Головна  →  Діяльність  →  Звітність  →  Щомісячна звітність  →  Звіт за березень 2015 року

Звіт про виконання основних заходів Департаменту житлово-комунальної інфраструктури за березень 2015 року

1. Протягом березня місяця 2015 року основні зусилля в діяльності Департаменту зосереджувалась на: виконання заходів щодо належного забезпечення діяльності житлово-комунальних служб у зимових умовах; розгортання роботи по виконанню завдань та планів 2015 року; подальше удосконалення управлінської та фінансово-господарської діяльності у сфері вирішення завдань розвитку та реформування житлово-комунального господарства, роботи в умовах підвищеної небезпеки; внесення змін до організаційно-штатної структури  Департаменту; підготовка та проведення заходів з відзначення Дня працівників житлово-комунального господарства та побутового обслуговування населення,  громадських слухань щодо виконання бюджету Департаменту за 2014 рік, розгортання та проведення заходів двомісячника з благоустрою, озеленення та санітарного очищення м. Києва.

Організовано виконання доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних органів влади, Київради, Київської міської державної адміністрації, рішень розширених засідань Колегій КМДА, проведення організаційних, інформаційно-технічних, правових та інших заходів. Відповідні звітні та інформаційно-аналітичні матеріали із зазначених питань надавались до центральних органів влади, Київської міської державної адміністрації у робочому порядку та у встановлені терміни.

Забезпечено: підготовку матеріалів і участь у:

- проведенні  нарад за участю заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелєєв П.О. з питань щодо: ходу опалювального сезону; вирішення фінансування та стабільної роботи об’єктів комунального господарства підвищеної небезпеки, важливих обєктів життєдіяльності столиці; підвищення енергетичної безпеки та збільшення потужності електропостачання правобережної частини м. Києва;

- повірці квартирних приладів обліку холодної та гарячої води; виконання та аналіз звернень громадян міста Києва до КБУ «Контактний центр»; розрахунки тепло,-водопостачання підприємств за надані житловими організаціями послуги;

- реконструкція та технічне переоснащення полігону №5, БСА; ліквідації аварій на інженерних мережах теплоенергетики водопостачання та водовідведення; засідання міського оперативного штабу; вирішення поточних питань діяльності житлово-комунального господарства та роботи житлово-комунальних служб;

- об’їздах Деснянського та Дніпровського районів, а також в засіданні комісії з проведення весняного двомісячника з благоустрою; засіданні круглого столу Національного форуму з питання «Законодавче регулювання поводження з відходами в Україні»; другій стратегічній сесії з розробки загальнодержавної та загально-київської стратегії поводження з твердими побутовими відходами;

- засіданні Ліцензійної комісії з питань ліцензування провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (крім діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії), транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії, централізованого водопостачання та водовідведення, тощо.

Системно у плановому порядку здійснювались організаційні заходи щодо: розвитку, реформування та експлуатації житлово-комунальної інфраструктури; реалізації стратегічних ініціатив у сфері першокласної інфраструктури та ощадливої енергетики; забезпечення якості та повноти надання житлово-комунальних послуг; вирішення актуальних проблем у сфері житлового господарства, природних монополій, впровадження енергоефективності, здійснення протизсувних заходів, комунального сервісу, санітарної очистки; регламентних робіт на тепломережах; вирішення інших питань управлінської діяльності в частині, що стосується Департаменту.

Проведено  організаційно-технічні, методичні, інформаційні заходи(наради, зустрічі, засідання, комісії, огляди, перевірки інше) щодо виконання завдань реформування та розвитку житлово-комунальної інфраструктури,  вирішення проблем удосконалення управлінської та фінансово-господарської діяльності Департаменту, підпорядкованих підприємств, галузі в цілому. Серед них:

- стан виконання завдань визначених Київським міським головою та  вирішення окремих питань управлінської та фінансово-господарської діяльності; проходження опалювального сезону; діяльність диспетчерських служб в умовах зимового періоду;

-   засіданнях робочої групи по розробленню організаційно-правових заходів з удосконалення та оптимізації структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва;

- вирішення актуальних питань розвитку ритуальної служби, розширення меж кладовищ;

- проведення заходів з відзначення Дня працівників житлово-комунального господарства  та побутового обслуговування населення. Під час  проведення урочистостей було заохочено подяками різного рівня  136 працівників галузі, в тому числі   Почесною грамотою та подякою Кабінету Міністрів України 2 чоловіки,  подякою Київського міського голови - 35,  Департаменту житлово-комунальної інфраструктури  - 99.

 - підготовка та проведення 20 березня 2015 р. громадських слухань  з питань виконання бюджету Департаменту житлово-комунальної інфраструктури за 2014 рік;  

 визначення розміру статутного капіталу КП «Спецкомбінат»; проведення повірок квартирних приладів обліку; забезпеченням діяльності Координаційної ради щодо встановлення повірки засобів обліку води та тепла; питань оплати за користування електроенергією; вирішення поточних питань житлово-комунальної інфраструктури; фінансування наукових досліджень, визначених Переліком наукових робіт в рамках договору КМДА і НАНУ; громадські слухання «Про стан виконання бюджету Департаменту житлово-комунальної інфраструктури за 2014 рік» за участю представників громадських організацій, ЗМІ, тощо;

- з питань приймання-передачі будинків на вул. Баренбойма; надання послуг господарювання у сфері тепло, -водопостачання та водовідведення; особистий прийом громадян керівництвом Департаменту  щодо  вирішення актуальних проблем надання житлово-комунальних послуг; опрацювання та затвердження план-графіків виконання робіт КП ГВП, КП СУППР; щодо  підвищення енергоефективності м. Києва; опрацювання питань експлуатації бюветних комплексів артезіанського водопостачання.

Проведено  два особистих прийоми 13 громадянин керівництвом Департаменту; надані інтерв’ю ЗМІ з окремих питань діяльності житлово-комунального господарства.

