Головна  →  Про Департамент  →  Нормативно-правові акти  →  Розпорядження КМДА  →  Про впорядкування надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в м. Києві

ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 09.03.2011 р. N 307

Київ

Про впорядкування надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в м. Києві

Відповідно до ст. 28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"ст. 7 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 N 529, Правил користування приміщеннями житлових будинків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.92 N 572, Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 N 76, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.08.2005 за N 927/11207, Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 N 150, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21.08.2004 за N 1046/9645, враховуючи необхідність впорядкування надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та в межах функцій органу місцевого самоврядування:

1. Затвердити структуру, періодичність та строки надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що додається.

2. Затвердити вимоги до якості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що додаються.

3. Затвердити основні умови надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що додається.

4. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження представника Президента України в м. Києві від 20.07.94 N 648 "Про порядок утримання та експлуатації житлового фонду, інженерних систем і обладнання в м. Києві".

5. Заступнику голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків забезпечити висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

 

Голова 

О. Попов 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
09.03.2011 N 307 

 

 

 
 
Структура, періодичність та строки надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

 

NN
з/п 

Складові послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій 

Роботи, що передбачає надання Порядок надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій 

Склад робіт 

Періодичність виконання 

Примітка 

1. 

1. Прибирання прибудинкової території 

Роботи з обслуговування домоволодінь 

Підмітання тротуарів та дворових територій 

Щоденно крім вихідних та святкових днів 

 

Прибирання внутрішньоквартальних проїздів (в т. ч. механізоване) 

У міру необхідності 

 

Миття територій з максимальною інтенсивністю пішохідного руху 

У міру необхідності у літній період 

послуга надається у випадку за планованих витрат на використання води 

Очищення кулястих урн від сміття 

Щоденно 

 

Промивання кулястих урн вручну 

У міру необхідності у літній період 

послуга надається у випадку за планованих витрат на використання води 

Підмітання снігу, який щойно випав, товщиною шару до 2 см без попередньої обробки території хлоридами 

Щоденно у зимовий період 

 

 

-"-

Роботи з обслуговування домоволодінь 

Ручне посипання території піском (тротуари, дворові перехідні доріжки, зовнішні сходи і площадки перед входом у під'їзди) 

У зимовий період при снігопадах і наявності ожеледиці - щоденно 

 

Зсування снігу, який щойно випав, товщиною шару більше 2-х см движком у вали або до купи 

У зимовий період у міру необхідності 

 

Очищення територій з максимальною інтенсивністю пішохідного руху від ущільненого снігу, полою та льоду товщиною шару до 2 см 

У зимовий період у міру необхідності 

 

Перекидання снігу або сколу на газони 

У зимовий період у міру необхідності 

 

Участь у механізованому прибиранні снігу (навантаження снігу та сколу на транспорт) 

У зимовий період у міру необхідності 

 

Очистка від снігу то льоду кришок водопровідних, каналізаційних, пожежних та інших колодязів, а також поверхневих зливових лотків 

У зимовий період у міру необхідності 

 

Встановлення огорож у місцях, небезпечних для пішоходів при утворенні великих бурульок на звісах покрівлі, а також для забезпечення техніки безпеки при скиданні снігу і сміття з дахів, збивання льоду і бурульок з карнизів і звисів на фасаді, при наявності відшарування штукатурки на фасадах будинків) 

У зимовий період у міру необхідності 

 

 

-"-

Роботи з обслуговування сміттєпроводів 

Видалення сміття із сміттєприймальних камер, які знаходяться на першому поверсі з сміттеприймальниками. Переміщення контейнерів до місця під'їзду сміттєвоза. Перенесення накопичувачів сміття до місця навантаження у сміттєвоз, якщо транспорту неможливо заїхати у двір. Прибирання території після від'їзду сміттєвоза та установлення порожніх контейнерів на місце 

Щоденно 

 

Прибирання завантажувальних клапанів сміттєпроводів 

1 раз на тиждень 

 

