Головна  →  Діяльність  →  Звітність  →  Звіт про виконання основних заходів Департаменту за січень 2015 р.
Звіт про виконання основних заходів Департаменту за січень 2015 року

1. Протягом січня 2015 року основні зусилля в діяльності Департаменту зосереджувалась на: виконання заходів щодо належного забезпечення діяльності житлово-комунальних служб під час Новорічно-Різдвяних свят; аналіз та підведення підсумків роботи житлово-комунальної інфраструктури у 2014 році; розгортання роботи по успішному виконанню завдань та планів 2015 року, їх корегування та уточнення; удосконалення управлінської та фінансово-господарської діяльності у сфері вирішення завдань розвитку та реформування житлово-комунального господарства, роботи в умовах підвищеної небезпеки; опрацювання та надання звіту з мобілізаційної підготовки, заключення договорів з підприємствами ПЕК і ВКГ на постачання послуг в умовах особливого періоду, виконання завдань визначених указами Президента України та розпорядженням Уряду в частині, що стосується проведення часткової мобілізації.

Організовано виконання доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних органів влади, Київради, Київської міської державної адміністрації, рішень розширених засідань Колегій КМДА, проведення організаційних, інформаційно-технічних, правових та інших заходів. Відповідні звітні та інформаційно-аналітичні матеріали із зазначених питань надавались до центральних органів влади, Київської міської державної адміністрації у робочому порядку та у встановлені терміни.

Забезпечено: підготовку матеріалів і участь у проведенні нарад за участю голови Київської міської державної адміністрації, першого заступника з питань: забезпечення життєдіяльності міста в зимових умовах, ходу опалювального сезону; вирішення фінансування та стабільної роботи об’єктів комунального господарства підвищеної небезпеки, важливих обєктів життєдіяльності столиці; реконструкція та технічне переоснащення полігону №5, БСА; аналіз причин та вжиття заходів щодо ліквідації надзвичайної ситуації в мкрн. Бортничі, аварій на інженерних мережах теплоенергетики водопостачання та водовідведення; засідання міського оперативного штабу; вирішення поточних питань діяльності житлово-комунального господарства та роботи житлово-комунальних служб інше.

Системно у плановому порядку здійснювались організаційні заходи щодо: розвитку, реформування та експлуатації житлово-комунальної інфраструктури; реалізації стратегічних ініціатив у сфері першокласної інфраструктури та ощадливої енергетики; забезпечення якості та повноти надання житлово-комунальних послуг; вирішення актуальних проблем у сфері житлового господарства, природних монополій, впровадження енергоефективності, здійснення протизсувних заходів, комунального сервісу, санітарної очистки; регламентних робіт на тепломережах; вирішення інших питань управлінської діяльності в частині, що стосується Департаменту.

Проведено організаційно-технічні, методичні, інформаційні заходи(наради, зустрічі, засідання, комісії, огляди, перевірки інше) щодо вирішення проблем удосконалення управлінської та фінансово-господарської діяльності Департаменту, підпорядкованих підприємств, галузі в цілому. Серед них:

- стан виконання завдань визначених Київським міським головою та вирішення окремих питань управлінської та фінансово-господарської діяльності; проходження опалювального сезону; діяльність чергових служб в період Новорічних і Різдвяних свят;

- стан управлінської діяльності та фінансово-господарської діяльності, основні підсумки роботи Департаменту, розгляду звернень громадян у 2014році та уточнення завдань на 2015 рік; опрацювання, попередній захист та обговорення проекту бюджету на 2015 рік у сфері житлово-комунальної інфраструктури;

- обговорення питань щодо подальшої співпраці у сфері відновлення роботи ліфтів у столиці з директором «ОТІС»; підвищення кваліфікації керівників ЖЕО, голів ЖБК та ОСББ у галузі експлуатації сучасних систем тепло-, електро-водо- і газопостачання багатоквартирних будинків, підвищення енергоефективності тощо; впорядкування відносин учасників ринку житлово-комунальних послуг; оптимізації міських цільових програм з енергозбереження; питань техногенно-екологічної ситуації що виникла на території Дарницького району; будівництва котелень з використанням альтернативних видів палива; розробки нової оптимізованої Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури для міста Києва на 2016 – 2020 роки за участю представників КНДУ НДІСЕРМ; обрахунку тарифів на послуги з утримання будинків в тому числі на вивезення ТПВ; збільшення площі Лісового кладовища;

- прийняття програми "Ліфт" та забезпечення ОСББ, ЖБК приладами обліку тепла; з виконавцями житлово-комунальних послуг; розгляду питання розрахунків, за надані КП УЖГ послуги по збору та обліку платежів відповідно до укладених договорів; ліквідації заборгованості підприємств комунального господарства; взаємодії з балансоутримувачем житлового комплексу "Чайка"; експлуатації устаткування ВВОМ для переробки фільтрату на 5 полігоні;

- ліквідації комунальних підприємств підпорядкованих ДЖКІ; сталого газопостачання пансіонату "Джерело"; формування плану заходів по фінансовому оздоровленню ПАТ "Київспецтранс";розрахунків за обсяги холодної і гарячої води; зарахування комунікаційного колектора на Чоколівському бульварі до комунальної власності; повноти та якості надання житлово-комунальних послуг; передачі відомчого житла; з поточних питань роботи житлово-комунального господарства; діяльності комунальних підприємств підпорядкованих ДЖКІ в умовах підвищеної готовності; інтерв’ю телеканалу «1+1» щодо стану обєктів і діяльності 5 полігону ПАТ "Київспецтранс"; надання послуг у сфері терло, - водопостачання та водовідведення, тощо.

Також проведено два особистих прийоми 12 громадянин керівництвом Департаменту; надані три інтерв’ю ЗМІ з окремих питань діяльності житлово-комунального господарства.

Підготовлено матеріали та взято участь у заходах (нарадах, комісіях, перевірках тощо)центральних органів виконавчої влади, київської міської влади, структурних підрозділів КМДА зпитань, які відносились до сфери відповідальності Департаменту: опрацювання питань техногенно-екологічної безпеки щодо санітарно-епідеміологічної ситуації, що виникла на території Дарницького району.

Протягом місяця виконано:

- 379 аварійних робіт на водопровідних мережах і 13 на мережах водовідведення;

- усунуто аварій: 121 на інженерних мережах з гарячого водопостачання, 53- централізованого опалення;

- із загальної кількості 201 (187 на балансі у СВКП "Київводфонд") бюветних комплексів не працює 70(63) одиниць;

- підприємствами-перевізниками вивезення побутових відходів здійснювалося згідно з графіками відповідно до укладених договорів в установленому порядку;

- КП "Київбудреконструкція" забезпечував супровід проектів і контроль виконання розпоряджень КМДА в частині, що стосується реконструкції, виконання та технічного нагляду робіт на об’єктах житлово-комунальної сфери;

- КП "Водно-інформаційний центр": прийняв 1854 чол. ( з початку року 6926) у тому числі пільгових категорій 688 (1338), а також 3 (30) іноземців;

- 2016 поховань громадян на кладовищах міста,в тому числі учасників АТО – (всього 55).

