КМДА Київська міська державна адміністрація


Звіт про виконання основних заходів Департаменту житлово-комунальної інфраструктури за квітень 2015 року

1. Протягом квітня місяця 2015 року основні зусилля в діяльності Департаменту зосереджувалась на: виконання заходів щодо належного забезпечення діяльності житлово-комунальних служб; розгортання роботи по виконанню завдань та планів 2015 року; подальше удосконалення управлінської та фінансово-господарської діяльності у сфері вирішення завдань розвитку та реформування житлово-комунального господарства, роботи в умовах підвищеної небезпеки; розроблення  проекту «Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури для міста Києва на 2016-2020 роки»; удосконалення та оптимізацію структури управління житлово-комунальним господарством та здійснюється моніторингу стану розрахунків населення та комунальних підприємств житлового господарства районів міста Києва за житлово-комунальні послуги та спожиті енергоносії; здійснення  постійного контролю за станом підготовки міського господарства до опалювального сезону 2015/2016.

Організовано виконання доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних органів влади, Київради, Київської міської державної адміністрації, рішень розширених засідань Колегій КМДА, проведення організаційних, інформаційно-технічних, правових та інших заходів. Відповідні звітні та інформаційно-аналітичні матеріали із зазначених питань надавались до центральних органів влади, Київської міської державної адміністрації у робочому порядку та у встановлені терміни.

Забезпечено: підготовку матеріалів і участь у:

проведенні  нарад за участю заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелєєв П.О. з питань щодо:  розроблення проекту «Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури для міста Києва на 2016-2020 роки»; врегулювання відносин між виконавцем послуг з постачання холодної води та водовідведення та управляючими компаніями; критерій оцінювання районних в місті Києві державних адміністрацій під час проведення двомісячника з благоустрою, озеленення та поліпшення санітарного стану міста; виконання та аналіз звернень громадян міста Києва до КБУ «Контактний центр»; про виплату заробітної плати  працівникам підприємств житлового господарства комунальної власності міста; алгоритму дій стосовно переведення житлових будинків на по квартирний облік та укладання з мешканцями будинків індивідуальних договорів про користування електричною енергією;

- перевірки законності проведення будівельних робіт у нежилих приміщеннях житлового будинку № 14 на бульв. Л.Українки; компенсації різниці в тарифах утилізації ТПВ КП «Київкомунсервіс» в умовах планової збитковості; питань пов’язаних з повіркою, монтажем і демонтажем квартирних приладів обліку холодної води, відповідно до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 31.03.2015 № 970 «Про встановлення тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) ПАТ «Акціонерна компанія «Київводоканал»; компенсації різниці в тарифах утилізації ТПВ КП «Київкомунсервіс» в умовах планової збитковості;  питань експлуатації, реконструкції та технічного переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району

Системно у плановому порядку здійснювались організаційні заходи щодо: розвитку, реформування та експлуатації житлово-комунальної інфраструктури; реалізації стратегічних ініціатив у сфері першокласної інфраструктури та ощадливої енергетики; забезпечення якості та повноти надання житлово-комунальних послуг; вирішення актуальних проблем у сфері житлового господарства, природних монополій, впровадження енергоефективності, здійснення протизсувних заходів, комунального сервісу, санітарної очистки; регламентних робіт на тепломережах; вирішення інших питань управлінської діяльності в частині, що стосується Департаменту;

Проведено  організаційно-технічні, методичні, інформаційні заходи(наради, зустрічі, засідання, комісії, огляди, перевірки інше) щодо виконання завдань реформування та розвитку житлово-комунальної інфраструктури,  вирішення проблем удосконалення управлінської та фінансово-господарської діяльності Департаменту, підпорядкованих підприємств, галузі в цілому. Серед них:

- організовано роботу комісії для проведення конкурсу проектів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках; оголошено конкурс та розпочато приймання до розгляду комісії кращих проектів енергозбереження;

- в рамках проведення Днів Європи в Україні здійснено роботу щодо забезпечення проведення за участю міжнародних донорських організацій інформаційної кампанії з впровадження енергоефективних заходів та права власності у багатоквартирних будинках;

- питання визначення балансоутримувача насосної станції холодного водопостачання на вул. Котовського, 47 у м. Києві;

-  питання впровадження технології утилізації відходів (мулів) Бортницької станції аерації та виробництва на їх основі рідкого палива «Біомазут»;

- засідання Ліцензійної комісії з питань ліцензування провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (крім діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії), транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії, централізованого водопостачання та водовідведення;

 - проведення повірок квартирних приладів обліку; забезпеченням діяльності Координаційної ради щодо встановлення повірки засобів обліку води та тепла; питань оплати за користування електроенергією; вирішення поточних питань житлово-комунальної інфраструктури.

Проведено  шість особистих прийомів було прийнято 38 громадян керівництвом Департаменту; надані інтерв’ю ЗМІ з окремих питань діяльності житлово-комунального господарства.