Підготовлено матеріали та взято участь у заходах (нарадах, комісіях, перевірках тощо) центральних органів виконавчої влади, київської міської влади, структурних підрозділів КМДА  зпитань, які відносились до сфери відповідальності Департаменту:

- засідання робочої групи "Гуртожитки" Комітету Верховної Ради; визначення термінів весняних канікул у загальноосвітніх закладах м. Києва; стосовно прийняття-передачі завод ДП «Антонов» службового житла до комунальної власності територіальної громади м. Києва; погодження проекту розпорядження Київського міського голови «Про затвердження персонального складу комісії Київради із забезпечення  реалізації житлових прав мешканців гуртожитків; засідання постійно діючої конкурсної комісії по залученню інвесторів до фінансування. будівництва, реконструкції та реставрації БСА; Засідання адміністративної комісії; Круглий стіл щодо реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках; нарада стосовно розширення меж Лісового кладовища; щодо розрахунків за спожитий газ теплопостачальними підприємствами; Нарада стосовно стану капітального виробництва, ремонту об'єктів до програми економічного та соціального розвитку м. Києва; стосовно термосанації будівель бюджетної сфери за кошти Кіотського протоколу; щодо обслуговування бюветних комплексів;

- з питань реалізації інвестиційного проекту та вирішення поточних питань із забезпечення життєдіяльності міста; семінар щодо реалізації угоди про асоціацію між Україною і ЄС; засідання постійної комісії Київради з питань регламенту та депутатської етики; засідання постійної комісії Київради з питань техногенно-економічної безпеки та надзвичайних ситуацій; засідання Київської міської тристоронньої соціально-економічної Ради; круглий стіл щодо забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків;

- засідання постійної комісії  КМР щодо місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв'язків; засідання постійна комісія  з питань проведення повірок квартирних приладів обліку; перейменування вулиць міста; семінар ефективність планування та оцінки, у тому числі проектів з енергозбереження - запорука досягнення стратегічних цілей"; засідання постійної комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку; засідання Постійної Комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

 Протягом місяця виконано:

- 706 аварійних робіт на водопровідних мережах і 16 на мережах водовідведення;

- усунуто  аварій: 156 на інженерних мережах з  гарячого водопостачання,   60 - централізованого опалення;

- із загальної кількості 201 (187 на балансі у СВКП "Київводфонд") бюветних комплексів не працює 76 (69) одиниць;

- підприємствами-перевізниками вивезення побутових відходів здійснювалося згідно з графіками відповідно до укладених договорів в установленому порядку;

- КП "Київбудреконструкція" забезпечував супровід проектів і контроль виконання розпоряджень КМДА в частині, що стосується реконструкції, технічного нагляду та виконання робіт на підпорядкованих об’єктах житлово-комунальної сфери;

- КП "Водно-інформаційний центр"  прийняв 8016 відвідувачів;

-  2413 поховань громадян на кладовищах міста,в тому числі  учасників АТО – 19 (74) .

 Підготовлено:  6 - проектів рішень Київради, 25 проектів розпоряджень КМДА, 34 наказів з питань персоналу та основної діяльності, 15 проектів договорів /угод. Забезпечено представництво київської міської влади (Департаменту) у 32 судових справах. Опрацьовано  4722 документів у тому числі  3381 - контрольних.

 2.1. Всі заходи передбачені завданнями та планами роботи Департаменту  на березень в основному виконані. Щотижневі звіти по встановленій формі та необхідні матеріали щодо основних результатів діяльності Департаменту  надавались до Київської міської державної адміністрації та висвітлено на веб-сайті Департаменту, Офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адмінітсрації. 

2.2. В організаційному забезпеченніуправлінської діяльності, основні зусилля зосереджувались на: забезпечення заходів з мобілізаційної підготовки; підтримання належної виконавської дисципліни; підвищення ефективності роботи структурних підрозділів Департаменту та організація контролю виконання програм, планів структурними підрозділами Департаменту відповідно до призначення; надійності роботи програми "АСКОД", документообігу, С-центр; оперативному вирішенні та організації виконання доручень та завдань керівництва КМДА, Департаменту; узагальнення та надання матеріалів в частині, що стосується планування та підсумків роботи за рік, місяць; організацію та проведення особистого прийому громадян керівництвом  Департаменту, системному опрацювання матеріалів і наповненні сайту, матеріально-технічному забезпеченні структурних підрозділів Департаменту інше.

Загальні дані про документообіг за період з 01.03.2015 по 31.03.2015

№ з/п

Тип кореспонденції

Загальна кількість

надходжень

З них виконані за період 

Примітка

1

Службові документи (без звернень громадян, запитів на інформацію, ЗМІ, нормативно-розпорядчих, Call-центру, внутрішніх, гарячої телефонної лінії)

2773

1390

 

2

Звернення, пропозиції та скарги громадян

363

112

 

3

Запити на інформацію

13

11

 

4

ЗМІ

28

20

 

5

Нормативно-розпорядчі

29

6

 

6

Call-центр

1516

1457

 

7

Гаряча телефонна лінія

0

0

 

 

ВСЬОГО

4722

2996

К-3381

 2.3. Розвиток та реформування  житлово-комунальної інфраструктури

Управлінням підготовлено матеріали, організовано та проведено:

- за участі представників КП «ГІОЦ» та ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», ПАТ «АК Київводоканал», ТОВ «Євро-реконструкція» та ПАТ «Київгаз» з питань впорядкування відносин учасників ринку житлово-комунальних (02.03.2015);

- під головуванням заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О. стосовно вирішення проблемних питань створення ОСББ у будинках, які побудовані за кошти інвесторів у зв’язку з відсутністю технічної документації ( 11.03.2015);

- стосовно передачі житлового фонду ДП «Пуща-Водиця» до сфери управління Солом’янської районної в м. Києві державної адміністрації (16.03.2015);

- стосовно вирішення проблемних питань пов’язаних з експлуатацією будинків на вул. Баренбойма (16.03.2015);

- під головуванням заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О. щодо напрямків співпраці з Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC) (17.03.2015);

- за участі Управління міжнародних зв’язків та фонду Генріха Бьоллє щодо можливих напрямків співпраці з впровадження енергоефективних заходів у багатоквартирних будинках (20.03.2015);

- участь у конференції Всеукраїнської громадської організації «Український союз промисловців і підприємців» з питання впровадження енергоефективних заходів у будівлях ОСББ та ЖБК м. Києва (25.03.2015).

Участь у засіданні робочої групи Комітету Верховної Ради України з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства:- робоча група «Гуртожитки» для підготовки пропозицій про вдосконалення законодавчих актів про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків (06.03.2015);

- робоча група доопрацювала пропозиції народних депутатів України до проекту Закону про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку реєстр. № 1565 (10.03.2015);

- круглий стіл робочої групи «Гуртожитки» на тему: «Про проект одного узгодженого законопроекту про вдосконалення правового регулювання забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» (20.03.2015).

Участь у засіданні постійної комісії Київради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу, де розглядалися питання:

- про стан відшкодування різниці в нарахуваннях на гарячу воду мешканцям будинків ОСББ(ЖБК).

- про погодження проекту розпорядження КМДА «Про утворення комісії для проведення конкурсу проектів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені ОСББ та ЖБК (06.03.2015);

- з питання повірки квартирних лічильників холодного водопостачання (18.03.2015).