Миття змінних сміттєзбірників за допомогою шланга 

У літній період 1 раз на тиждень 

послуга надається у випадку за планованих витрат на використання води 

Прибирання бункерів за допомогою шлангів 

1 раз на місяць 

послуга надається у випадку за планованих витрат на використання води 

Прибирання сміттєприймальних камер за допомогою шлангів 

1 раз на місяць 

 

Профілактичний огляд сміттєпроводів, усунення засмічень 

1 раз на місяць 

 

Дезинфекція елементів сміттєпроводів та сміттєзбірників 

1 раз на місяць 

 

 

 

Різні роботи (зберігання будинкового обладнання і майна в належному стані на закріпленій території (у т. ч.: воріт, парканів, огорож та інших елементів благоустрою, розташованих на прибудинковій території); нагляд за наявністю і станом огорож для забезпечення техніки безпеки при скиданні снігу і сміття з дахів, збивання льоду і бурульок з карнизів і звисів на фасаді) 

Очистка водостокових решіток і приямків 

У міру необхідності 

 

Улаштування у періоди відлиги рівчаків у намерзлому льоді для відведення талої води 

У міру необхідності 

 

Згін з дворових територій талої і дощової води у водовідвідні комунікації та дренажні системи (колодязі, канави тощо) 

У міру необхідності 

 

Догляд за зеленими насадженнями (обкопування дерев та кущів, поливання, садіння нових дерев, кущів, квітів тощо) 

У міру необхідності 

 

Прополювання клумб, косіння або стриження газонів 

У міру необхідності 

 

Прибирання опалого листя 

У міру необхідності 

 

Підготовка інвентаря (заточування скребків, насаджування метел та лопат на держаки, миття відер, совків, підготовка шлангів тощо) 

У міру необхідності 

 

Підготовка піску для посипання (роздрібнювання, сушіння) 

У міру необхідності 

 

Вивішування і зняття прапорів 

У міру необхідності 

 

2. 

2. Прибирання сходових кліток: 

Роботи з прибирання та обслуговування під'їздів, сходових площадок та маршів 

Вологе підмітання місць встановлення бачків для харчових відходів контейнерів для відходів 

Щоденно крім вихідних та святкових днів 

 

Вологе підмітання сходових площадок і маршів перших 3-х поверхів, місць перед завантажувальними камерами сміттєпроводів 

Щоденно крім вихідних та святкових днів 

 

Миття сходових площадок і маршів перших 3-х поверхів 

2 рази на місяць 

 

Вологе підмітання сходових площадок і маршів вище 3-го поверху 

2 рази на місяць 

 

Миття сходових площадок і маршів вище 3-го поверху 

2 рази на місяць 

 

Вологе підмітання місць загального користування (коридорів, сходових кліток, холів, кухонь, туалетів, душових та інше) для гуртожитків 

2 рази на місяць 

 

Дезинфекція місць загального користування санітарно-побутового призначення (туалети, кухні, душові та інше) для гуртожитків 

1 раз на квартал 

 

Вологе протирання поручнів, підвіконь, віконних огорож, сходів на горище; опалювальних приладів, поштових скриньок, шаф для електрощитів 

1 раз на місяць 

 

Вологе обмітання пилу, павутиння, бруду із стін, стель, сітчатих огорож ліфтів 

1 раз на місяць 

 

Миття вікон 

2 рази на рік 

 

Підмітання та миття майданчиків перед входом у під'їзд 

Щоденно 

 

Очищення приямків з металевою решіткою перед входом у під'їзд 

1 раз на тиждень 

 

Контроль за своєчасною заміною електроламп на входах до під'їздів, у вестибулях та на сходових клітинах 

Щоденно 

 

Догляд за домовим устаткуванням 

Щоденно 

 

3. 

3. Вивезення побутових відходів 

Збирання, перевезення, зберігання, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення твердих побутових відходів 

За графіком, узгодженим з підрядною організацією 

Щоденно, крім неділі, згідно норм накопичення 

 

Збирання, перевезення, зберігання, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення 

За графіком виконавця 

У міру необхідності 

 

4. 