Підготовлено: 3 проекти рішень Київради, 47 проектів розпоряджень КМДА, 44 накази з питань персоналу та основної діяльності, 12 проектів договорів /угод. Забезпечено представництво київської міської влади (Департаменту) у 23 судових справах. Опрацьовано 3844 документів у тому числі 2596- контрольних.

2.1. Всі заходи передбачені завданнями та планами роботи Департаменту на січень в основному виконані. Щотижневі звіти по встановленій формі та необхідні матеріали щодо основних результатів діяльності Департаменту надавались до Київської міської державної адміністрації та розміщались на сайті.

2.2. В організаційному забезпеченні управлінської діяльності, основні зусилля зосереджувались на: забезпечення заходів з мобілізаційної підготовки; надійності роботи програми "АСКОД", документообігу; оперативному вирішенні та організації виконання доручень та завдань керівництва КМДА, Департаменту; підтримання належної виконавської дисципліни; підвищення ефективності роботи структурних підрозділів Департаменту та організація контролю виконання програм, планів структурними підрозділами Департаменту відповідно до призначення; узагальнення та надання матеріалів в частині, що стосується планування та підсумків роботи за рік, місяць; організацію та проведення особистого прийому громадян керівництвом Департаменту, системному опрацювання матеріалів і наповненні сайту, матеріально-технічному забезпеченні структурних підрозділів Департаменту інше.

Загальні дані про документообіг за період з 01.01.2015 по 31.01.2015

 


з/п

Тип кореспонденції

Загальна кількість надходжень

З них виконані за період

Примітка

1

Службові документи (без звернень громадян, запитів на інформацію, ЗМІ, нормативно-розпорядчих, Call-центру, внутрішніх, гарячої телефонної лінії)

2587

1624

 

2

Звернення, пропозиції та скарги громадян

239

119

 

3

Запити на інформацію

43

26

 

4

ЗМІ

15

9

 

5

Нормативно-розпорядчі

28

11

 

6

Call-центр

932

765

 

7

Гаряча телефонна лінія

0

0

 

 

ВСЬОГО

3844

2554

К-2596

 

2.3. Розвиток та реформування житлово-комунальної інфраструктури

Управлінням підготовлено матеріали, організовано та проведено робочі наради та зустрічі:

- за участю доктора технічних наук, професора-проректора Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» Варламова Г.Б. щодо підвищення кваліфікації керівників житлово-експлуатаційних організацій, голів ЖБК та ОСББ (13.01.2015);

- за участю представників Комунальної науково-дослідної установи «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» щодо розробки нової оптимізованої Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури для міста Києва на 2016 – 2020 роки (15.01.2015);

- за участю відповідальних осіб, які здійснюють координацію ОСББ при районних в місті Києві державних адміністрацій з питань запровадження порядку проведення міського конкурсу енергоефективних проектів у житлових будинках ОСББ/ЖБК м. Києва на умовах співфінансування та інших організаційних питань (20.01.2015);

- за участі керівників органів самоорганізації населення (ОСН) м. Києва, стосовно практики реалізації рішення Київської міської ради від 13.11.2014 № 372/372 «Про затвердження Положення про здійснення органами самоорганізації населення контролю за якістю проведення ремонтних робіт у житлових будинках, переданих до сфери управління районних в місті Києві державних адміністрацій» (20.01.2015);

- за участі представників ПП «Столичні будинки» та ОСББ «Білицька 18» щодо заборгованості зі сплати за послуги централізованого опалення мешканців будинку № 18 на вул. Білицька (27.01.2015)

- за участю представників КП «ГІОЦ» та ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», ПАТ «АК Київводоканал», ТОВ «Євро-реконструкція» з питань впорядкування відносин учасників ринку житлово-комунальних послуг, (13.01.15); (20.01.2015); (27.01.2015);

Участь у засіданнях постійної комісії Київради:

1. З питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу, з питання оснащення будинків ОСББ(ЖБК) загально будинковими лічильниками та розроблення Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури для міста Києва на 2016 – 2020 роки (20.01.2015);

2. З питань власності, де розглядався проект розпорядження «Про безоплатне прийняття від Міністерства внутрішніх справ України до комунальної власності територіальної громади міста Києва квартир №№ 34, 70 на вул. Дяченка, 20 в Дарницькому районі» (20.01.2015).

3. Засідання комісії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з питань приймання відомчого житлового фонду в комунальну власність територіальної громади міста Києва (28.01.2015), з питань:

- підготовки житлового фонду ПрАТ «Компанія Київінвестбуд» до безоплатної передачі в комунальну власність територіальної громади міста Києва.

- про виключення гуртожитку на вул. Миколи Василенка, 1 з реєстру будівель, які використовуються під гуртожитки у Солом'янському районі міста Києва.

- про експлуатацію та обслуговування ТОВ «Альянс-Інвест» житлового будинку № 6 на вул. Тропініна.

Опрацьовані та надані звіти Управління:

- Департаменту економіки та інвестицій:

- про хід реалізації реформ у місті Києві та значення критеріїв оцінки стану впровадження реформ у підпорядкованій сфері;

- стан виконання завдань визначених Державною Програмою активізація розвитку економіки на 2013-2014 роки. Підсумки 2014 року.

- стан виконання завдань та заходів з реалізації Стратегічної ініціативи «Першокласна інфраструктура» в частині житлово-комунального господарства «Ощадлива енергетика» у 2015 році.

- Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України:

- виконання Загальнодержавної програми реформування і розвитку житлово-комунальної інфраструктури на 2009-2014 роки. Підсумки 2014 року.

Постійно проводиться моніторинг щодо вжиття заходів про виконання Закону України «Про Загальнодержавну цільову програму передачі гуртожитків у власність територіальних громад на 2012-2015 роки».

Протягом січня місяця забезпечено підготовку, супроводження та погодження у відповідних службах міста Києва проектів рішень Київради та проектів розпоряджень Київської міської державної адміністрації про приватизацію гуртожитків, прийняття житлового фонду, службового житла, зовнішніх інженерних мереж, обладнання електролічильників, гуртожитків та об’єктів соціальної інфраструктури до комунальної власності територіальної громади міста Києва.

На виконання Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» здійснювалась робота по розгляду звернень громадян, зокрема, щодо реалізації житлових прав мешканців гуртожитків, пов’язаних з видачею ордерів мешканцям гуртожитків та подальшою приватизацією житлової площі, питання використання кімнат у гуртожитках, які здаються в оренду.

2.4. Контроль експлуатації житлово-комунальної інфраструктури

План роботи Управління на січень місяць виконано повністю.