Управлінням розвитку та реформування житлово-комунальної інфраструктури взято участь у виїзних нарадах:

- за участі заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О. стосовно розгляду проекту з реалізації енергоефективних заходів у житловому будинку № 10 на вул. Бальзака ЖБК «Автотранспортник-5» (04.03.2015);

- під головуванням директора Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Новицького Д. Ю. стосовно вирішення проблемних питань пов’язаних з експлуатацією будинків на вул. Баренбойма (17.03.2015);

- зустріч з ініціативними групами по створенню ОСББ в Дарницький районній в м. Києві державній адміністрації (19.03.2015);

Опрацьовані та надані звіти Управління Департаменту економіки та інвестицій:

- про хід реалізації реформ у місті Києві та значення критеріїв оцінки стану

впровадження реформ у підпорядкованій сфері;

- стан виконання завдань та заходів з реалізації Стратегічної ініціативи «Першокласна інфраструктура» в частині житлово-комунального господарства «Ощадлива енергетика» у 2015 році.

Постійно проводиться моніторинг щодо вжиття заходів про виконання Закону України «Про Загальнодержавну цільову програму передачі гуртожитків у власність територіальних громад на 2012-2015 роки».

Протягом березня місяця забезпечено підготовку, супроводження та погодження у відповідних службах міста Києва проектів рішень Київради та проектів розпоряджень Київської міської державної адміністрації, зокрема про утворення комісії для проведення конкурсу проектів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках і про приватизацію гуртожитків, прийняття житлового фонду, службового житла, зовнішніх інженерних мереж, обладнання електролічильників, гуртожитків та об’єктів соціальної інфраструктури до комунальної власності територіальної громади міста Києва.

 2.4. Контроль експлуатації  житлово-комунальної інфраструктури

План  роботи Управління на березень місяць виконано повністю.

 На протязі звітного місяця організаційно забезпечено та проведено виїзну нараду під головуванням заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О. з питань:

-  з поточних питань (Критерії оцінки районних в місті Києві державних адміністрацій під час проведення двомісячника з благоустрою, озеленення та поліпшення саанітарного стану міста; повірка квартир них приладів обліку холодної та гарячої води; виконання та аналіз звернень громадян міста Києва до КБУ «Контактний центр»; розрахунки тепло,-водопостачання підприємств за надані житловими організаціями послуги).

Підготовлено матеріали та взято участь у:

-   засіданнях робочої групи по розробленню організаційно-правових заходів з удосконалення та оптимізації структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва;

- у нараді під головуванням Пантелеева П.О. з питання заміни будинкових покажчиків на виконання рішень Київради щодо перейменування вулиць міста;

-   у громадських слуханнях та публічному представленні інформації про виконання бюджету Департаментом житлово-комунальної інфраструктури за 2014 рік;

- у нараді за участю ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», ПАТ АК «Водоканал», ТОВ «Евро-реконструкція», КП «ГІОЦ», КП «Київжитлоспецексплуатація», директора КБУ «Контактний центр міста Києва»  з питань розроблення алгоритму опрацювання зверненнь громадян щодо надання житлово-комунальних послуг;

-   взято участь в об’їзді Деснянського та Дніпровського районів, а також в засіданні комісії з проведення весняного двомісячника з благоустрою;

- взято участь у нараді в Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації щодо упорядкування вул.Володимирської, 1-14;

 взято участь у засіданні круглого столу Національного форуму з питання «Законодавче регулювання поводження з відходами в Україні»;

-  взято участь у другій стратегічній сесії з розробки загальнодержавної та загально-київської стратегії поводження з твердими побутовими відходами

  Щопонеділка надається інформація Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України стосовно ліквідації наслідків негоди (кількість снігоприбиральної техніки, посипкового матеріалу).

    Щоденно надається інформація Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища стосовно ліквідації наслідків негоди (кількість снігоприбиральної техніки, посипкового матеріалу).

    Управління здійснює постійний контроль за станом проходження опалювального сезону; моніторинг відключень житлових будинків від опалення, ГВП, ХВП , електропостачання внаслідок аварійних пошкоджень та щоденне інформування керівництва Киїіської міської державної адміністрації, Мінрегіону України .

Постійно ведеться робота по своєчасному і якісному розгляду звернень громадян до служби допомоги киянам КБУ «Контактний центр міста Києва 1551», до КМДА, звернення народних депутатів України, депутатів Київради, опрацьовуються доручення керівництва Київської міської державної адміністрації, її структурних підрозділів, інформаційні запити в межах компетенції, листи службової кореспонденції. Здійснюється підготовка інформації засобам масової інформації з питань віднесених до сфери житлово-комунального господарства.

Протягом березня 2015 року проведено особистий прийом громадян  заступником директора відповідно графіку та прийнято участь в особистих прийомах громадян директором Департаменту житлово-комунальної інфраструктури.

        2.5. Заходи щодо забезпечення та розвитку енергоефективності

Протягом місяця було виконано наступний обсяг робіт:

  - підготовлено матеріали та прийнято участь у  засіданні Експертної групи з питань життєзабезпечення та енергозбереження в сфері житлово-комунального господарства

під головуванням міського голови В.В.Кличка;

  - підготовлено матеріали та прийнято участь у нарадах під головуванням заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О.:

    - питання встановлення приладів обліку теплової енергії житлових будинках у 2015 рік;

   - питання аналізу роботи модульних індивідуальних теплових пунктів, якості їх обслуговування та налаштування;

-  питань технічної можливості встановлення приладів обліку теплової енергії;

            - з представниками ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» щодо внесення змін до Інвестиційної програми, зокрема змінити об’єкти, на яких планувалось встановлення приладів обліку послуги з централізованого постачання гарячої води, на об’єкти для встановлення приладів обліку послуги з централізованого опалення;

           - взято участь у семінарі для другої групи міст-партнерів USAID.

           Надано інформацію ЦОВВ:

           - Мінприроди України та Мінфін України щодо реструктуризації запозичень міста Києва та використання коштів державного бюджету, що надійшли в рамках Кіотського протоколу до Рамкової конвенції ООН про зміну клімату, для реалізації проектів цільових екологічних (зелених) інвестицій у місті Києві;

          - Міністерству економічного розвитку і торгівлі України щодо участі у програмі грантів з Фонду Східноєвропейського партнерства з енергоефективності та довкілля;

          - Державному агентству з енергоефективності та енергозбереження України щодо моніторингу виконання заходів регіональних та галузевих програм підвищення енергоефективності і програм зменшення споживання енергоресурсів бюджетними установами шляхом їх раціонального використання надаємо інформацію стосовно реалізації енергоефективних заходів;

           - Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг стосовно вжиття заходів щодо переведення в установленому порядку всіх категорій споживачів на облік теплової енергії і природного газу з використанням приладів комерційного обліку теплової енергії;

          - Міністерству регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ стосовно вжиття заходів щодо комерційного обліку теплової енергії і вдосконалення системи теплопостачання з метою зменшення непродуктивних втрат енергоносіїв.