4. Технічне обслуговування ліфтів 

Підтримання у робочому стані систем ліфтів, технічне обслуговування ліфтів 

Регламентні роботи (обхід, огляд, перевірка роботи та технічного стану) 

У міру необхідності, але не рідше 1 разу на місяць 

 

Прибирання ліфтових кабін 

1 раз на тиждень 

 

Ремонтні роботи 

Відповідно до встановлених нормативів за графіком 

 

Усунення непередбачених відмов на ліфті 

У міру необхідності 

 

5. 

5. Обслуговування систем диспетчеризації 

Приймання аварійних сигналів та заявок від споживачів та організація роботи з усунення несправностей і пошкоджень 

Регламентні роботи (обхід, огляд, перевірка роботи та технічного стану) 

У міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць 

 

Організація чергування диспетчерів на пульті правління 

Цілодобово 

 

6. 

6. Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем тепло-, водопостачання, водовідведення 

Забезпечення безперебійного транспортування отриманих від виробників послуг з централізованого опалення, холодного та гарячого водопостачання і водовідведення (за винятком внутрішньоквартирних мереж) 

Регламентні роботи (обхід, огляд, перевірка роботи та технічного стану) 

У міру необхідності, але не рідше 1 разу на квартал 

 

Профілактичні роботи (прочищення, усунення засмічень, несправностей та витоків в системах) 

За необхідністю 

 

7. 

7. Дератизація 

 

За графіком, узгодженим з підрядною організацією 

у міру необхідності але не рідше 2-х разів нарік 

 

8. 

8. Дезинсекція 

 

За графіком, узгодженим з підрядною організацією 

у міру необхідності але не рідше 2-х разів нарік 

 

9. 

9. Обслуговування димовентиляційних каналів 

Забезпечення роботи димовентиляційних каналів 

Регламентні роботи (обхід, перевірка наявності тяги у димових та вентиляційних каналах) 

2 рази на рік 

 

Прочищення димових і вентиляційних каналів 

За необхідністю 

 

10. 

10. Технічне обслуговування та поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем у разі їх наявності 

Забезпечення роботи систем протипожежної автоматики та димовидалення 

Регламентні роботи (обхід, огляд, перевірка роботи та технічного стану) 

У міру необхідності, але не рідше 1 разу на місяць 

 

Ремонтні роботи відповідно до встановлених нормативів 

За графіком протягом року 

 

11. 

11. Поточний ремонт конструктивних елементів внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження 

Роботи, визначені Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та при будинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженим наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 N 150 

Регламентні роботи згідно затвердженого графіку поточного ремонту, складеного за результатами загальних оглядів житлових будинків, звернень та заявок споживачів 

За графіком протягом року 

роботи виконуються у випадку за планованих витратна виконання відповідних робіт 

12. 

12. Освітлення місць загального користування і підвалів та підкачування води 

Забезпечення освітлення місць загального користування 

Регламентні роботи (обхід, огляд, перевірка роботи та технічного стану електромереж, силових установок, автоматичних вимикачів електроосвітлення тощо) 

У міру необхідності, але не рідше 1 разу на тиждень 

 

Ремонт електропроводи (крім квартирної), дрібний ремонт та ін. 

У міру необхідності 

 

Ліквідація аварій 

У міру необхідності 

 

13. 

13. Енергопостачання ліфтів 

Постачання силової електроенергії для роботи ліфтів 

За договором з енергопостачальною організацією 

Цілодобово 

             

   

          Примітка:

 1. Витрати на виконання таких робіт, як прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі; поливання дворів, клумб, газонів не виділені окремою послугою, а включені до

2. До складу послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в м. Києві не включені витрати на інші додаткові послуги (утримання служб консьєржів, вбудованих паркінгів, установлення і утримання замково-переговорних пристроїв тощо), надання яких не передбачено типовим переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.09 N 529.