Підготовлено матеріали та взято участь у заходах (нарадах, комісіях, перевірках тощо) центральних органів виконавчої влади, київської міської влади, структурних підрозділів КМДА  зпитань, які відносились до сфери відповідальності Департаменту:

 - у засіданні круглого столу «Енергоефективність у багатоквартирних будинках м. Києва; впровадження енергоефективних заходів: реалізація у співпраці з міжнародними донорськими організаціями», і у засіданні Робочої групи з розгляду пропозицій народних депутатів України Комітету Верховної Ради України з питань будівництва, містобудування та житлово-комунального господарства до законопроекту «Про особливості права власності у багатоквартирному будинку»;

- у навчальному семінарі з комунікації із зацікавленими сторонами у державно-приватному партнерстві у рамках Програми розвитку державно-приватного партнерства Агентства США з міжнародного розвитку (USAID); робочій зустрічі з керівниками приватних Управляючих кампаній м. Києва з врегулювання проблемних питань подвійного нарахування ПАТ «АК «Київводоканал»;

- у засіданнях робочої групи по розробленню організаційно-правових заходів з удосконалення та оптимізації структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва (виконання рішення Київської міської ради від 09.10.2014 № 270/270 «Про удосконалення структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва») ;

- з керівниками керуючих компаній та працівників керуючих компаній, відповідальних за проведення робіт їз наповнення бази в приміщенні КП «ГІОЦ»; участь у зустрічі з представниками ТОВ «Демо Дизайн ЛТД» щодо раціоналізаторських пропозицій в сортуванні та переробці твердих побутових відходів; виїзну нараду з питання належного обслуговування житлового будинку за адресою Златоустівська, 55;

- інструктаж за участю начальників управлінь з питань житлово-комунального господарства районів міста з питань надання населенню субсидій для відшкодування витрат за оплату житлово-комунальних послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2015 № 106; заступником директора – начальником управління О. Малихіним взято участь у прямому ефірі ТРК Київ програмі «У центрі уваги» з питань житлово-комунального господарства.

Протягом місяця виконано:

- 322 аварійних робіт на водопровідних мережах і 7 на мережах водовідведення;

- усунуто  аварій: 275 на інженерних мережах з  гарячого водопостачання,   16- централізованого опалення;

- із загальної кількості 201 (187 на балансі у СВКП "Київводфонд") бюветних комплексів не працює 62(55) одиниць;

- підприємствами-перевізниками вивезення побутових відходів здійснювалося згідно з графіками відповідно до укладених договорів в установленому порядку;

- КП "Київбудреконструкція" забезпечував супровід проектів і контроль виконання розпоряджень КМДА в частині, що стосується реконструкції, технічного нагляду та виконання робіт на  підпорядкованих об’єктах житлово-комунальної сфери;

- КП "Водно-інформаційний центр"  прийняв 3056 відвідувачів;

-  2154 поховань громадян на кладовищах міста,в тому числі  учасників АТО – 7 (81) .

Підготовлено:  6 - проектів рішень Київради,  23 проектів розпоряджень КМДА, 65 наказів з питань персоналу та основної діяльності, 15 проектів договорів /угод. Забезпечено представництво київської міської влади (Департаменту) у 47 судових справах. Опрацьовано  5266 документів у тому числі  3948 - контрольних.

2.1. Всі заходи передбачені завданнями та планами роботи Департаменту  на квітень в основному виконані. Щотижневі звіти по встановленій формі та необхідні матеріали щодо основних результатів діяльності Департаменту  надавались до Київської міської державної адміністрації та розміщались на сайті.

2.2. В організаційному забезпеченніуправлінської діяльності, основні зусилля зосереджувались на: забезпечення заходів з мобілізаційної підготовки; підтримання належної виконавської дисципліни; підвищення ефективності роботи структурних підрозділів Департаменту та організація контролю виконання програм, планів структурними підрозділами Департаменту відповідно до призначення; надійності роботи програми "АСКОД", документообігу, С-центр; оперативному вирішенні та організації виконання доручень та завдань керівництва КМДА, Департаменту; узагальнення та надання матеріалів в частині, що стосується планування та підсумків роботи за рік, місяць; організацію та проведення особистого прийому громадян керівництвом  Департаменту, системному опрацювання матеріалів і наповненні сайту, матеріально-технічному забезпеченні структурних підрозділів Департаменту інше.

Загальні дані про документообіг за період з 01.04.2015 по 30.04.2015

 

з/п

Тип кореспонденції

Загальна кількість

надходжень

З них виконані за період

 

Примітка

1

Службові документи (без звернень громадян, запитів на інформацію, ЗМІ, нормативно-розпорядчих, Call-центру, внутрішніх, гарячої телефонної лінії)

3350

2085

 

2

Звернення, пропозиції та скарги громадян

389

167

 

3

Запити на інформацію

19

18

 

4

ЗМІ

28

24

 

5

Нормативно-розпорядчі

92

26

 

6

Call-центр

1388

742

 

7

Гаряча телефонна лінія

0

0

 

 

ВСЬОГО

5266

3062

К-3948

 

2.3. Розвиток та реформування  житлово-комунального господарства

Управлінням підготовлено матеріали, організовано та проведено:

- розроблення  проекту «Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури для міста Києва на 2016-2020 роки» (06.04.2015);

- під  головуванням заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О. з питання розроблення проекту «Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури для міста Києва на 2016-2020 роки» (21.04.2015);

- стосовно   погашення  заборгованості  з  виплати  заробітної   плати працівникам комунальних підприємств житлового господарства міста Києва (22.04.2015);

- під головуванням заступника голови КМДА Пантелеєва П.О. з питання врегулювання відносин між виконавцем послуг з постачання холодної води та водовідведення та управляючими компаніями (23.04.15);

- навчальному семінарі з комунікації із зацікавленими сторонами у державно-приватному партнерстві у рамках Програми розвитку державно-приватного партнерства Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) (24.04.15);

- робочій зустрічі з керівниками приватних Управляючих кампаній м. Києва з врегулювання проблемних питань подвійного нарахування ПАТ «АК «Київводоканал»;

- під  головуванням  заступника  голови Київської міської  державної адміністрації Пантелеєва П.О. з питання розроблення проекту «Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури для міста Києва на 2016-2020 роки» (30.04.2015).