Підготовлено проекти розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

          -  проект розпорядження «Про утворення Дорадчого комітету з питань розробки плану дій сталого енергетичного розвитку міста Києва»;

          - проект розпорядження «Про внесення змін у структуру Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».

Поінформовано керівництво КМДА щодо:

          - підготовки адресного переліку житлових будинків, у яких будуть встановлені прилади обліку теплової енергії у 2015 році;

          -  результату особистого прийому гр. Сигляника та прийняття відповідних рішень;

          -  співпраці з компанією «Ciklum» та причин припинення співробітництва;

           - співпраці з компанією «Інтервест» щодо розміщення твердопаливної котельні у ДНЗ № 121;

          - проведення порівняльного аналізу споживання теплової енергії по житловим будинкам, в яких протягом 2014 року встановлено прилади обліку споживання теплової енергії;

         - затвердження механізму дієвого контролю за енергоспоживанням установ, що фінансуються з бюджету міста Києва та КП «Київміськсвітло», в частині дотримання лімітів споживання теплової, електричної енергії, природного газу, водопостачання та водовідведення на 2015 рік;

         - компенсації частини процентної ставки за користування кредитом, який буде наданий банком фізичній особі на придбання енергозберігаючого обладнання в рамках реалізації Державної цільової економічної програми енергоефективності і розвитку сфери виробництва енергоносіїв з відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива на 2010-2015;

        - реалізації у місті Києві проектів з термосанації за рахунок коштів  цільових екологічних (зелених) інвестицій;

        - прискорення підготовки та погодження проекту розпорядження, яким буде затверджено перелік об’єктів для оснащення інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, ЖБК та ОСББ теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації;

        - конкретизації задач та результатів виконання плану заходів щодо запровадження енергоефективних технологій та заходів термомодернізації, завдань, визначених Програмою економічного та соціального розвитку та бюджету міста Києва на 2015 рік.

Підготовлено та подано для узагальнення структурним підрозділам ДЖКІ інформацію щодо:

       - підготовки проекту програми встановлення приладів обліку теплової енергії житлових будинках у 2015 рік;

       - існуючого стану оснащення приладами обліку теплової енергії житлові будинки міста Києва та потреби у їх встановленні у 2015 році;

       - виконання «Регіональної програми підвищення енергоефективності на 2011-2015 роки для міста Києва» за весь період дії програми;

       -   розроблення проекту програми оснащення житлового фонду приладами обліку;

       -   встановлення засобів обліку теплової енергії;

       -   технічної можливості встановлення приладів обліку теплової енергії;

       -   пропозицій районних в м. Києві державних адміністрацій стосовно пріоритетних об’єктів, де необхідно встановити теплолічильники та здійснити заходи з термосанації;

       -   інвентаризації житлових будинків, де наявні прилади обліку теплової енергії;

       -   існуючого стану оснащення житлового фонду лічильниками ЦО та ГВП. 

Інше

        -  підготовлено лист Департаменту охорони здоров’я щодо облаштування котельні на біопаливі;

        -  підготовлено лист ТОВ «Інбуд - ХХІ» щодо можливостей у співробітництві з КМДА;

        -  підготовлено лист народному депутату Томенку М.П.  щодо пропозицій ТОВ «ОДЕСЕМ»;

        -  підготовлено два листа ТОВ «ОДЕСЕМ» щодо можливостей у співробітництві з КМДА;

        -  підготовлено лист гр. Штефанюку П.І. щодо раціоналізаторської пропозиції, надані критичні зауваження;

        -  підготовлено лист гр. Коломійцю О.Й. щодо готовності співпраці (участі у проектах КП ГВП з термосанації);

        -  підготовлено лист гр. Сиглянику щодо перенаправлення  його пропозицій до Мінпаливенерго для подальшого опрацювання;

         - підготовлено лист до Мінпаливенерго з раціоналізаторською пропозицією гр. Сигляника для подальшого опрацювання;

         - надано відповідь на інформаційний запит щодо встановлення приладів обліку теплової енергії;

         - підготовлено лист депутату Київської міської ради Пабату О.В. щодо надання адресного переліку об`єктів із зазначенням конкретно вжитих заходів з енергозбереження по виконанню робіт та фінансуванню;

         - лист КП «Київське інвестиційне агентство» винесення на розгляд першої інвестиційної комісії проектів встановлення модульних біопаливних котелень на об’єктах соціальної сфери міста Києва;

         - підготовлено лист Департаменту промисловості та розвитку підприємництва щодо залучення наукового потенціалу до розвитку міста Києва;

         - надано відповідь на інформаційний запит Управлінню інформаційного забезпечення щодо узгодження зйомки телеканалу ICTV;

         - надано відповідь Управлінню розвитку та реформування житлово-комунальної  інфраструктури щодо опрацювання проекту Угоди взаємообміну інформаційними ресурсами між Держстатом та Київською міською державною адміністрацією;

          -            підготовлено лист Деснянській районній в місті Києві державній адміністрації щодо включення проектів з впровадження технології, яка передбачає використання теплових насосів для теплопостачання будівель соціально-бюджетної сфери, а саме закладів освіти;

          - підготовлено 16 листів народним депутатам України та Київради;

          - підготовлено лист на надано відповідь 24 ОСББ та ЖБК;

          - підготовлено лист на надано відповідь 52 громадянам.

2.6. Розвиток та експлуатація об’єктів природних монополій 

Протягом березня 2015 року управлінням природних монополій було виконано наступний обсяг робіт:

Паливно-енергетичне господарство

1. Забезпечено організацію, підготовку матеріалів та участь у:

- засіданні Ліцензійної комісії з питань ліцензування провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (крім діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії), транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії, централізованого водопостачання та водовідведення, яке відбулось 26.03.2015;

- нараді під головуванням заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О. з питання підвищення енергетичної безпеки та збільшення потужності електропостачання правобережної частини м. Києва, яка відбулась 06.03.2015;

- нараді під головуванням заступника директора Департаменту житлово-комунальної інфраструктури з питання необхідності облаштування індивідуальних теплових пунктів у відомчих житлових будинках на вул. Старонаводницька, 8а, 6, яка відбулась 02.03.2015.