   

Заступник голови -
керівник апарату 

 

 

  

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
09.03.2011 N 307 

 

 

 

 

Вимоги до якості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

 за 1 м2 загальної площі на місяць 

N
п/п 

Види послуг, робіт 

Показники та гарантований рівень якості послуг, робіт 

Відхилення показників надання послуг, робіт 

Допустимі відхилення показників надання послуг, робіт 

Умови зменшення тарифу за надані послуги, роботи 

Підстави для нарахування наймодавцем зменшеного тарифу за надані послуги, роботи 

1. 

Прибирання прибудинкової території 

Виконання робіт згідно з встановленими періодичністю та строками (див. додаток 1) 

Порушення переліку і періодичності робіт.
Недоосвоєння врахованих в структурі тарифу витрат 

Не допускається 

Плата зменшується на 3,3 відсотка за кожний день порушення переліку і періодичності робіт, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів 

Табель робочого дня;
Журнал реєстрації
Виконавцем звернень мешканців;
Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку;
Дані побудинкового обліку 

2. 

Прибирання сходових кліток 

Виконання робіт згідно з встановленими періодичністю та строками (див. додаток 4 рішення) 

Порушення переліку і періодичності робіт.
Недоосвоєння врахованих в структурі тарифу витрат 

Не допускається 

Плата зменшується на 3,3 відсотка за кожний день порушення переліку і періодичності робіт, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів 

Табель робочого дня;
Журнал реєстрації виконавцем звернень мешканців;
Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку;
Дані побудинкового обліку 

3. 

Вивезення та захоронення твердих побутових відходів 

Вивезення та захоронення твердих побутових відходів згідно з графіком і нормами накопичення 

Незабезпечення вивезення і захоронення відходів згідно затвердженого на підприємстві графіка 

Не допускається 

Плата зменшується на 3,85 відсотка відповідної складової тарифу за кожний день перевищення допустимого строку відхилення 

Акт, складений виконавцем та підтверджений Споживачем(ами), про порушення графіків вивезення і захоронения твердих побутових відходів;
Фактична кількість сміттєзбірників;
Дані побудинкового обліку 

Незабезпечення нормативної кількості сміттєзбірників 

Не допускається 

4. 

Технічне обслуговування ліфтів 

Дотримання вимог безперебійної експлуатації, згідно з ГСТУ 36.01.005-98, 36.01.009-96 

Перерви в роботі ліфтів понад терміни, передбачені положенням про систему технічного обслуговування та ремонти ліфтів (КД 36.]-001-2000) та нормами простоїв ліфтів внаслідок відмов ("Ліфтмаш" від 24.11.89 р.) 

Якщо не працює жоден з ліфтів - в межах 3-х діб включно на місяць при безперебійній експлуатації 

Плата зменшується на 3,3 відсотка за кожен день перевищення допустимого терміну, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів 

Журнал реєстрації зупинок ліфтів Виконавцем (під'їзду, будинку);
Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку;
Дані побудинкового обліку 

5. 

Обслуговування систем диспетчеризації 

Цілодобове приймання аварійних сигналів та заявок від споживачів та організація роботи з усунення несправностей і пошкоджень 

Перерви в роботі 

В межах 24 год. включно на місяць при безперебійній експлуатації 

Плата зменшується на 3,3 відсотка за кожен день перевищення допустимого терміну, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів 

Журнал реєстрації;
Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку 

6. 

Освітлення місць загального користування 

Щоденне освітлення у визначені години та своєчасна заміна лампочок відповідно до нормативу 

Освітлення місць загального користування 

1 день на місяць (на ліквідацію несправностей) 

Плата зменшується на 3,3 відсотка за кожен день перевищення допустимого терміну, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів в рік до 1 лютого наступного року 

Журнал реєстрації виконавцем звернень мешканців;
Звітні дані ліквідації несправностей;
Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку;
Дані побудинкового обліку 

7. 