Крім того, прийнято участь у засіданні круглого столу «Енергоефективність у багатоквартирних будинках м. Києва. Впровадження енергоефективних заходів: реалізація у співпраці з міжнародними донорськими організаціями» (09.04.2015)., і у засіданні Робочої групи з розгляду пропозицій народних депутатів України Комітету Верховної Ради України з питань будівництва, містобудування та житлово-комунального господарства до законопроекту «Про особливості права власності у багатоквартирному будинку» № 1565.

Опрацьовані та надані звіти до:

 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України:

- щодо проведення у поточному році Департаментом житлово-комунальної інфраструктури інформаційної кампанії серед населення з питань: причини підвищення тарифів на житлово-комунальні та їх структури; заходів соціального захисту в умовах підвищення тарифів; заходів з енергозбереження та енергоефективності; стану оплати житлово-комунальних послуг.

Департаменту економіки та інвестицій:

- про хід реалізації реформ у місті Києві та значення критеріїв оцінки стану впровадження реформ у підпорядкованій сфері;

- стан виконання завдань та заходів з реалізації Стратегічної ініціативи «Першокласна інфраструктура» в частині житлово-комунального господарства «Ощадлива енергетика» у 2015 році.

Першому заступнику голови КМДА Ніконову І.В.:

- щодо проблемних питань у сфері житлово-комунального господарства міста Києва для врахування при підготовці узагальнених матеріалів для участі голови КМДА Кличка В.В. у робочій нараді з Президентом України (21.04.2015).

Організовано роботу комісії для проведення конкурсу проектів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках. Оголошено конкурс та розпочато приймання до розгляду комісії кращих проектів енергозбереження. В рамках проведення Днів Європи в Україні здійснено роботу щодо забезпечення проведення за участю міжнародних донорських організацій інформаційної кампанії з впровадження енергоефективних заходів та права власності у багатоквартирних будинках.

Проводиться робота:

- щодо розроблення проекту «Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури для міста Києва на 2016-2020 роки».

- по удосконаленню та оптимізації структури управління житлово-комунальним господарством та здійснюється моніторинг стану розрахунків населення та комунальних підприємств житлового господарства районів міста Києва за житлово-комунальні послуги та спожиті енергоносії

2.4. Житлово-комунальна політика

 План  роботи Управління на квітень місяць виконано повністю.

 На протязі звітного місяця організаційно забезпечено та проведено нараду під головуванням заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О. з питань:

- критерій оцінювання районних в місті Києві державних адміністрацій під час проведення двомісячника з благоустрою, озеленення та поліпшення санітарного стану міста; виконання та аналіз звернень громадян міста Києва до КБУ «Контактний центр»; про виплату заробітної плати  працівникам підприємств житлового господарства комунальної власності міста; алгоритм дій щодо переведення житлових будинків на по квартирний облік та укладання з мешканцями будинків індивідуальних договорів про користування електричною енергією;

- перевірки законності проведення будівельних робіт у нежилих приміщеннях житлового будинку № 14 на бульв. Л.Українки;

- компенсації різниці в тарифах утилізації ТПВ КП «Київкомунсервіс» в умовах планової збитковості.

Підготовлено матеріали та взято участь у:

- засіданнях робочої групи по розробленню організаційно-правових заходів з удосконалення та оптимізації структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва (виконання рішення Київської міської ради від 09.10.2014 № 270/270 «Про удосконалення структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва») ;

- у нарадах під головуванням Пантелеєва П.О. з питання  роботи єдиної диспетчерської служби;

- участь у засіданні Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій ВО КМР (КМДА);

- участь у зустрічі з представниками ТОВ «Демо Дизайн ЛТД» щодо раціоналізаторських пропозицій в сортуванні та переробці твердих побутових відходів.

Організаційно забезпечено та проведено:

 - нараду з керівниками керуючих компаній та працівників керуючих компаній, відповідальних за проведення робіт їз наповнення бази в приміщенні КП «ГІОЦ» з питань:

1. Презентація програмного продукту «Паспортний стіл» КП «ГІОЦ».

2.Уточнення вимог до технічних характеристик комп’ютерної техніки, периферійного обладнання, кваліфікації операторів.

3.Визначення порядку робіт з встановлення програмного продукту та наповнення бази наявною у житлових організаціях інформацією.

4.Затвердження детального графіку робіт.

 - виїзну нараду з питання належного обслуговування житлового будинку за адресою Златоустівська, 55;

- інструктаж за участю начальників управлінь з питань житлово-комунального господарства районів міста з питань надання населенню субсидій для відшкодування витрат за оплату житлово-комунальних послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2015 № 106.

Заступником директора – начальником управління О. Малихіним взято участь у прямому ефірі ТРК Київ програмі «У центрі уваги» з питань житлово-комунального господарства.

За результатами проведених робочих нарад підготовлено проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про підготовку міського господарства до зимового періоду 2015-2016», який погоджуються структурними підрозділами Київської міської державної адміністрації.

Управління здійснює постійний контроль за станом підготовки міського господарства до опалювального сезону 2015/2016; моніторинг відключень житлових будинків від опалення, ГВП, ХВП , електропостачання внаслідок аварійних пошкоджень та щоденне інформування керівництва Київської міської державної адміністрації, Мінрегіону України .

Постійно ведеться робота по своєчасному і якісному розгляду звернень громадян до служби допомоги киянам КБУ «Контактний центр міста Києва 1551», до КМДА, звернення народних депутатів України, депутатів Київради, опрацьовуються доручення керівництва Київської міської державної адміністрації, її структурних підрозділів, інформаційні запити в межах компетенції, листи службової кореспонденції. Здійснюється підготовка інформації засобам масової інформації з питань віднесених до сфери житлово-комунального господарства.

Протягом квітня 2015 року проведено особистий прийом громадян  заступником директора відповідно графіку та прийнято участь в особистих прийомах громадян директором Департаменту житлово-комунальної інфраструктури.