2. Забезпечено супроводження погодження проекту розпорядження про переоформлення ліцензії 1 суб’єкту господарювання та підписання двох бланків ліцензій єдиного зразка.

Надано Державній службі України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва звіт про ліцензовану діяльність, використання бланків ліцензій та надані адміністративні послуги щодо ліцензування у сфері теплопостачання.

Подано інформацію до Реєстру суб’єктів підприємницької діяльності, які отримали ліцензії на право провадження господарської діяльності з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії щодо нових ліцензіатів на цей вид діяльності.

3. Забезпечено ведення щоденного моніторингу стану проходження опалювального сезону 2014-2015 років.

4. Проведено аналіз стану споживання обсягів природного газу споживачами м. Києва, за результатами якого надавалась інформацію НАК «Нафтогаз України» щодо перевищення використання обсягів природного газу споживачами міста Києва.

5. Поінформовано керівництво Київської міської державної адміністрації з питань:

- щодо підключення квартири № 6 будинку № 6/11 на вул. Софії Петровської до мереж водопостачання, теплопостачання та водовідведення;

- створення на підприємствах необхідних запасів резервного палива (мазут);

- щодо можливості і доцільності розробки техніко-економічного обґрунтування (ТЕО), а також визначення замовника та джерел фінансування робіт з питань реконструкції будівель та інженерних мереж житлових масивів «Теремки», «Виноградар», «Мінський».

6. Опрацьовано з ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ», ПАТ «Київгаз» та іншими структурними підрозділами ВО КМР (КМДА) та підготовлено відповіді на запити, звернення, листи з питань:

- погодження балансу розподілу граничної величини споживання електричної потужності на квітень 2015 року;

- зарахування до комунальної власності територіальної громади міста Києва приладів обліку теплової енергії;

- встановлення лічильника газу в квартирі № 60 житлового будинку  № 28-б на вул. Архітектора Вербицького;

- неналежного електропостачання споживачів, які проживають у межах вулиць Іжевській та Трускавецькій;

- передачі будинкового засобу обліку теплової енергії  на вул. Щербакова, 53-б у володіння та користування ПАТ «КИЇВЕНЕРГО»;

- електропостачання на вул. Улітіна, 5;

- електропостачання на вул. Братиславській, 20-а;

- незадовільного гарячого водопостачання під’їзду № 6 житлового будинку № 14 на просп. Корольова та проведення  перерахунку за ненадані послуги;

- відключення гарячого водопостачання та опалення в житлових будинках №№ 156/1, 156/2 на вул. Академіка Заболотного;

- дострокового завершення опалювального сезону в місті Києві;

- незадовільного гарячого водопостачання житлових будинків № 11-А та 11-Б на вул. Петра Панча;

- відключення житлового будинку № 8 на вул. Вишняківській від централізованого постачання гарячої води, а також укладення з мешканцями зазначеного житлового будинку договорів про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води;

- відновлення гарячого водопостачання житлових будинків №№ 20, 22, 24, 26 на вул. Шолом-Алейхема;

- незадовільного гарячого водопостачання житлового будинку № 5 на вул. Якуба Коласа;

- нарахування оплати за послугу централізованого опалення за січень 2015 року без урахування показників загальнобудинкового лічильника будинку № 36 на вул. Північна;

- приладу обліку і механізму нарахування плати за опалення житлового будинку  № 25-Б на бульв. Перова;

- встановлення приладу обліку теплової енергії житлового будинку № 28-А на просп. Генерала Ватутіна;

- нарахування оплати за послугу з централізованого опалення житлового будинку № 10 на вул. В. Блюхера;

- нарахування плати за послугу централізованого опалення та ремонту приладу обліку теплової енергії житлового будинку № 6 на просп. Свободи;

- запровадження на ТЕЦ та котельнях міста Києва альтернативних видів палива;

- щодо перерахунку за недодані послуги з гарячого водопостачання споживачу житлового будинку вул. Фучіка, 9;

- встановлення газового приладу обліку в квартирі № 3 на вул. Харківське шосе, 168-е;

- передачі у володіння та користування ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» теплової мережі на вулицях Рогозівській, 1 і Алма-Атинській, 107/2;

- не працюючого приладу обліку теплової енергії житлового будинку на вул. Вишняківська, 1.

7. Підготовлено та подано для узагальнення структурним підрозділам Департаменту інформацію та пропозиції стосовно:

- відсутності 04.01.2015 в період з 21 год. 10 хв. по 21 год. 12 хв. електропостачання в житловому будинку № 13 на вул. А. Ахматової та ТОВ «РАДА-7» від 27.02.2015 № 07-0071, щодо відсутності 05.01.2015 в період з 21 год. 22 хв. по 21 год. 27 хв. електропостачання в житловому будинку № 6-б на вул. Старонаводницькій;

- погодження проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про прийняття до комунальної власності територіальної громади міста Києва магістральних теплових мереж товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЕКОН-СЕРВІС»;

- погодження проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про безоплатне прийняття до комунальної власності територіальної громади міста Києва теплових мереж публічного акціонерного товариства «Завод залізобетонних конструкцій ім. Світлани Ковальської»;

- погодження проекту рішення Київської міської ради «Про демонтаж та списання основних засобів, які належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва»;

- незадовільного централізованого опалення житлового будинку № 7 на вул. Лайоша Гавро;

- встановлення засобів обліку електричної енергії та газу   (вул. Зодчих, 47, кв. 173);

- щодо повірки приладів обліку;

- стосовно стану оснащення підприємств теплопостачання, що здійснюють свою діяльність на території міста Києва, технологічними засобами обліку відпуску теплової енергії;

- заборгованості з оплати за спожиту електричну енергію підприємствами м. Києва.