Енергопостачання для ліфтів 

Дотримання норм витрат електроенергії на експлуатацію ліфтів 

Недоосвоєння витрат електроенергії для забезпечення роботи ліфтів проти встановленого даним рішенням нормативу по будинку (див. додаток 4 до рішення) 

Не допускається 

Плата зменшується на 3,3 відсотка за кожен день перевищення допустимого терміну, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів в рік до 1 лютого наступного року 

Журнал реєстрації Виконавцем звернень мешканців;
Звітні дані витрат електроенергії для забезпечення роботи ліфтів за результатами побудинкового обліку 

8. 

Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем тепло-, водопостачання, водовідведення 

Проведення обслуговування внутрішньобудинкових мереж та обладнання за планом, але не менше встановленого нормативу 

Порушення переліку та норм робіт 

Не допускається 

Плата зменшується на 33,3 відсотка за кожен місяць непроведення робіт за підсумками кварталу, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів в квартал 

Акт виконання робіт по будинках;
Журнал реєстрації Виконавцем звернень мешканців,
Дані побудинкового обліку 

9. 

Проведення дератизації, дезінфекції 

Проведення дератизації та дезінфекції (місць загального користування, підвалів) здійснюється у відповідності до методології і техніки, затверджених Міністерством охорони здоров'я України 

Порушення переліку робіт з дератизації та періодичності їх проведення 

Не допускається 

Тариф зменшується на суму недоосвоєння витрат в квартал 

Акт виконання Виконавцем робіт по будинку або групі будинків;
Результати побудинкового обліку 

10. 

Технічне обслуговування димовентканалів; технічне обслуговування і поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення 

Дотримання вимог безперебійної експлуатації, 

Порушення переліку робіт та періодичності їх проведення 

Не допускається 

Тариф зменшується на суму недоосвоєння витрат в квартал 

Акт виконання Виконавцем робіт по будинку або групі будинків;
Результати побудинкового обліку 

11. 

Проведення поточного ремонту житлового фонду, в тому числі місць загального користування 

Проведення такого ремонту житлового фонду за планом поточного ремонту, в тому числі пооб'єктно 

Недоосвоєння витрат на проведення якісного ремонту будинку у звітному році, сформованих з урахуванням затверджених об'єктів 

Проведення поточного ремонту в іншому кварталі, ніж заплановано, в межах року.
Економія коштів за рахунок удосконалення організації його проведення 

Плата знижується на суму недоосвоєних витрат на поточний ремонт житлового фонду з розрахунку на 1 м2загальної площі пооб'єктно по закінченні терміну накопичення коштів на ремонт, кошторисна вартість якого була включена в розрахунок тарифу на послуги, за результатами побудинкового обліку 

Акт виконання Виконавцем робіт по будинках;
Фактичні і нормативні витрати на поточний ремонт за рік по статті "Поточний ремонт житлового фонду" за результатами побудинкового обліку 

 

 

Примітки:

 1. Для мешканців будинків, в яких окремі витрати по відповідній складовій тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій не враховані, перерахунки за зниження якості або ненадання їх у повному обсязі не проводяться.

 2. Відповідальність за ведення документів, що підтверджують виконання робіт, пов'язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій, несе виконавець.

  

Заступник голови -
керівник апарату 

 

  

    

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
09.03.2011 N 307 

 

 

 

 

 ОСНОВНІ УМОВИ

надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

 

1. Обсяг послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - послуг), що надаються споживачам, повинен відповідати структурі, періодичності та строкам надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженим цим розпорядженням.

Вимоги до якості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що додаються, застосовуються лише до тих послуг, що передбачені структурою тарифу по кожному окремому будинку.

2. Фактичні кількісні показники при наданні послуг повинні відповідати включеним при розрахунку витратам, пов'язаним з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

3. Виконавці послуг зобов'язані забезпечити введення обліку доходів і витрат по кожному будинку окремо. Кошториси витрат складаються виконавцями послуг на рік окремо по кожному будинку та затверджуються власником будинку або уповноваженою ним особою.