2.5. Заходи щодо забезпечення та розвитку енергозбереження, паливно-енергетичного комплексу та у сфері питної води

Протягом місяця було виконано наступний обсяг робіт:

Щодо нарад:

- з ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» та районними у місті Києві державними адміністраціями з питання розроблення науково обґрунтованих нормативів питного водопостачання та норм споживання послуг з централізованого постачання холодної і гарячої води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем);

- питання визначення балансоутримувача насосної станції холодного водопостачання на вул. Котовського, 47 у м. Києві, яка відбулася 24.04.2015 під головуванням директора Департаменту житлово-комунальної інфраструктури Новицького Д.Ю.;

- у нараді з питань впровадження технології утилізації відходів (мулів) Бортницької станції аерації та виробництва на їх основі рідкого палива «Біомазут», яка відбулася 28.04.2015 під головуванням директора Департаменту житлово-комунальної інфраструктури Новицького Д.Ю.

- засіданні Ліцензійної комісії з питань ліцензування провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (крім діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії), транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії, централізованого водопостачання та водовідведення

- підготовлено матеріали та прийнято участь у робочих нарадах зі структурними підрозділами КМДА та комунальними підприємствами по проекту TRACE – Енергетична ефективність міста Києва та шлях його енергетичної трансформації та семінару на тему: «Програма енергоефективної трансформації міста Києва»;

- організаційно забезпечено проведення Першого семінару з питань впровадження «Плану сталого енергетичного розвитку», згідно методики ЄС Угоди Мерів.

- прийнято участь у семінар-нараді у м. Кам`янець-Подільський.

Надано інформацію ЦОВВ:

Державному агентству з енергоефективності та енергозбереження України:

- щодо заходів по запровадженню програми державної підтримки населення до переходу на альтернативне опалення та висвітлення їх в засобах масової інформації;

щодо надання інформації для створення бази даних будівель бюджетних установ державної та комунальної форм власності з метою проведення комплексної оцінки їх потенціалу енергозбереження;

щодо моніторингу виконання заходів регіональних та галузевих програм підвищення енергоефективності і програм зменшення споживання енергоресурсів бюджетними установами шляхом їх раціонального використання надаємо інформацію стосовно реалізації енергоефективних заходів;

- Міністерству енергетики та вугільної промисловості щодо пропозицій гр. Кашнікова стосовно виробництва електричної та теплової енергії;

- Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України стосовно стану оснащення підприємств теплопостачання, що здійснюють свою діяльність на території міста Києва, технологічними засобами обліку відпуску теплової енергії;

- опрацьовано з Національною комісією, що здійснює державне регулювання енергетики та комунальних послуг питання:

щодо здійснення контролю за дотриманням ліцензіатами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (крім діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії), транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії.

щодо обсягів постачання споживачам теплової енергії ліцензіатами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

- Міністерству освіти і науки України інформацію щодо отримання акту меж обслуговування зовнішніх водопровідних мереж до адміністративного будинку на бульв. Тараса Шевченка, 16, закріпленого за Міністерством на праві оперативного управління відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2014 № 255 «Про деякі питання діяльності центральних органів виконавчої влади»;

- Постійній комісії Київської міської ради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу інформацію щодо функціонування бюветних комплексів на вул. Здолбунівська, 7 та вул. Княжий Затон, 17.

Підготовлено проекти розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

- «Про уповноваження заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О. на підписання Угоди про партнерство та співпрацю для реалізації проектів з енергоефективної модернізації транспортної та інженерної інфраструктури міста Києва між Громадською спілкою «Муніципальна енергія» та виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією)»

- «Про здійснення контролю за дотриманням ліцензіатами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (крім діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії), транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії»;

- «Про функціонування фонтанів комунальної власності територіальної громади міста Києва у 2015 році»;

- «Про визначення замовника робіт з розробки проектно-кошторисної документації та будівництва артезіанської свердловини малої продуктивності на просп. Науки, 43»;

- «Про визначення замовника робіт з розробки проектно-кошторисної документації та будівництва артезіанської свердловини малої продуктивності на перетині вулиць Артема і Поплавської».

Поінформовано керівництво КМДА щодо:

- стосовно листа ПрАТ «Украналіт» щодо оснащення газоаналітичним приладом котлоагрегатів м. Києва для оптимізації процесу спалювання палива, що приведе до значної економії палива та зменшення викидів шкідливих речовин;

- здійснення аналізу дотримання лімітів споживання енергоносіїв бюджетними установами, що фінансуються з міського бюджету у першому кварталі 2015 року;

- результатів технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж після проведення термосанації будівлі ДНЗ №99;

- пропозиції ТОВ «INTERWEST kft» із реалізації проекту заміщення природного газу для виробництва теплової енергії та модернізації інженерних мереж ДНЗ №121;

- державної підтримки населення для придбання енергозберігаючого обладнання, з метою забезпечення скорочення споживання і заміщення імпортованого газу;

- затвердження механізму контролю за енергоспоживанням установ, що фінансуються з бюджету міста Києва та КП «Київміськсвітло», в частині дотримання лімітів споживання теплової, електричної енергії, природного газу, водопостачання та водовідведення на 2015 рік»;

- проведення порівняльного аналізу споживання теплової енергії по житловим будинкам, в яких протягом 2014 року встановлено прилади обліку споживання теплової енергії;

- проведення перевірки адресного переліку житлових будинків, опалювальною площею менше 3000 м², у яких будуть встановлені прилади обліку теплової енергії у 2015 році;

- стану впровадження енергозберігаючих заходів у житловому фонді і бюджетній сфері у 2015 р.