8. За результатами опрацювання питань проінформовано:

- Кабінет Міністрів України про виконання підпункту 6 пункту 6 витягу з протоколу № 32 засідання Кабінету Міністрів України від 11.03.2015;

- Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України щодо заходів, вжитих для скорочення споживання природного газу та про можливість дострокового завершення опалювального сезону;

- Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України стосовно стану оснащення підприємств теплопостачання, що здійснюють свою діяльність на території міста Києва, технологічними засобами обліку відпуску теплової енергії;

- Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища з питання відсутності електропостачання в житловому будинку № 2 на вул. Зоологічній;

- ЖБК «Залізничний-2» з питання повірки приладу обліку теплової енергії;

- Київську обласну державну адміністрацію з питання прийняття до комунальної власності територіальної громади міста ділянки електричної мережі;

- ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» щодо проекту рішення Київської міської ради «Про затвердження коригувань до Схеми розвитку електричних мереж 35 кВ і вище м. Києва на період до 2020 року (І етап − до 2010 року)»;

- Державну інспекцію з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у місті Києві щодо проведення безкоштовного моніторингу технічного стану електро- та теплоенергетичного устаткування суб’єктів господарювання;

- ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» щодо пропозиції Товариства стосовно ініціювання Голосіївською районною в місті Києві державною адміністрацією питання зарахування до комунальної власності територіальної громади міста Києва трансформаторної підстанції № 5524, розташованої на вул. Голосіївській, 53 та передачі її у володіння та користування ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» в існуючому стані;

- ТОВ «ЮНІТРЕЙД» щодо невідкладних заходів з розробки і впровадження інноваційних проектів теплофікації України, в контексті Закону України № 2509 від 05.04.2005;

- Департамент земельних ресурсів щодо забезпечення безперебійного функціонування амбулаторії на вул. Завальній, 1В;

- Департамент містобудування та архітектури щодо Детального плану території в межах вул. Академіка Кржижановського, бул. Академіка Вернадського, вул. М. Краснова, залізнична колія у Святошинському районі     м. Києва.

9. Забезпечено супроводження погодження проектів розпоряджень ВО КМР (КМДА):

- «Про здійснення контролю за дотриманням ліцензіатами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (крім діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії), транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії»;

- «Про завершення опалювального сезону в місті Києві»;

10. Опрацьовано з Національною комісією, що здійснює державне регулювання енергетики та комунальних послуг питання щодо здійснення контролю за дотриманням ліцензіатами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (крім діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії), транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії.

11. Надано Національній комісії, що здійснює державне регулювання енергетики та комунальних послуг інформацію щодо обсягів постачання споживачам теплової енергії ліцензіатами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

12. Опрацьовано Інвестиційну програму ТОВ «Акважитлосервіс» на 2015 рік

Водопровідно-каналізаційне господарство

1. Підготовлено матеріали та взято участь у:

- нараді під головуванням заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О. з питань експлуатації бюветних комплексів, яка відбулася 24.03.2015.

2. Надано керівництву КМДА інформацію та пропозиції щодо:

- передачі громадських вбиралень, бюветних комплексів та фонтанів на баланс ПАТ «АК «Київводоканал»;

- здійснення передачі теплових пунктів на баланс теплопостачальних організацій за участю представників ПАТ «АК «Київводоканал»;

- включення до Інвестиційної програми  ПАТ «АК «Київводоканал» на 2015 рік закупівлі 5-ти автоцистерн для питної води, встановлення регуляторів тиску на водопровідних вводах у житлові будинки, придбання 2-ох аналізаторів токсичності води (токсикометрів);

- виконання ПАТ «АК «Київводоканал» Плану першочергових заходів з підвищення рівня охорони об’єктів Товариства;

- звіту про стан виконання Плану заходів з імплементації Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, на 2014-2017 роки у м. Києві;

- заборони відключення у м. Києві гарячої води після закінчення опалювального сезону (окрім періоду проведення технічного випробування мереж) та створення Київського міського паливного резерву;

- відновлення роботи бювету на вул. Леніна, 29 (Бортничі);

- можливості включення до Інвестиційної програми ПАТ «АК «Київводоканал» на 2015 рік заходів з влаштування котельні для теплозабезпечення об’єктів ПАТ «АК «Київводоканал», які наразі опалюються від котельні Дніпровської водопровідної станції, враховуючи зменшення теплової потужності існуючої котельні;

- обстеження території водного простору навколо дюкерних переходів через річку Дніпро, вжиття заходів щодо їх безпечної експлуатації і унеможливлення виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру;

- видачі акту меж обслуговування зовнішніх водопровідних мереж об’єкту, розташованого на вул. Білицькій, 13 А, та виконання ремонту водопровідного вводу з метою переукладання договору між ПАТ «АК «Київводоканал» і Управлінням матеріальних ресурсів та логістики Служби зовнішньої розвідки України.

3. Надано Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи інформацію щодо екологічної ситуації, яка склалася із забезпеченням мешканців мікрорайону Бортничі якісною питною водою.

4. Надано Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України інформацію щодо:

- доцільності скасування Інструкції із застосування гіпохлориду натрію для знезараження води в системах централізованого питного водопостачання та водовідведення;

- якості питної води у мікрорайоні Бортничі м. Києва.

5. Підготовлено та подано для узагальнення структурним підрозділам Департаменту інформацію та пропозиції стосовно:

- виконання протоколу від 10.02.2015 № 003/21 робочої наради з питань впорядкування відносин учасників ринку житлово-комунальних послуг;

- опрацювання проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про зарахування до комунальної власності територіальної громади міста Києва майна, яке встановлено під час реконструкції парку «Позняки»;

- удосконалення міських цільових програм.

6. Забезпечено опрацювання із структурними підрозділами КМДА, районними в місті Києві державними адміністраціями, ПАТ «АК «Київводоканал», СВКП «Київводфонд» та ін. і підготовку проектів відповідей на запити, звернення та листи з питань:

- реалізації винахідницького проекту «Комплекс Краснікова»;

- прийняття у володіння та користування (на баланс) ПАТ «АК «Київводоканал» та обслуговування ним внутрішньоквартальних (внутрішньодворових) мереж, до яких підключено два і більше споживачів послуг з централізованого водовідведення;

- функціонування бювету на вул. Ризькій, 1;

- можливості спрямування передбачених бюджетних асигнувань для фінансування науково-технічної розробки «Каналізаційні люки та дощоприймачі для автошляхів»;

- реконструкції на території Меморіального комплексу «Національний музей історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років» водопровідної мережі Д=300 мм, яка перебуває на балансі ПАТ «АК «Київводоканал»;

- прочистки каналізаційної мережі до будинків №№1-22 на вул. Тухачевського у селищі Жовтневе Святошинського району міста Києва та передачі її на баланс ПАТ «АК «Київводоканал»;

- відновлення роботи водорозбірної колонки, яка розташована на вул. Олега Кошового, 37/5 і пров. Санітарному, та її використання мешканцями на основі договірних відносин з ПАТ «АК «Київводоканал»;

- функціонування бюветів на вул. Новопирогівській, 33 та с. Корчувате-1;

- надання адресного переліку бюветних комплексів, на яких заплановано проведення ремонтних робіт у 2015 році;

- функціонування бювету на вул. Жуковського та продажу питної води біля зазначеного бювету;

- функціонування бюветів у Дарницькому районі;