На протязі звітного місяця організаційно забезпечено та проведено наради під головуванням заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О. з питань:

  • про стан вивезення побутових відходів з території обслуговування ПрАТ «Київспецтранс»;
  • обрахування тарифів і в тому числі на ТПВ;
  • з поточних питань (передача приміщень в яких розміщено ліфтове обладнання на обслуговування та відповідальне зберігання ліфтовим оганізаціям; залучення власників та балансоутримувачів будинків до прибирання прилеглих територій тощо );
  • пріоритетних напрямків діяльності Департаменту житлово-комунальної інфраструктури у 2015 році.

Підготовлено матеріали та взято участь у:

- нараді з питання формування плану заходів щодо фінансового оздоровлення ПрАТ «Київспецтранс»;

- засіданнях робочої групи по розробленню організаційно-правових заходів з удосконалення та оптимізації структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва;

- нараді з питання розрахунків між тепло-водопостачальними підприємствами та житловими організаціями в Печерському районі;

- у виїзній нараді на честь Хрещення Господнього у Парку культури і відпочинку «Гідропарк» з нагоди свята «Водохреща»;

- у виїздній нараді з питання санітарно-технічного стану житлового будинку № 152 на вул.Фрунзе та прибудинкової території в Оболонському районі м.Києва.

Організовано та проведено наради:

  • з питання встановлення засобів обліку електричної енергії у житлових будинках балансоутримувачим яких є КП «Господар» за участю представників ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» та представників комунального підприємства Дарницького району.
  • з питання узгодження переліку моніторингових показників ефективності діяльності районих в місті Києві державних адміністрацій.

Щопонеділка надається інформація Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України стосовно ліквідації наслідків негоди (кількість снігоприбиральної техніки, посипкового матеріалу).

Щоденно надається інформація Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища стосовно ліквідації наслідків негоди (кількість снігоприбиральної техніки, посипкового матеріалу).

Управління здійснює постійний контроль за станом проходження опалювального сезону; моніторинг відключень житлових будинків від опалення, ГВП, ХВП, електропостачання внаслідок аварійних пошкоджень та щоденне інформування керівництва Киїіської міської державної адміністрації, Мінрегіону України.

Протягом січня місяця в управлінні контролю експлуатації житлово-комунальної інфраструктури підготовлено проект розпорядження: «Про затвердження адресного переліку виконання робіт з облаштування ігрових та спортивних майданчиків у місті Києві у 2015році». Зазначене розпорядження знаходиться на розгляді та погоджені в структурних підрозділах Київської міської державної адміністрації.

Постійно ведеться робота по своєчасному і якісному розгляду звернень громадян до служби допомоги киянам КБУ «Контактний центр міста Києва 1551», до КМДА, звернення народних депутатів України, депутатів Київради, опрацьовуються доручення керівництва Київської міської державної адміністрації її структурних підрозділів, інформаційні запити в межах компетенції, листи службової кореспонденції. Здійснюється підготовка інформації засобам масової інформації з питань віднесених до сфери житлово-комунального господарства.

Протягом січня 2015 року прийнято участь в особистих прийомах громадян директором Департаменту житлово-комунальної інфраструктури.

 

2.5. Заходи щодо забезпечення та розвитку енергоефективності

Протягом місяця було виконано наступний обсяг робіт:

Щодо нарад:

-       підготовлено матеріали та прийнято участь у нарадах під головуванням заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О.:

- з представниками NEFCO з метою розвитку подальшої співпраці та обговорення стану реалізації трьох проектів з підвищення енергоефективності;

- щодо необхідності внесення змін до переліку закладів для замовлення проектно-кошторисної документації, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01.12.2014 № 1399;

- щодо питання оптимізації міських цільових програм з енергозбереження;

- з питання прийняття на комерційний облік лічильників теплової енергії, які були встановлені у 2014 році за рахунок коштів із різних джерел фінансування;

-       взято участь у семінарі для другої групи міст-партнерів USAID.

Надано інформацію ЦОВВ:

-       Підготовлено лист до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України щодо заходів з економії природного газу;

-       Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства щодо стану оснащення побудинковими приладами обліку теплової енергії;

-       Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства щодо реалізації «Регіональної програми підвищення енергоефективності на 2011-2015 роки для міста Києва» за 2014 рік;

-       Підготовлено лист до Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України щодо виконання Національного плану дій з відновлювальної енергетики на період до 2020 року;

-       Підготовлено лист на адресу Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України щодо затвердження плану заходів економії природного газу до кінця 2014 року та на опалювальний період 2014/15 р;

-       Підготовлено лист до Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України щодо виробництва енергії об`єктами відновлюваної енергетики та альтернативних видів палива по місту Києву за 2014 рік;

-       Підготовлено лист до Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України щодо виконання пунктів 4 та 17 розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів з імплементації Директиви Європейського парламенту та Ради 2009/28/ЄС».

Поінформовано керівництво КМДА щодо:

-       стану розроблення проектів програм встановлення засобів обліку та регуляторів теплової енергії у будинках комунальної власності, а також надано інформацію щодо технічної можливості встановлення таких приладів;

-       Залучення екологічних інвестицій та реалізації у м. Києві енергозберігаючих проектів із залученням коштів цільових програм екологічних інвестицій;

-       Можливості заміни промислових електроплит у бюджетній сфері на енергоефективні;

-       щодо стану розгляду законопроектів з питання реалізації енергосервісних договорів та здійснення закупівель енергосервісу;

-       щодо затвердження лімітів споживання енергоносіїв на 2015 рік для установ, що фінансуються з бюджету м. Києва.

Підготовлено та подано для узагальнення структурним підрозділам ДЖКІ інформацію щодо:

-       заходів з енергозбереження у місті Києві;

-       результатів діяльності у підпорядкованій сфері для підготовки щорічного звіту Президенту України «Про результати діяльності, виконання виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) покладених на нього повноважень, суспільно-політичне та соціально-економічне становище у м. Києві у 2014 році»;

-       спільно з фахівцями Департаментів КМДА та комунальних підприємств м. Києва узагальнено інформацію стосовно інвестиційних програми (проектів), фінансування яких планується (виконується) за рахунок міжнародних фінансових організацій в рамках реалізації проекту технічної допомоги «Україна - трансформаційне підвищення енергетичної ефективності в містах»;

-       порядку встановлення будинкових теплових лічильників;

-       виконання Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства на 2010 – 2014 роки.

Інше

-       підготовлено лист до Департаменту економіки та інвестицій з пропозиціями щодо складу робочої групи з реалізації стратегічної ініціативи «Ощадлива енергетика»;

-       підготовлено лист Департаменту економіки та інвестицій щодо переліку інвестиційних проектів у сферах, визначених Європейським інвестиційним банком для участі у відборі проектних пропозицій;

-       підготовлено лист гр. Морозу М.В. з наданням інформації щодо енергозбереження у м. Києві та наявності ОСББ;

-       підготовлено лист Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища щодо про надання дозволу на проведення тепловізійної аерозйомки території м. Києва у нічні години;

-       опрацьовано та погоджено загальновиробничі норми питомих витрат палива, теплової та електричної енергії на 2015 рік ТОВ «Баніса Енерджі Юкрейн», ВСП «Центр авіаційної підготовки та сертифікації» та ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ»;

-       проінформовано проект USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні» щодо стану опрацювання проектів, що реалізуються за рахунок кредитного фінансування НЕФКО.