- застосування новітніх технологій реновації водопровідних та каналізаційних мереж (пропозиції ТзОВ «СОФТЕХ»);

- відновлення функціонування бюветного комплексу на вул. Ірпінській, 71 у Святошинському районі;

- забезпечення роботи каналізаційної мережі на просп. 40-річчя Жовтня, 100/2-130/57;

- введення в експлуатацію та подальшої передачі на баланс ПАТ «АК «Київводоканал» каналізаційної мережі в селищі Жовтневе Святошинського району;

- відновлення функціонування бюветного комплексу на вул. Лайоша Гавро, 11-г у Оболонському районі;

- відновлення роботи бюветного комплексу на вул. Ризькій, 1 у Шевченківському районі;

- відновлення функціонування бюветних комплексів на перетині вулиць Дегтярівської та Зоологічної, на вулицях Генерала Потапова, Городецького, Бурмистенка та на території Національного університету біоресурсів і природокористування України;

- будівництва бюветного комплексу на просп. Перемоги, 73 у Святошинському районі;

- функціонування бюветних комплексів у Деснянському районі;

- виконання протоколу доручень № 003/26, напрацьованих за результатами наради з питання реалізації проекту «Використання альтернативних джерел енергії для теплозабезпечення житлового масиву ДВС» в рамках участі у Програмі DemoUkrainaDH» 16.02.2015;

- припинення постачання питної (холодної) води, яка використовується для приготування гарячої, до теплових пунктів, які є об’єктами водопостачання ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ»;

- функціонування бюветних комплексів і фонтанів;

- відновлення функціонування бюветних комплексів на вул. Мілютенка, 7 та вул. Олександра Сабурова, 3 у Деснянському районі;

- відновлення функціонування бюветних комплексів у Солом’янському районі;

- встановлення регуляторів тиску холодної води в житлових будинках;

- усунення пошкоджень на теплових, водопровідних і каналізаційних мережах, відновлення благоустрою територій після проведення відновлювальних робіт та укомплектування аварійних служб необхідним обладнанням, механізмами та обслуговуючим персоналом;

- інформування населення через засоби масової інформації про проведену роботу з ремонту та реконструкції бюветних комплексів;

- неправомірних дій начальника району експлуатації водопровідних мереж № 3 департаменту експлуатації водопровідного господарства ПАТ «АК «Київводоканал» Сарани Л. К.;

- призначення дати та часу наради під головуванням заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О. з метою вирішення питань, пов’язаних з повіркою, монтажем і демонтажем квартирних приладів обліку холодної води, відповідно до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 31.03.2015 № 970 «Про встановлення тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) ПАТ «Акціонерна компанія «Київводоканал»;

- відновлення функціонування бюветного комплексу на вул. Леніна, 29;

- виконання протоколу № 003/54 наради з питань: 1. «Експлуатація бюветних комплексів»; 2. «Функціонування у 2015 році фонтанів»; 3. «Використання для відсипки укосів дамб мулових полів № 1, № 2 Бортницької станції аерації осаду з піонерських полів Бортницької станції аерації».

Підготовлено та подано для узагальнення структурним підрозділам ДЖКІ інформацію щодо:

- виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.02.2015 № 166;

- виконання «Регіональної програми підвищення енергоефективності на 2011-2015 роки для міста Києва» за І квартал 2015 року;

- пропозиції щодо розробки проекту Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури для міста Києва на 2016-2020 роки;

- переліку проблемних питань та пропозицій по їх вирішенню для обговорення на робочій зустрічі у Президента України;

- сформовано перелік житлових будинків за зверненням громадян, які підлягають першочерговому включення до програми встановлення приладів обліку теплової енергії житлових будинках у 2015 р.;

- надано інформацію на передбачені запитання під час проведення «прямої лінії»;

- надано звіт про хід виконання ПСЕР м. Києва за січень-березень 2015р.;

- шляхів зниження собівартості послуг підприємствами водо-, теплопостачання;

- інформаційного заповнення стенду «Економне водокористування»;

- виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2015 рік у І кв. 2015 року;

- виконання заходів цільової програми «Питна вода міста Києва на 2011-2020 роки» у І кв. 2015 року;

- функціонування бюветного комплексу на вул. Архітектора Вербицького, 9;

- наслідків діяльності Бортницької станції аерації, зокрема неприємних запахів, що поширюються від станції;

- проекту Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури для міста Києва на 2016-2020 роки;

- Забезпечено опрацювання із структурними підрозділами КМДА, районними в місті Києві державними адміністраціями, ПАТ «АК «Київводоканал», СВКП «Київводфонд» та ін. і підготовку проектів відповідей на запити, звернення та листи з питань:

відновлення функціонування бюветних комплексів на вул. Вербицького, 9 та Декабристів, 10 у Дарницькому районі;

передачі фонтану на вул. Московській, 31/33 на баланс СВКП «Київводфонд»;

підключення будинку на вул. Ольжича, 26 до системи централізованого водовідведення;

усунення витоків стічних вод на перетині вул. Промислової та пров. Промисловому у мікрорайоні Бортничі;

відновлення функціонування бюветного комплексу на вул. Бойченка, 15-17 у Дніпровському районі;

зарахування до комунальної власності територіальної громади міста Києва бюветних комплексів на вул. Сергія Лазо та просп. Павла Тичини;

відновлення функціонування бюветного комплексу на пров. Червонозаводському, 2/13;

забезпечення виконання рішення Київської міської ради від 12.02.2015 № 70/935 «Про створення парку з бюветним комплексом на земельній ділянці площею 5,5 га на вул. Кадетський гай та вул. Івана Пулюя у Солом’янському районі м. Києва»;

визначення обсягів наданих послуг з централізованого постачання холодної, гарячої води та водовідведення за відсутності квартирних засобів їх обліку;