- будівництва каналізаційної мережі на вулиці Козацькій та у провулках Майкопському, Хутоярівському, Козацькому, Бурмистенка;

- недопущення впливу повеневих і паводкових процесів на стабільність роботи об’єктів централізованого водопостачання та водовідведення міста Києва;

- функціонування бюветних комплексів на вул. Новопирогівська, 33 і  с. Корчувате, 1;

- підготовки об’єктів та систем житлово-комунального господарства до пропуску льодоходу, повені та паводків у 2015 році;

- ситуації, що склалася із забезпеченням мешканців мікрорайону Бортничі якісною питною водою;

- проведення профілактичних робіт на дворовій каналізаційній мережі будинку № 24 на вул. Анни Ахматової та передачі її до комунальної власності територіальної громади м. Києва з подальшою передачею у володіння та користування (на баланс) Пат «АК «Київводоканал»;

- включення до адресного переліку робіт з капітального ремонту бюветних комплексів та громадських вбиралень на 2015 рік бюветів, розташованих на території Святошинського району;

- відновлення функціонування бюветних комплексів, розташованих на вул. Ромена Ролана, 6/10 та вул. Сім’ї Сосніних, 6-а у Святошинському районі;

- неотримання відповіді на попереднє звернення щодо відновлення роботи бювету, розташованого на вул. І. Пулюя, 5;

- ремонту бюветних комплексів за адресами: вул. Салютна (парк «Веселка»), вул. Саратовська, 22, вул. Академіка Туполєва, 22-б та вул. Вільгельма Піка – вул. Тешебаєва;

- порушення права гр. Філіповича А.А. на звернення громадян;

- передачі бюветних комплексів та водорозбірних колонок, які розташовані на території Дарницького району, на баланс СВКП «Київводфонд»;

- розгляду проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про реалізацію пілотного проекту забезпечення шкільних і дошкільних закладів та населення м. Києва якісною питною водою»;

- розроблення та затвердження в установленому порядку норм споживання комунальних послуг;

- укладення (переукладення) договору про надання послуг з водопостачання та водовідведення між ТОВ «ГЕРМЕС» та ПАТ «АК «Київводоканал»;

- виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської рпади (Київської міської державної адміністрації) від 30.01.2014 № 111 «Про влаштування фонтана на вул. Хрещатик, 23 у Печерському районі»;

- укладання прямого договору на послуги з водопостачання та водовідведення між ТОВ «СЛУХ» і ПАТ «АК «Київводоканал» та правомірності вимог ТОВ «Ліко-Житлосервіс» стосовно надання для цього копії технічного паспорту на нежитлові приміщення, розташовані на вул. Ломоносова 56;

- відновлення функціонування бюветних комплексів, розташованих на вул. Наумова, 27 та вул. Уборевича, 24;

- підключення бюветних комплексів, розташованих у Дарницькому та Дніпровському районах м. Києва до мереж електропостачання;

- передачі обладнання насосної станції ПАТ «ДБК-4», яка забезпечує водопостачання житлового будинку на вул. Котовського, 47, до комунальної власності територіальної громади міста Києва та подальшого закріплення її на балансі ПАТ «КИЇВЕНЕРГО»;

- використання на очисних спорудах водопровідних станцій ПАТ «АК «Київводоканал» фільтруючого мінералу цеоліт.

7. Забезпечено ведення постійного моніторингу функціонування бюветних комплексів та проведених робіт з усунення пошкоджень на водопровідних та каналізаційних мережах.

 

2.7. Управлінням реалізації проектів забезпечено

Моніторинг виконання розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.04.2014 №491, від 24.06.2014 №795 та від 09.09.2014 №1000.

Збір, опрацювання, узагальнення та аналіз інформації щодо виконання підпорядкованими підприємствами Програми капітальних вкладень за лютий 2015 року.

Підготовку матеріалів на запити Прокуратури міста Києва.

Опрацювання депутатських звернень.

    Опрацювання звернень громадян, що надійшли до Департаменту, та підготовка довідок для особистого прийому громадян директором Департаменту, інформаційних запит ГО, засобів масової інформації.

Підготовлено та організаційно забезпечено проведення наради  з питань експлуатації, реконструкції та технічного переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району 13.02.2015 під головуванням заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О.

Прийнято участь  у засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань регламенту та депутатської етики 18.03.2015, та підготовлено інформацію на розгляд проекту розпорядження виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Положення про Управління (інспекцію) самоврядного контролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».

Прийнято участь  у засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв’язків 23.03.2015, та підготовлено інформацію на розгляд проекту розпорядження виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Положення про Управління (інспекцію) самоврядного контролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».

Підготовлено та організаційно забезпечено проведення наради  з питань реалізації програми з  капітального ремонту житлового фонду (асфальтування, ремонт будинків, дитячих ігрових майданчиків, заміна або модернізація ліфтів та інше) 24.03.2015  під головуванням начальника управління реалізації проектів Москалевського С.В.

      Основні заходи плану роботи за березень 2015 року виконані у повному обсязі.

 2.8. Управлінням  ритуальних послуг

Відповідно до Плану основних заходів діяльності на березень 2015 року та доручень виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Департаменту житлово-комунальної інфраструктури, Управлінням ритуальних послуг Департаменту ЖКІ підготовлено:

            - пропозиції кандидатури до складу Організаційного комітету з питань створення і забезпечення функціонування Національного військового меморіального кладовища Мінрегіонбуду;

            - лист Міністерству оборони України щодо виділення земельної ділянки  під будівництво кладовища для мешканців столиці (30-50 га) з відкриттям на ньому ділянки площею 4 га для створення Національного військового пантеону з метою поховання осіб, які відділи життя за Україну;

            - відомості про загиблих учасників АТО, похованих на території кладовищ м. Києва до Українського інституту національної пам’яті;

            - матеріали на нараду з питань розширення меж Лісового кладовища та будівництва нового крематорію з облаштуванням колумбарію під головуванням заступника голови КМДА Пантелєєва П.О.;

            -  інформацію до Департаменту фінансів щодо наданих пільг на поховання осіб, що мають трудові заслуги та заслуги перед Батьківщиною, учасника бойових дій та інвалідів війни  за березень 2015 року;

            - лист до Департаменту земельних ресурсів щодо можливості на законодавчому рівні позитивного вирішення питання придбання виконавчим органом Київської міської ради (КМДА) земельної ділянки площею 114 га під розширення Північного кладовища;

            - пропозиції до плану загальноміських заходів з відзначенням 70-ї річниці Перемоги у Великий вітчизняній війні 1941-1945 років Управлінню у справах жінок, інвалідів, ветеранів війни та праці;

            - інформацію про кількість проведених поховань, кремацій та підпоховань у родинну могилу Комунальній організації «Інститут Генерального плану  м. Києва»;

            - інформація щодо виконання затвердженого план-графіка виконання організаційно-правових заходів з припинення Комунального підприємства «Підрядне спеціалізоване ремонтно-будівельне управління» Департаменту комунальної власності;

            - моніторинг проведення взаєморозрахунків між комунальними підприємствами;

            - матеріалів та презентації на  колегію  з питання проведення поминальних днів на міських кладовищах;

            - збір та узагальнення інформації щодо поховань (кремацій) загиблих воїнів-учасників антитерористичної операції;

            - графік погашення заборгованості із виплати заробітної плати працівників КП КК АТП №2737 та забезпечена координація  за  виконанням заходів з погашення.