2.6. Розвиток та експлуатація об’єктів природних монополій

Протягом січня 2015 року управлінням природних монополій було виконано наступний обсяг робіт:

Паливно-енергетичне господарство

1. Забезпечено організацію, підготовку матеріалів та участь у:

- засіданнні Ліцензійної комісії з питань ліцензування провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (крім діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії), транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії, централізованого водопостачання та водовідведення, яке відбулось 30.01.2015;

2. Взято участь у:

- нараді з питання визначення пріоритетних напрямків діяльності Департаменту ЖКІ на 2015 рік, яка відбулась 22.01.2015 в Київській міській державній адміністрації;

- нараді з питання узгодження заходів щодо сталого газопостачання пансіонату «Джерело» на вул. Курортна, 4, яка відбулась 26.01.2015 в Київській міській державній адміністрації;

- нараді з питань розрахунків теплопостачальними підприємствами та ПАТ «АК «Київводоканал» за обсяги холодної води, використаної для виробництва послуги централізованого постачання гарячої води; передачі ТОВ «Євро-реконструкція» теплових мереж та теплових пунктів, які розташовані в зоні теплопостачання ТОВ «Євро-реконструкція» та передачі у володіння та користування ПАТ «Київенерго»; можливість передачі безгосподарних теплових пунктів у володіння та користування ПАТ «АК «Київводоканал», яка відбулась 26.01.2015 в Київській міській державній адміністрації.

3. Забезпечено супроводження погодження проекту розпорядження про визнання недійсною ліцензії 1 суб’єкту господарювання та 4 бланків виписаних ліцензій.

Надано Державній службі України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва звіт про ліцензовану діяльність, використання бланків ліцензій та надані адміністративні послуги щодо ліцензування у сфері теплопостачання.

Подано інформацію до Реєстру суб’єктів підприємницької діяльності, які отримали ліцензії на право провадження господарської діяльності з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії щодо нових ліцензіатів на цей вид діяльності.

4. Забезпечено ведення щоденного моніторингу стану проходження опалювального сезону 2014-2015 років.

5. Проведено аналіз стану споживання обсягів природного газу споживачами м. Києва, за результатами якого надавалась інформацію НАК «Нафтогаз України» щодо перевищення використання обсягів природного газу споживачами міста Києва.

6. Поінформовано керівництво Київської міської державної адміністрації з питань:

- розподілу показників загальнобудинкових лічильників теплової енергії на потреби опалення та гарячого водопостачання;

- передачі ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» об’єктів теплопостачання комунальної власності територіальної громади м. Києва;

- зниження споживання електричної потужності та дотримання встановлених режимів електроспоживання підприємствами міста Києва;

- надання звіту про результати реалізації Пілотного проекту з виконання ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» функцій виконавця послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води на території Голосіївського, Деснянського та Подільського районів;

- створення на підприємствах необхідних запасів резервного палива (мазут);

- інвентаризації інженерних мереж і об’єктів та подальшу їх передачу у користування ПАТ «КИЇВЕНЕРГО»;

- підготовки та затвердження розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про порядок проведення та графік виконання щорічних випробувань теплових мереж міста на гідравлічну щільність;

- прийняття нових і внесення змін до діючих нормативно-правових актів, що регулюють питання обмеження (припинення) газопостачання споживачів.

7. Надіслано запит ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» щодо:

- перевищення використання природного газу на виробництво теплової енергії;

- постачання електричної енергії.

8. Поінформовано Міністерство енергетики та вугільної промисловості України про організацію та проведення біржових аукціонів з продажу нафти сирої, газового конденсату власного видобутку і скрапленого газу.

9. Надано Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України звіти: про виконання у ІV кварталі 2014 року Регіональної програми модернізації комунальної теплоенергетики та системи теплопостачання м. Києва на 2011-2015 роки; про скорочення та заміщення споживання природного газу у сфері теплопостачання, виконаних в місті Києві протягом 2014 року.

10. Надано звернення ПАТ «Київоблгаз» щодо недопущення обмеження газопостачання котелень на вул. Бударіна, 3 (санаторій «Перемога») та 19 км Житомирського шосе (дитячій санаторій «Лісова поляна»).

11. Опрацьовано з ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ», ПАТ «Київгаз» та іншими структурними підрозділами ВО КМР (КМДА) та підготовлено відповіді на запити, звернення, листи з питань:

- відсутності опалення громадської приймальні на вул. Ентузіастів, 9-В;

- встановлення газових приладів обліку мешканцям міста Києва;

- обліку та норм споживання природного газу;

- правомірних дій ПАТ «Київгаз» при нарахуванні плати за газ;

- надання ПАТ «Київгаз» технічних умов на газифікацію житлових будинків;

- впровадження у місті Києві електронної «Системи забезпечення дистанційного обліку та безумовності і повноти оплати споживання електричної енергії, енергоресурсів та житлово-комунальних послуг в багатоквартирних будинках»;

- впровадження нової технології згорання палива;

- проведення ремонтних робіт теплової мережі на вул. Григоровича-Барського, 7-А до житлового будинку на вул. Григоровича-Барського, 3;

- перенесення повітряних ліній електропередач;

- прискорити погодження переліків об’єктів теплопостачання, які планується передати у володіння та користування ПАТ «КИЇВЕНЕРГО».

- зарахування до комунальної власності територіальної громади міста Києва інженерних мереж та передачі їх у володіння та користування експлуатуючим підприємствам;

- погодження балансу розподілу граничної величини споживання електричної потужності на лютий 2014 року;

- підключення устаткування івент-агенції «Імперія свята» до електропостачання;

- визначення вартості послуг з видачі технічних умов на приєднання об’єктів архітектури до мереж ПАТ «Київгаз»;

- відсутності електропостачання в будинку № 13-А на вул. Береговій;

- укладання договору з дачним кооперативом «Сосновий бор» про постачання електричної енергії, та мешканцями дачного кооперативу про користування електричною енергією;

- аварійних відключень споживачів електричної енергії;

- електропостачання Інституту металофізики ім. Г.В. Курдюмова НАН України;

- приєднання до електричних мереж будинку № 8 на вул. Національної Гвардії Деснянського району м. Києва;

- відключень від електропостачання Державного науково-виробничого підприємства «ЕЛЕКТРОНМАШ» Міністерства промислової політики України;