функціонування бюветного комплексу на перетині просп. Миру і бульв. Верховної Ради;

переліку вулиць м. Києва, що не підключені до системи централізованого водовідведення;

порушення зони санітарної охорони складу хлору Дніпровської водопровідної станції;

функціонування бюветних комплексів на перетині вулиць Братської та Андріївської і на вул. Архітектора Городецького, 8;

підготовки програм стажування та організації навчальних візитів представників структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до міст-побратимів м. Києва;

введення в експлуатацію каналізаційних мереж у приватному секторі на Фрометівському узвозі у Голосіївському районі;

виконання «Плану основних заходів Київської міської державної адміністрації та органів місцевого самоврядування щодо підготовки до пропуску льодоходу, повені та паводків у 2015 році»;

виготовлення та надання технічних умов для виконання проектних робіт з підключення індивідуального житлового будинку на вул. Михайла Чалого, 32 в селищі Катеринівка у Святошинському районі м. Києва до вуличних водопровідних та каналізаційних мереж;

передачі у володіння та користування ПАТ «АК «Київводоканал» центрального теплового пункту на вул. Курбача, 14-а;

узгодження режиму електроспоживання ПАТ «АК «Київводоканал».

Інше

- опрацьовано та погоджено загальновиробничі норми питомих витрат палива, теплової та електричної енергії на 2015 рік для 7 підприємств;

- підготовлено і розіслано матеріали підприємствам, які здійснюють діяльність у сфері теплопостачання стосовно нормативів на викиди забруднюючих речовин повітря та виконання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС;

- підготовлено лист гр. Соколову А.А.  стосовно пропозицій щодо програми «Бережи свій ГАЗ» з приводу вирішення питання економії газу;

- підготовлено лист Департаменту промисловості та розвитку підприємництва щодо залучення наукового потенціалу до розвитку міста Києва;

- підготовлено лист ТОВ «Будівельно-торговельна корпорація ЄС і В» щодо встановлення засобів обліку теплової енергії в житлових будинках з вертикальною системою опалення;

- підготовлено лист Українському союзу промисловців і підприємств щодо реалізації проекту з реконструкції газової котельні в Київській міській туберкульозній лікарні № 2;

- підготовлено лист в районні у м. Києві державні адміністрації про проведення інформаційно-просвітницьких заходів в рамках всеукраїнського інформаційного туру «Енергонезалежність – наша спільна справа!»;

- підготовлено лист Департаменту економіки та інвестицій щодо робочого візиту директора Департаменту муніципальної та екологічної інфраструктури ЄБРР;

- підготовлено лист Департаменту економіки та інвестицій щодо забезпечення виконання завдань, визначених пунктами 1 і 2 Плану коротко- та середньострокових заходів щодо скорочення обсягу споживання природного газу на період до 2017 року;

- підготовлено лист Головному управлінню Держземагенстрва у м. Києві щодо надання інформації про об`єкти з виробництва теплової та/або електричної енергії з використанням інших видів палива, ніж природний газ, у тому числі відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива на території м. Києва;

- розглянуто звернення народних та депутатів Київської міської ради, щодо:

встановлення квартирних засобів обліку теплоенергії, газу та холодного і гарячого водопостачання;

стосовно модернізації систем освітлення;

встановлення лічильників газу;

встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії;

розробки ПКД для реконструкції систем ГВП в житлових будинках із застосуванням відновлювальних джерел енергії;

прийняття на комерційний облік будинкового засобу обліку теплоенергії;

- опрацьовано з ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ», ПАТ «Київгаз» та іншими структурними підрозділами ВО КМР (КМДА) та підготовлено відповіді на запити, звернення, листи з питань:

погодження балансу розподілу граничної величини споживання електричної потужності на травень 2015 року;

зарахування до комунальної власності територіальної громади міста Києва приладів обліку теплової енергії;

встановлення лічильників газу;

неналежного електропостачання споживачів.

2.6 Бюджетне планування, інвестиційної діяльності та реалізації проектів

1.Моніторинг виконання розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.04.2014 №491, від 24.06.2014 №795 та від 09.09.2014 №1000.

2.Збір, опрацювання, узагальнення та аналіз інформації щодо виконання підпорядкованими підприємствами Програми капітальних вкладень за березень 2015 року.

3.Підготовку матеріалів на запити Прокуратури міста Києва.

4.Опрацювання депутатських звернень Київської міської ради.

5.Опрацювання звернень громадян, що надійшли до Департаменту, та підготовка довідок для особистого прийому громадян директором Департаменту, інформаційних запит ГО, засобів масової інформації.

6.Підготовлено та організаційно забезпечено проведення наради з питань експлуатації, реконструкції та технічного переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району 30.04.2015 під головуванням заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О.

7. Підготовлено та подано до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України інформацію про обсяги заборгованості з різниці в тарифах підприємств теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, та здійснення ними розрахунків за спожитий природний газ та електричну енергію;

8.Проведено щотижневий моніторинг стану розрахунків теплопостачальних підприємств за спожитий природний газ та стану розрахунків споживачів за енергоносії;

9.Проведено моніторинг стану виплати заробітної плати підпорядкованими комунальними підприємствами за рахунок коштів госпрозрахункової діяльності та бюджетних коштів;

10. Підготовлено та подано до ГУ ДКСУ довідки про внесення змін до кошторисів та планів асигнувань, реєстри змін до розподілів показників кошторисів та зведених планів асигнувань;

11. Підготовлено та подано до Департаменту фінансів замовлення на фінансування бюджетних коштів (щотижнево);

12. Підготовлено та подано до Департаменту економіки узагальнену інформацію про проведення щомісячного моніторингу соціально-економічного розвитку;

13. Підготовлено та подано Кабінету Міністрів України інформацію про стан розрахунків за спожитий природний газ;

14. Проведено аналіз використання бюджетних коштів станом на 01.03.2015 у розрізі кодів тимчасової класифікації видатків та одержувачів бюджетних коштів;

15. Підготовлено та подано додатковий бюджетний запит за кодами тимчасової класифікації видатків 240900, 100103;

16. Розглянуто та погоджено скорегований фінансовий план КП «Київкомунсервіс».