4. У разі виявлення бажання споживачів на отримання послуг, що не враховані у структурі, періодичності та строках надання послуг, затверджених цим розпорядженням, їх надання здійснюється за додатковими договорами про надання таких послуг між виконавцями та споживачами. Вартість таких послуг сплачується понад встановлений розмір плати за послуги на підставі додатково укладених договорів.

 5. У разі ненадання, надання не в повному обсязі та надання послуг неналежної якості виконавці по закінченні звітного року у продовж першого кварталу наступного за звітним роком, перераховують споживачам плату за послуги згідно з вимогами до якості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженими цим розпорядженням (крім поточного ремонту).

 6. Якщо споживач або члени його родини тривалий час (більше одного місяця на рік) не проживає (не проживають) в квартирі (житловому приміщенні у гуртожитку), при поданні ним заяви та підтверджуючих документів про відсутність його або інших зареєстрованих в цьому житловому приміщенні мешканців, відповідно до Порядку звільнення наймачів (власників) квартир (приватних будинків) та членів їх сімей за період їх тимчасової відсутності від оплати за комунальні послуги (гаряче та холодне водопостачання, водовідведення, газопостачання), затвердженого рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 N 409/1843, виконавці здійснюють перерахунок плати за невикористані послуги в частині коригування витрат на вивезення і знешкодження твердих побутових відходів, виходячи з кількості тимчасово відсутніх мешканців та терміну непроживання. Перерахунки проводяться з дня виникнення права, а при несвоєчасному поданні необхідних документів - не більше, ніж за один місяць, що передує місяцю, в якому звернувся споживач. Кількість зареєстрованих осіб визначається на дату звернення наймача.

7. В житлових будинках, обладнаних ліфтами, при наявності випадків, коли в під'їзді не працює жоден із ліфтів більше трьох діб з вини виконавців послуг або спеціалізованих організацій, для мешканців таких під'їздів застосовується тариф на послуги на рівні тарифу для мешканців першого поверху цього будинку.

8. Виконавці послуг повинні:

8.1. Спільно з комунальним підприємством "Головний інформаційно-обчислювальний центр" у відповідності до структури, періодичності та строків надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затверджених цим розпорядженням, забезпечити розщеплення отриманих від споживачів коштів (у відсотках) на рахунки підприємств і організацій, що виконують підрядні роботи по окремим складовим послуг для відповідного будинку з урахуванням умов укладених договорів;

8.2. Щорічно, протягом першого кварталу, наступного за звітним роком, здійснювати перерахунки розміру тарифу на послуги для кожного будинку, виходячи з фактично понесених на протязі звітного року витрат для відповідного будинку в межах структури, періодичності та строків надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затверджених цим розпорядженням, до повного їх відшкодування;

8.3. При зміні тарифів на послуги доводити таку інформацію до відома споживачів без внесення відповідних змін до укладених договорів про надання послуг;

8.4. Щорічно надавати районним у м. Києві державним адміністраціям інформацію про роботи з поточного ремонту житлових будинків, що плануються виконуватись у наступному році та враховані при розрахунку тарифів на послуги відповідного будинку. Переліки робіт по поточному ремонту житлових будинків формуються пооб'єктно на підставі загальних оглядів, звернень мешканців, при включенні робіт по поточному ремонту в розрахунок тарифів на послуги та підлягають затвердженню власниками будинків або уповноваженими ними особами.

 8.5. Виконавці окремо обліковують кошти, які надходитимуть від населення у складі плати за послуги по складовій "Поточний ремонт конструктивних елементів внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження (далі - поточний ремонт)" та використовують кошти, які надходитимуть від споживачів у складі плати за послуги по складовій "Поточний ремонт" виключно на поточний ремонт того житлового будинку, від мешканців якого надійшли вказані кошти.

9. Відображати результати проведених ремонтів в технічних паспортах житлових будинків та картках (відомостях) обліку доходів і витрат по кожному будинку окремо.

  

Заступник голови -
керівник апарату 

 

 

 

Версiя для друку