- встановлення будинкового приладу обліку теплової енергії житлового будинку № 4/56 на вул. Чорнобильській;

- аварійних ситуацій на теплових мережах міста Києва;

- відповідності державним стандартам України індивідуального теплового пункту житлового будинку № 22 на вул. А.Ахматової;

- перевірки причин незадовільного гарячого водопостачання та правильності нарахувань споживачам м. Києва за послуги гарячого водопостачання;

- відсутності теплопостачання відділень поштового зв’язку у Дніпровському районі міста Києва;

- надання рахунків на оплату послуг з централізованого опалення;

- відсутності теплопостачання відділення поштового зв’язку Святошинського району, розташованого на пров. Червонозаводський, 2/13;

- проведення ТОВ «Житлово-експлуатаційне підприємство» Щорса, 32» нарахувань за теплопостачання;

- відсутності опалення громадської приймальні на вул. Ентузіастів, 9-В;

- опрацьовано з ліцензіатами питання відкриття рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків з гарантованим постачальником природного газу та укладання договорів на постачання природного газу з НАК «Нафтогаз України»;

- вирівнювання навантаження на енергосистеми протягом доби в період року з коротким світовим днем;

- стосовно введення в експлуатацію та взяття на баланс житлового будинку № 3 по вул. Світлій та підключення його до інженерних мереж;

- щодо надання копій договорів, укладених між Київською міською державною адміністрацією та ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», ПАТ «АК «Київводоканал», ПАТ «Київгаз» і ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» на володіння та користування майном територіальної громади м. Києва;

- щодо підвищення тарифів на комунальні послуги та встановлення приладів обліку теплової енергії, гарячої та холодної води.

12. Підготовлено та подано для узагальнення структурним підрозділам Департаменту інформацію та пропозиції стосовно:

- виконання міських цільових програм;

- дисципліни споживання природного газу відповідно до Розподілу природного газу по місту Києву на період з 01.08.2014 до кінця опалювального сезону 2014/15 року для потреб бюджетних установ та організацій, теплогенеруючих та теплопостачальних організацій, промислових споживачів та інших суб’єктів господарювання;

- ліцензіатів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо рахунків зі спеціальним режимом використання для зарахування коштів, що вносяться споживачами теплової енергії, для виробництва якої повністю або частково використовується природний газ.

13. За результатами опрацювання питань проінформовано:

- Управління у справах жінок, інвалідів, ветеранів війни та праці виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) стосовно зарахування до комунальної власності територіальної громади міста Києва теплової мережі від вулиці Якіра до вулиці Мельникова, 20;

- ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» з питання виключення з графіка аварійного відключення споживачів електричної енергії на осінньо-зимовий період 2014-2015 років фармацевтичної фірми;

- Державну інспекцію з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у м. Києві стосовно заходів економії електроенергії та скорочення або припинення освітлення вуличної реклами, громадських будівель і вулиць;

- ПАТ Науково-виробничий центр «Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод» з питання внесення змін до Угоди про взаєморозуміння та спільні дії зі зниження електроспоживання між виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), Інспекцією Держенергонагляду у м. Києві, ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» та підприємствами міста Києва від 31.12.2014;

- ТОВ «ВЕЛЕСГАРД» з питання електропостачання;

- завод залізобетонних виробів «ПОЛІСЬКСІЛЬБУД», ПАТ «ЕЛПО», ТОВ «ПРО Маркетинг», ПрАТ «Валекс», ПАТ «Київський суднобудівний – судноремонтний завод», ПрАТ «БУДІНВЕСТ-2» з питань відключень від електропостачання підприємств;

- Головне управління Служби безпеки України у м. Києві та Київській з питання передумов виникнення надзвичайних ситуацій через відключення від електропостачання Державного спеціалізованого підприємства «Київський державний міжобласний спеціальний комбінат» Державної корпорації «Українське державне об’єднання «Радон»;

- підприємство з іноземною інвестицією «Імперіал Тобако Юкрейн» з питання електропостачання;

- ТОВ «ЯРОСЛАВЬ-АВТО» з питання перегляду графіку аварійного відключення споживачів електричної енергії;

- ПАТ «Київський ремонтно-механічний завод» з питання електропостачання підприємства на вул. Гарматній, 6;

- ТОВ «СЕЛТОН» з питання виключення з графіка аварійного відключення споживачів електричної енергії на осінньо-зимовий період 2014-2015 років трансформаторної підстанції 4437 до якої приєднані ПрАТ «МС БМУ № 87 «Антисептик» та об’єкти ТОВ «СЕЛТОН»;

- ТОВ «ХОТЛАЙН» з питань електропостачання підприємства на вул. Старокиївській, 10-Г та графіка аварійного відключення споживачів електричної енергії;

- ПрАТ «Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транспорту» з питань відключень від електропостачання підприємства на вулицях Куренівська, 8 та Полярна, 12-А та графіка аварійного відключення споживачів електричної енергії;

- ТОВ «ФОРУМ АВТОСЕРВІС» з питань електропостачання підприємства на вул. Кржижановського, 4 та графіка аварійного відключення споживачів електричної енергії;

- Головну державну фітосанітарну інспекцію з питань відсутності теплопостачання приміщення Інспекції за адресою: вул. Саперно-Слобідська, 8;

- ПАТ «Київгаз» про припинення (обмеження) газопостачання ТОВ «Гєлліос ЛТД».

14. Забезпечено супроводження погодження проектів розпоряджень ВО КМР (КМДА):

- «Про визнання таким, що втратило чинність розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.03.2014 № 241 «Про впровадження пілотного проекту з виконання ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» функцій виконавця послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води на території Голосіївського, Деснянського та Подільського районів»;

- «Про здійснення контролю за дотриманням ліцензіатами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (крім діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії), транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії».

Водопровідно-каналізаційне господарство

1. Підготовлено матеріали та взято участь у:

- засіданні Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій з питання «Про санітарно-епідеміологічну ситуацію, що виникла на території Дарницького району м. Києва», яке відбулась 12.01.2015;

- нараді під головуванням заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О. з питань:

1. «Розрахунки між теплопостачальними підприємствами та ПАТ «АК «Київводоканал» за обсяги холодної води, використаної для виробництва послуги з централізованого постачання гарячої води»;

2. «Передача ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» теплових мереж та теплових пунктів, які розташовані в зоні теплопостачання ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» та передані у володіння та користування ПАТ «КИЇВЕНЕРГО»;

3. «Можливість передачі безгосподарних теплових пунктів у володіння та користування ПАТ «АК «Київводоканал», яка відбулася 26.01.2015;

- виїзній нараді під головуванням заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О. з питання експлуатації та визначення балансоутримувача комунікаційного колектора на Чоколівському бульварі, яка відбулася 27.01.2015;

- засіданні робочої групи щодо врегулювання питання відносин між підприємцями м. Києва та ПАТ «АК «Київводоканал» та вивчення і внесення змін до діючого розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12.10.2011 № 1879 «Про затвердження Правил приймання стічних вод абонентів у систему каналізації міста Києва», яке відбулось 27.01.2015.