Основні заходи плану роботи за квітень 2015 року виконані у повному обсязі.

2.7. Управлінням  ритуальних послуг

Відповідно до Плану основних заходів діяльності на квітень 2015 року та доручень виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Департаменту житлово-комунальної інфраструктури, Управлінням ритуальних послуг Департаменту ЖКІ підготовлено:

-  звіт до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України щодо проведення заходів з упорядкування та утримання у належному стані кладовищ, військових кладовищ, меморіалів, пам'ятників, братських могил та інших загиблих захисників Вітчизни;

- відомості про загиблих учасників АТО, похованих на території кладовищ м. Києва до Українського інституту національної пам’яті;

- лист до Департаменту комунальної власності щодо списання автотранспортної техніки з метою  утилізації  на металобрухт для  вилучення  коштів з метою погашення заборгованості по заробітній платі працівників КП АТП 2737;

- лист до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища  щодо підготовки та забезпечення належних умов для відвідування міських кладовищ під час проведення поминальних днів;

- лист до Департаменту соціальної політики щодо розрахунку потреби коштів необхідної суми для  загиблих АТО, що не підпадають під статтю 14 ЗУ Про поховання та похоронну справу" та пропозиції  щодо включення полів для розробки технічного завдання програмного забезпечення на створення реєстру киян - учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) киян, які брали участь в проведені АТО;

- інформацію до Департаменту фінансів щодо наданих пільг на поховання осіб, що мають трудові заслуги та заслуги перед Батьківщиною, учасника бойових дій та інвалідів війни  за квітень 2015 року;

- пропозиції до проекту положення про Департамент ЖКІ в частині галузі поховання;

- інформація щодо виконання затвердженого план-графіка виконання організаційно-правових заходів з припинення Комунального підприємства «Підрядне спеціалізоване ремонтно-будівельне управління» Департаменту комунальної власності;

- пропозиції до розрахунків щодо кількісних та якісних характеристик предмету закупівель поховання, кремація учасників бойових дій, інвалідів війни, одиноких, незатребуваних;

- збір та узагальнення інформації щодо поховань (кремацій) загиблих воїнів-учасників антитерористичної операції;

- матеріалів та презентації на нараду  з питання приведення до належного стану благоустрою міських кладовищ;

- графік погашення заборгованості із виплати заробітної плати працівників КП КК АТП №2737 та  координація  за  виконанням заходів з погашення;

- план роботи Управління ритуальних послуг ДЖКІ на травень 2015 року;

- інформацію для розміщення на веб-сторінці Департаменту ЖКІ та Facebook.

Проведено:

- відділом організації надання ритуальних послуг проведено виїзний моніторинг  діяльності фінансово-господарської діяльності КП АТП 2737;

- аналіз обсягів надання ритуальних послуг за березень 2015 рік;

- заходи до проведення поминальних днів на міських кладовищах та здійснення контролю за їх виконанням;

- нараду з керівниками підпорядкованих комунальних підприємств підпорядкованих Управлінню ритуальних послуг ДЖКІ;

- роботу по виходу розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про зміни у складі комісії з припинення комунального підприємства «Підрядне спеціалізоване ремонтно-будівельне управління» від 08.04.2015 №327.

- роботу по виходу рішення Київської міської ради «Про визначення розміру статутного капіталу РС СКП «Спецкомбінат ПКПО» повернуто на доопрацювання до уточнення сум;

- роботу по виходу рішення Київської міської ради «Про реорганізацію комунальних підприємств у галузі поховання» призупинено до кінця року;

- аналіз виконання  основних показників фінансово-господарської діяльності підпорядкованих підприємств за  І кВ. 2015 року;

- роботу з  опрацювання проекту положення Департаменту ЖКІ в частині галузі поховання;

- 14.04.2015 на території ДІМ Лук’янівського заповідника  з нагоди державного свята Міжнародного  дня пам’ятників і історичних місць, проведена безкоштовна ознайомча оглядова екскурсія з пам’ятниками історико-культурної спадщини заповіднику для малозахищених верств населення.

Опрацьовано:

- проект рішення Київської міської ради щодо розміру статутного капіталу  підпорядкованих підприємств КК КП АТП 2737, РС СКП «Київський крематорій»;

- проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) щодо затвердження статутного капіталу ДІМ Лук`янівський заповідник.

прийнято  участь:

- у об`їзді міських кладовищ для підготовки роботи міського пасажирського транспорту у поминальні дні;

- у нараді  з питання приведення до належного стану благоустрою міських кладовищ;

- у виїзній нараді з питання «Про санітарне очищення кладовищ та підготовку їх до поминальних днів», яка відбулася на Міському кладовищі;

Управлінням ритуальних послуг Департаменту житлово-комунальної інфраструктури опрацьовано та надано аргументовано відповідь:

- близько 90 листів на виконання доручень центральних органів влади, керівників та структурних підрозділів Київської міської державної адміністрації та Департаменту житлово-комунальної інфраструктури, звернень організацій та підвідомчих підприємств;

- 6 проектів листів в т.ч. 1 лист за підписом заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О.;

- 125 звернень в т.ч. 27 заяви приватних осіб, 98 звернень до Комунальної бюджетної установи «Контактний центр м. Києва».

