могил учасників бойових дій, ветеранів ВВВ, жертв репресій, воїнів загиблих за незалежність України, маючих особливі заслуги перед Батьківщиною

Протягом місяця

Кутіщев М.О.

Савченко А.В.
Онищенко Л.В.

 

31

Надання Українському інституту національної пам'яті відомостей про загиблих учасників АТО, що поховані на кладовищах м. Києва. Подання оперативної інформації щодо поховання учасників АТО.

До 07

за наявності

Савченко А.В. Онищенко Л.В.

 

32

Узагальнення інформації щодо звернень  з поховання (кремацій) загиблих воїнів-учасників антитерористичній операції

Щопонеділка

Савченко А.В. Онищенко Л.В.

 

33

Проведення роботи зі зверненнями громадян до КБУ «Контактний центр м. Києва»

Постійно

Кутіщев М.О.

Савченко А.В.
Онищенко Л.В.

 

34

Складання табелю обліку використання робочого часу

До 13

До 27

Онищенко Л.В.

 

35

Контроль за виконанням вимог Закону України щодо стану охорони праці на підлеглих підприємствах

Постійно

Савченко А.В.

 

Версiя для друку