2. Надано керівництву КМДА інформацію та пропозиції щодо:

- здійснення розрахунків за послуги з централізованого постачання холодної води;

- передачі громадських вбиралень, бюветних комплексів та фонтанів на баланс ПАТ «АК «Київводоканал»;

- погодження графіків повірки квартирних засобів обліку холодної та гарячої води;

- підготовки змін і доповнень до цільової програми «Питна вода міста Києва на 2011-2020 роки» та подання її на експертизу до Департаменту економіки та інвестицій і Департаменту фінансів;

- нарахувань за надані послуги з централізованого постачання холодної води за відсутності засобів обліку;

- відновлення водопостачання та водовідведення ПАТ «Туристичний комплекс «ПРОЛІСОК»;

- роботи бюветних комплексів міста Києва;

- - відновлення функціонування бюветних комплексів у Солом’янському районі;

- відновлення функціонування бюветного комплексу на вул. Ірпінській, 71 у Святошинському районі;

- запобігання відключення бювету на вул. Сабурова, 3-5 у Деснянському районі;

- будівництва бюветних комплексів на просп. Маяковського, 26-а або на просп. Маяковського, 30-30-а, в сквері між будинками на вул. Драйзера, 10 та просп. Маяковського, 16/12, а також на просп. Маяковського 10;

- роботи бюветних комплексів міста Києва;

3. Підготовлено та подано для узагальнення структурним підрозділам Департаменту інформацію та пропозиції стосовно:

- виконання у 2014 році завдань та заходів Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2014 рік;

- основних результатів виконання Загальнодержавної програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки у м. Києві за ІV квартал 2014 року та виконання плану заходів щодо реалізації IV кварталі 2014 року пріоритетів Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства м. Києва на 2010-2014 роки.

4. Забезпечено опрацювання із структурними підрозділами КМДА, районними в місті Києві державними адміністраціями, ПАТ «АК «Київводоканал», СВКП «Київводфонд» та ін. і підготовку проектів відповідей на запити, звернення та листи з питань:

- норм споживання послуг з централізованого постачання холодної і гарячої води;

- стосовно діяльності Управління екологічного нагляду ПАТ «АК «Київводоканал»;

- підготовки та пропуску льодоходу, повені і паводків у 2015 році;

- здійснення розрахунків за послуги з централізованого постачання холодної води;

- ліквідації аварії на водопровідній мережі на вул. Петра Радченка, 1-19;

- відновлення роботи бюветних комплексів, розміщених на территорії Святошинського району;

- звільнення КП «Оболонь-ліфтсервіс» від додаткових витрат, пов’язаних з аналізом стічних вод і прочисткою каналізаційних мереж, та внесення відповідних змін до Правил приймання стічних вод абонентів у систему каналізації міста Києва;

- повторного забору проб стічних вод;

- роботи водозабору, розташованого на р. Дніпро;

- підключення будинків мешканців пров. Гучного мікрорайону «Олександрівська Слобідка» в Солом’янському районі до системи централізованого водопостачання та водовідведення та ліквідації аварій, які періодично виникають на діючій водопровідній мережі;

- стосовно аварійної ситуації, що виникла у зв’язку з експлуатацією вуличної каналізаційної мережі на провулках Боровому, Чернігівському та вулиці Чернігівській;

- невідповідності якості питної води в житловому будинку № 43 на просп. Героїв Сталінграду санітарним нормам;

- відновлення функціонування бюветних комплексів на вул. А. Ахматової, вул. Драгоманова, вул. Григоренка і вул. Ревуцького та щодо законності встановлення біля них пунктів продажу питної води;

- внесення змін до Правил приймання стічних вод абонентів у систему каналізації міста Києва, затверджених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12.10.2011 № 1879, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 17 жовтня 2011 року за № 44/903;

- забезпечення водопостачанням та водовідведенням споживачів, які знаходяться на території Труханового острова;

5. Забезпечено ведення постійного моніторингу функціонування бюветних комплексів та проведених робіт з усунення пошкоджень на водопровідних та каналізаційних мережах.

2.7. Управлінням реалізації проектів забезпечено

  1. Моніторинг виконання розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.04.2014 №491, від 24.06.2014 №795 та від 09.09.2014 №1000.
  2. Підготовлено та передано на погодження у відповідні структурні підрозділи проект розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

-   «Про затвердження адресного переліку капітального ремонту бюветних комплексів та вбиралень»

  1. Підготовлено та організаційно забезпечено проведення 26.01.2015 року наради щодо обговорення стану експлуатації будівлі ЗНЗ № 233, розташованого на вул. Лайоша Гавро, 22-А Оболонського району м. Києва під головуванням начальника управління реалізації проектів Департаменту Москалевського С.В.
  2. Підготовлено та організаційно забезпечено проведення виїзної перевірки у мікрорайоні Бортничі 13 січня 2015 року для виявлення причин виникнення захворювання на гостру кишкову інфекцію серед населення мікрорайону Бортничі Дарницького району м. Києва.
  3. Підготовлено та організаційно забезпечено проведення виїзної перевірки 20.01.2015 року технічного стану свердловин № 17, № 18 та № 50 у мікрорайоні Бортничі за участю представників Департаменту житлово-комунальної інфраструктури та представників Головного управління Держсанепідслужби у м. Києві.
  4. Відповідно до рішення № 1 від 15.01.2015 Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) створено тимчасову комісію з опрацювання питання можливих джерел забруднення води у мікрорайоні Бортничі Дарницького району м. Києва за участю представників Департаменту житлово-комунальної інфраструктури. Комісія завершила свою роботу надавши висновки та рекомендації протоколом від 27.01.2015.
  5. Підготовлено та організаційно забезпечено проведення 23.01.2015 року виїзної наради з питань взаємодії з балансоутримувачем житлового комплексу «Чайка» за участю представників Департаменту житлово-комунальної інфраструктури. На нараді також були присутні: Пантелеєв П.О., Сагайдак І.В., Устименко С.М., Субботін В.М., Цвях О.М., Квутько А.М., Кулагін О.В. За результатами наради Департаментом складено протокол доручень.
  6. Представниками Департаменту житлово-комунальної інфраструктури Новицьким Д.Ю. та Кондрацьким О.М. взято участь 31.01.2015 року у засіданні Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з питань стану ліквідації наслідків забруднення води у мікрорайоні Бортничі Дарницького району м. Києва.
  7. Збір, опрацювання, узагальнення та аналіз інформації щодо виконання підпорядкованими підприємствами Програми капітальних вкладень за 2014 рік.
  8. Підготовку матеріалів на запити Прокуратури міста Києва.
  9. Опрацювання депутатських звернень Київської міської ради.
  10. Опрацювання звернень громадян, що надійшли до Департаменту, та підготовка довідок для особистого прийому громадян директором Департаменту.
  11. Опрацювання з Міністерством екології та природних ресурсів України питання про виділення коштів Державного фонду охорони навколишнього природного середовища на об’єкти:

-                      «Реконструкція споруд першої черги Бортницької станції аерації на вул. Колекторній 1-а у Дарницькому районі м. Києва. І черга будівництва. Насосна станція першого підйому»;

-                      «Реконструкція дамб мулових полів №1,2 Бортницької станції аерації».