Прийнято начальником Управління ритуальних послуг Департаменту житлово-комунальної інфраструктури та його заступником 164 особи:

- 13 громадян з особистих питань відповідно до графіку прийому громадян;

- 151 громадян в т.ч. 7 осіб загиблих учасників АТО та надано погодження на проведення поховань на напівзакритих кладовищах  м. Києва.

2.8. Фінансове забезпечення, бухгалтерський облік та звітність.Контрольно-ревізійна робота

Забезпечено: фінансування підвідомчих організацій відповідно до зареєстрованих бюджетних зобов`язань, затверджених помісячних розписів доходів та видатків із врахуванням виконання показників по мережі,  виконаних обсягів робіт, наданих послуг, тощо; зарахування бюджетних коштів на особові рахунки Департаменту; перерахування коштів з особових рахунків головного розпорядника на реєстраційні рахунки одержувачів бюджетних коштів; відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх операцій Департаменту (ведення бух обліку); виконання доручень Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також міністерств та відомств; оплату поточних платежів по утриманню Департаменту в ГУ ДКСУ у м. Києва. Виконано ряд окремих доручень керівництва Департаменту.

Підготовлено та надано: до Департаменту фінансів замовлення на фінансування, надано до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності заяву розрахунок для перерахування коштів по листам тимчасової втрати працездатності, а також подано звіт з тимчасової втрати працездатності; подано квартальну та місячну звітність до Головного управління статистики у Шевченківському р-ні м. Києві, до Пенсійного фонду; підготовлено та надано звітність (Податкова декларація з податку на додану вартість, реєстр виданих та отриманих податкових накладних) до ДПІ у Шевченківському      р-ні; індивідуальну та зведену місячну та квартальну фінансову звітність до ГУДКСУ у м. Києві. Забезпечено прийом та контроль фінансової звітності підвідомчих організацій.

Здійснено платежі відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірно та в повному обсязі відображено операції у бухгалтерському обліку та звітності. Відповідно до виділення Департаментом фінансів фінансування одержувачів нижчого рівня підготовлено розподіли та надано ГУДКСУ у м. Києві.

Забезпечено контроль за наявністю і рухом майна. Обслуговування будівлі в частині взаєморозрахунків з орендарями, сплати комунальних платежів та енергоносіїв, телефонного зв’язку послуг інформаційних систем та Інтернету.

Опрацьовано договірні документи для забезпечення функціонування Департаменту житлово-комунальної інфраструктури.

Здано квартальну та помісячну звітність до Пенсійного фонду, Фонду Соціального страхування з ТВП у Шевченківському районі, ГУДКСУ у м. Києві, Мінрегіонбуд України.

2.9. Правове забезпечення

 

№ за/п

Назва документу/роботи

кількість

1

Проектів договорів, додаткових угод

Близько15

2

Проектів наказів з кадрових питань

65

3

Проектів наказів з основної діяльності

7

4

Проектів рішень КМР

6 (у тому числі с доопрацюванням)6

5

Проектів розпоряджень виконавчого органу КМР (КМДА)

23 (у тому числі с доопрацюванням)

6

Проектів розпоряджень міського голови

-

 

Забезпечено представництво (або інша процесуальна дія) у судових справах, що надходили на опрацювання до Головного управління, Департаменту

Близько 47

7

Виконання інших доручень керівництва, в тому числі підготовка листів, інформаційних довідок, не документальних доручень,  консультації співробітників

Близько 96

 

 

2.10. Робота  з персоналом.

Робота сектору персоналу у квітні 2015 р. здійснювалась у відповідності з планами роботи та дорученнями, що надходили додатково.

Основним в роботі сектору за звітний місяць було здійснення поточної роботи з кадрового менеджменту в Департаменті, в т.ч.:

- опрацювання документів з призначення – 2, звільнення – 5 чол., стажування – 8 чол. та переведення працівників до нової структури Департаменту - 57 чол.;

- здійснення спец перевірки стосовно 2 чол., що пройшли за конкурсом; забезпечення проведення перевірки відомостей щодо новопризначених осіб згідно Закону України «Про очищення влади» (2 чол.) та узагальнення отриманих даних;

- підготовка наказу з відзначення кращих працівників галузі Подякою Департаменту, запрошення працівників житлово-комунальної галузі м. Києва для заохочення та участь у проведенні заходів до професійного свята;

- подання копій декларацій працівників ДЖКІ за 2014 р. на перевірку до ДФС та звітування щодо декларування доходів державними службовцями за 2014 рік;

- здійснення заходів щодо участі держслужбовців ДЖКІ в проведенні 1 туру щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець»;

- опрацювання заходів щодо подання до Шевченківського РВК списків військовозобов’язаних працівників підприємств, діяльність яких координує Департамент, відповідно до Указу Президента України «Про часткову мобілізацію» від 15.01.2015 № 113-VIII та листа військового комісара Шевченківського районного у м. Києві військового комісаріату полковника І. В. Антоненка від 15.04.2015 № 1189/6;

- опрацювання документів щодо призначення: Черевичного І.В. на посаду директора Державного історико-меморіального Лук’янівського заповідника, Берулави Д.З. - на посаду директора ККВП «Міськпаливо»; забезпечення погодження  призначення (звільнення) директорів КП райдержадміністрацій (5 чол.), інше (щодо судових справ директорів, погодження відпусток). 

Працівниками сектору за місяць опрацьовано понад 170 од. службової вхідної і вихідної. кореспонденції,  підготовлено 65 наказів з кадрових питань.

Основні заходи Департаменту на квітень  місяць 2015 року визначені відповідно до планів роботи, поставлених завдань, доручень та вказівок керівництва Київської міської державної адміністрації. Пропозиції щодо удосконалення діяльності Департаменту доведені до заступників, керівників структурних підрозділів.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.