-                      Друга нитка Головного міського каналізаційного колектора.

Основні заходи плану роботи за грудень 2014 року виконані у повному обсязі.

2.8. Управлінням ритуальних послуг підготовлено

Відповідно до Плану основних заходів діяльності на січень 2015 року та доручень виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Департаменту житлово-комунальної інфраструктури, Управлінням ритуальних послуг Департаменту ЖКІ підготовлено:

-        лист Глави Адміністрації України від 24.12.2014 № 02-01/4649 щодо опрацювання протокольного рішення від 10.12.2014 стосовно удосконалення ідентифікації тіл загиблих під час антитерористичної операції на Сході України. З метою вирішення питання спорудження надгробка на могилі загиблого учасника антитерористичної операції, внести доповнення до постанови КМУ від 28.10.2004 №1445;

-        звіт по формі №1-похоронна справа за 2014 рік до Мінрегіону України;

-        лист до Міністерства оборони України пропозиції створення Національного військового пантеону;

-        інформацію до Департаменту фінансів щодо наданих пільг на поховання осіб, що мА.ть трудові заслуги та заслуги перед Батьківщиною, учасника бойових дій та інвалідів війни за січень 2015 року;

-        аналіз обсягів надання ритуальних послуг та предметів ритуальної належності за 2014 рік;

-        відомості про загиблих учасників АТО, похованих на території кладовищ м. Києва до Українського інституту національної пам’яті;

-        план роботи Управління ритуальних послуг ДЖКІ на лютий 2015 року;

-        матеріали на нараду з питань збільшення площі Лісового кладовища та виділення земельної ділянки по вул. Пухівській (біля ТЕЦ-6) для проектування і будівництва крематорію РС СКП «Київський крематорій» під головуванням заступника голови КМДА Пантелєєва П.О.;

-        матеріали на нараду з керівниками комунальних підприємств сфери ритуальних послуг щодо взаєморозрахунків та інших питань під головуванням першого заступника директора ДЖКІ Мриги С.С.;

-        матеріали на нараду з питання оптимізації комунальних підприємств під головуванням заступника голови КМДА Радуцького М.Б.;

-        інформацію щодо виконання організаційно-правових заходів плану-графіку по КП РБУ;

-        інформацію щодо виконання основних завдань державної політики у галузі поховань за 2014 рік та пріоритетних напрямки на 2015 рік;

-        план основних заходів Управління ритуальних послуг ДЖК на лютий 2015р., які потребують висвітлення та заходів у яких передбачена участь громадськості та засобів масової інформації;

-        інформацію для розміщення на веб-сторінці Департаменту ЖКІ та Facebook.

проведено:

-          проведення моніторингу по заборгованості, що виникла за надані послуги по пільговій категорії населення, в частині учасників бойових дій та інвалідів ВВв на підпорядкованому підприємстві РС СКП «Спецкомбінат ПКПО»;

-          роботу по виходу рішення Київської міської ради «Про ліквідацію комунальних підприємств галузі поховання» та повернуто на доопрацювання;

-          роботу по виходу рішення Київської міської ради «Про визначення розміру статутного капіталу РС СКП «Спецкомбінат ПКПО»;

-          роботу по виходу розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27 січня 2011 року № 100»;

-          моніторинг проведення взаєморозрахунків між комунальними підприємствами;

-          збір та узагальнення інформації щодо поховань (кремацій) загиблих воїнів-учасників антитерористичної операції;

-          проведення заупокійної літургії з нагоди Дня вшанування пам’яті героїв Крут (В.Наумовича і В.Шульгіна.) за участю громадських організацій на території ДІМ «Лук’янівський заповідник».

опрацьовано:

-          додаткові угоди до договорів на 2014 рік по похованню та кремації УБД, інвалідів ВВв та осіб, що мають особливі трудові заслуги та заслуги перед Батьківщиною;

-          перелік автотранспортної техніки, яка забезпечує утримання та благоустрій кладовищ м. Києва;

-          ціни на необхідний мінімальний перелік окремих видів ритуальних послуг РС СКП «Київський крематорій».

прийнято участь:

-          у нараді з питання законодавства в сфері галузі поховання у Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України;

-          у виїздній нараді з питань збільшення площі Лісового кладовища та виділення земельної ділянки по вул. Пухівській (біля ТЕЦ-6) для проектування і будівництва крематорію Ритуальною службою СКП «Київський крематорій». Вирішили підготувати клопотання щодо надання дозволу на розроблення документації із землеустрою для розширення Лісового кладовища і його експлуатації; проект рішення Київської міської ради щодо надання дозволу на розробку проекту землеустрою земельної ділянки під розширення меж Лісового кладовища, площею не менше 20 га та передбачити на 2015 рік кошти на проектні роботи по розширенню меж;

-          у нараді під головуванням заступника голови Київської міської державної адміністрації Радуцького М.Б. щодо оптимізації діяльності комунальних підприємств галузі поховання;

-          у нараді під головуванням директора ДЖКІ з розгляду питань щодо припинення (ліквідації/реорганізації) комунальних підприємств, підпорядкованих Департаменту ЖКІ. Надано пропозиції щодо голів ліквідаційної комісії КП АТП 2737, КППНБМ. Направлено лист до Департаменту комунальної власності м. Києва щодо отримання роз’яснення з питань можливостей продажу майна комунальних підприємств та оплачувати витрати на ліквідацію з вилучених коштів;

-          у нараді під головуванням заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О. щодо пріоритетних напрямів галузі у 2015 році.

Управлінням ритуальних послуг Департаменту житлово-комунальної інфраструктури опрацьовано та надано аргументовано відповідь:

-          близько 88 листів на виконання доручень центральних органів влади, керівників та структурних підрозділів Київської міської державної адміністрації та Департаменту житлово-комунальної інфраструктури, звернень організацій та підвідомчих підприємств;

-          1 проект листа за підписом заступника голови КМДА Пантелеєва П.О.;

-          8 заяви приватних осіб та 1 звернень до Комунальної бюджетної установи «Контактний центр м. Києва».

Прийнято начальником Управління ритуальних послуг Департаменту житлово-комунальної інфраструктури та його заступником прийнято 179 осіб:

-          6 громадян з особистих питань відповідно до графіку прийому громадян;

-          173 громадян в т.ч. 6 осіб загиблих учасників АТО та надано погодження на проведення поховань на напівзакритих кладовищах м. Києва.

2.9. Фінансове забезпечення, бухгалтерський облік та звітність. Контрольно-ревізійна робота

Забезпечено: зарахування бюджетних коштів на особові рахунки Департаменту; перерахування коштів з особових рахунків головного розпорядника на реєстраційні рахунки одержувачів бюджетних коштів; відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх операцій Департаменту (ведення бух обліку); фінансування підвідомчих організацій відповідно до зареєстрованих бюджетних зобов`язань, затверджених помісячних розписів доходів та видатків із врахуванням виконання показників по мережі, виконаних обсягів робіт, наданих послуг, тощо; виконання доручень Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також міністерств та відомств; оплату поточних платежів по утриманню Департаменту в ГУ ДКСУ у м. Києва. Виконано ряд окремих доручень керівництва Департаменту.

Перераховано податки та платежі до бюджету в повному обсязі. Підготовлено та подано до Державної податкової інспекції податкову декларацію з податку на додану вартість; збір за спец використання води; звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2014рік форма №10-ПІ; відомість розподілу чисельності працівників річного фактичного обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) за видами економічної діяльності за 2014 рік; податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку ( форма №1ДФ); звіт про путівки на санітарно-курортне лікування та путівки для дитячих закладів оздоровлення за 2014 рік (Ф14-ФСС-Зтвп). Перераховано податки та платежі до бюджету в повному обсязі. Забезпечено нарахування та перерахування на карткові рахунки основної заробітної плати та премії.

Підготовлено та надано: до Департаменту фінансів замовлення на фінансування, надано до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності заяву розрахунок для перерахування коштів по листам тимчасової втрати працездатності, а також подано звіт з тимчасової втрати працездатності; подано місячну звітність до Головного управління статистики у Шевченківському р-ні м. Києві, до Пенсійного фонду; індивідуальну та зведену місячну й річну фінансову звітність за 2014 рік до ГУ ДКСУ у м. Києві. Забезпечено прийом та контроль фінансової звітності підвідомчих організацій за 2014 року. До Департаменту комунальної власності подано інформацію про претензійно-позивну роботу за діючими договорами оренди комунального майна, інформацію про наявність і рух основних засобів за 2014 рік.

Відповідно до письмових заяв працівників підготовлено довідки про заробітну плату для обчислення пенсії.

Підготовлено та подано до документи до ГУДКСУ у м. Києві для продовження розрахунково-касового обслуговування в органах державної казначейської служби України відповідно до вимог законодавства України.

Здійснено підготовку та передано контрагентам договори, додаткові угоди на виконання зобов’язань в 2015 році, підписані двома сторонами договірні зобов’язання прийнято до обліку та перереєстровано кредиторську заборгованість минулих періодів в ГУДКСУ у м. Києві.

Здійснено платежі відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірно та в повному обсязі відображено операції у бухгалтерському обліку та звітності.

Забезпечено контроль за наявністю і рухом майна, підготовлено звіт про рух необоротних активів (форма №5), звіт про рух матеріалів і продуктів харчування (форма №6).

Підготовлено відповідні документи та здійснена передачі незавершеного капітального будівництва (відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів (ліфтів)) балансоутримувачам згідно договорів, що відображено в бухгалтерському обліку.

Обслуговування будівлі в частині взаєморозрахунків з орендарями, сплати комунальних платежів та енергоносіїв, телефонного зв’язку послуг інформаційних систем та Інтернету.

Опрацьовано договірні документи для забезпечення функціонування Департаменту житлово-комунальної інфраструктури.

Основні зусилля працівників сектору контрольно-ревізійної роботи були направлені на здійснення контролю за належним використанням бюджетних коштів, запобіганням фактам незаконного, неефективного та не результативного використання бюджетних коштів та запобіганням нецільового використання бюджетних коштів, з метою чого було:

2.10. Правове забезпечення

 

№ за/п

Назва документу/роботи

кількість

1

Проектів договорів, додаткових угод

Близько 12

2

Проектів наказів з кадрових питань

42

3

Проектів наказів з основної діяльності

2

4

Проектів рішень КМР

3

5

Проектів розпоряджень виконавчого органу КМР (КМДА)

27

6

Проектів розпоряджень міського голови

-

 

Забезпечено представництво (або інша процесуальна дія) у судових справах, що надходили на опрацювання до Головного управління, Департаменту

Близько 23

7

Виконання інших доручень керівництва, в тому числі підготовка листів, інформаційних довідок, не документальних доручень, консультації співробітників

Близько 75

 

 

2.11. Робота з персоналом.

Робота сектору персоналу у січні 2015 р. здійснювалась у відповідності з планами роботи та дорученнями, що надходили додатково.

Основним в роботі сектору за звітний місяць було здійснення поточної роботи з кадрового менеджменту в Департаменті, в т.ч.:

- опрацювання документів з призначення (переведення) працівників – 4 чол. та стажування – 2 чол.;

- підведення підсумків конкурсу щодо заміщення 2-х вакантних посад (в секторі правового забезпечення і у відділі планування та розвитку діяльності підприємств галузі управління розвитку та реформування ЖКІ); забезпечення проведення перевірки відомостей щодо новопризначених осіб згідно Закону України «Про очищення влади» (2 чол.), спец перевірки – щодо 2 чол. та формування змін (доповнень) до кадрового резерву на 2015 рік на посади державних службовців Департаменту;

- опрацювання державної статистичної звітності з питань праці, кадрової роботи і державної служби в Департаменті за 2014 рік та звітності з питань роботи з військовозобов’язаними та щодо бронювання військовозобов’язаних за 2014 рік;

- організація і узагальнення пропозицій щодо заохочення працівників житлово-комунальної галузі м. Києва до професійного свята;

- забезпечення проведення в Департаменті тематичного короткотермінового семінару 27.01.2015 року на тему «Законодавче регулювання протидії корупції в органах влади. Закон України «Про очищення влади».

- опрацювання документів щодо призначення (звільнення) директорів КП ГВП, КП «СУППР», АТП 2737; супроводження погодження контрактів директорів КП «Київська спадщина», РС «Київський крематорій», КП ГВП та інше.

Працівниками сектору за місяць опрацьовано понад 150 од. службової вх. і вих. кореспонденції та підготовлено 40 наказів з кадрових питань,

в т. ч. з питань:

 

 

- призначення (переведення) працівників

3 (1) чол.

- стажування працівників

2

- надання відпусток

25 н. (28 чол)

- встановлення надбавок, присвоєння рангів

та виплати мат. допомоги

9 нак. (16 чол)

 

Основні заходи Департаменту на лютий місяць 2015 року визначені відповідно до планів роботи, поставлених завдань, доручень та вказівок керівництва Київської міської державної адміністрації. Пропозиції щодо удосконалення діяльності Департаменту доведені до заступників, керівників структурних підрозділів.

Версiя для друку