            - аналіз обсягів надання ритуальних послуг за лютий 2015 рік;

            - план роботи Управління ритуальних послуг ДЖКІ на квітень 2015 року;

            - звіт про проведені заходи та роботи з громадкістю за І кв.2015 року;

            - інформацію для розміщення на веб-сторінці Департаменту ЖКІ та Facebook.

проведено:

       - заходи до проведення поминальних днів на міських кладовищах та здійснення контролю за їх виконанням;

            - нараду по розгляду нагальних питань фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств підпорядкованих Управлінню ритуальних послуг;

            - роботу по виходу рішення Київської міської ради «Про визначення розміру статутного капіталу РС СКП «Спецкомбінат ПКПО»;

            - роботу по виходу розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо затвердження складу ліквідаційної комісії;

            - роботу по виходу рішення Київської міської ради «Про реорганізацію комунальних підприємств у галузі поховання»;

            - роботу по виходу розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо проведення поминальних днів на кладовищах м. Києва у 2015 році;

            - аналіз виконання  основних показників фінансово-господарської діяльності підпорядкованих підприємств за 2014 рік;

            - роботу з  опрацювання проекту положення Департаменту ЖКІ в частині галузі поховання;

            - 10.03.2015 проведено покладання квітів біля могили  лікаря офтальмолога, хірурга доктора медичних наук, професора, заслуженого діяча науки Васютинського  А.Г. з нагоди 140-річчя від Дня народження.

Опрацьовано:

- порядок забезпечення транспортування тіл мешканців міста Києва, які загинули в ході проведення антитерористичної операції та надано пропозиції для подальшої роботи;

            - фінансовий план на 2015 рік РС СКП «Київський крематорій», РС СКП «Спецкомбінат ПКПО»;

            - ціни на необхідний  мінімальний перелік окремих видів ритуальних послуг РС СКП «Київський крематорій» та РС СКП «Спецкомбінат ПКПО»;

            - проект тарифів та розрахункові матеріали  на домовини  КП ПНБМ.

прийнято  участь:

             - у нараді з питань розширення меж Лісового кладовища та будівництва нового крематорію з облаштуванням колумбарію;

            - у нараді по розгляду фінансово-господарської діяльності комунальних підпорядкованих підприємств за 2014 рік;

            - в урочистому заході присвяченому Дню працівника житлово-комунального господарства й побутового обслуговування населення, з відзнакою начальника відділу організації надання ритуальних послуг подякою від міського голови;

            - у засіданні постійної комісії Київради з питань комунальної власності «Про визначення розміру статутного капіталу РС СКП «Спецкомбінат ПКПО» з подальшим подовженням узгодження суми статутного капіталу.

            - у засіданні загальних зборів членів Асоціації працівників ритуального (похоронного) обслуговування населення. На зборах розглядались питання про проведену роботу протягом 2014 року, затвердження кошторису та плану Асоціації на 2015 рік;

            - у виїзній нараді в с. Гребені на виконання доручення заступника голови КМДА Пантелеєва П.О. та з метою розгляду питання розміщення біженців зі Сходу України.

            - у перевірці благоустрою та  санітарного стану ділянки почесних поховань загиблих учасників АТО на Міському кладовищі.

            - у виїзній нараді стовно розширення місця поховання на Совському кладовищі;

            - у перевірці благоустрою та санітарного стану 33 ділянки Байкового кладовища;

            - у засіданні Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради стосовно розгляду стану підприємств та забезпечення виплати заробітної плати працівникам підпорядкованих підприємств;

            - у міжвідомчій робочій нараді для обговорення шляхів вирішення проблемних питань створення  Національного військового меморіального кладовища.

Управлінням ритуальних послуг Департаменту житлово-комунальної інфраструктури опрацьовано та надано аргументовано відповідь:

             - близько 83 листа на виконання доручень центральних органів влади, керівників та структурних підрозділів Київської міської державної адміністрації та Департаменту житлово-комунальної інфраструктури, звернень організацій та підвідомчих підприємств;

            - 7 проекту листів в т.ч. 2 за підписом голови Київської міської державної адміністрації та 5 за підписом заступника голови КМДА Пантелеєва П.О.;

            - 28 звернень в т.ч. 11 заяви приватних осіб, 17 звернень до Комунальної бюджетної установи «Контактний центр м. Києва».

Прийнято начальником Управління ритуальних послуг Департаменту житлово-комунальної інфраструктури та його заступником прийнято 171 осіб:

-         11 громадян з особистих питань відповідно до графіку прийому громадян;

-         160 громадян в т.ч. 3 осіб загиблих учасників АТО та надано погодження на проведення поховань на напівзакритих кладовищах  м. Києва.

 2.9. Фінансове забезпечення, бухгалтерський облік та звітність.Контрольно-ревізійна робота

Забезпечено: фінансування підвідомчих організацій відповідно до зареєстрованих бюджетних зобов`язань, затверджених помісячних розписів доходів та видатків із врахуванням виконання показників по мережі,  виконаних обсягів робіт, наданих послуг, тощо; зарахування бюджетних коштів на особові рахунки Департаменту; перерахування коштів з особових рахунків головного розпорядника на реєстраційні рахунки одержувачів бюджетних коштів; відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх операцій Департаменту (ведення бух обліку); виконання доручень Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також міністерств та відомств; оплату поточних платежів по утриманню Департаменту в ГУ ДКСУ у м. Києва. Виконано ряд окремих доручень керівництва Департаменту.

Підготовлено та надано: до Департаменту фінансів замовлення на фінансування, надано до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності заяву розрахунок для перерахування коштів по листам тимчасової втрати працездатності, а також подано звіт з тимчасової втрати працездатності; подано місячну звітність до Головного управління статистики у Шевченківському р-ні м. Києві, до Пенсійного фонду; підготовлено та надано звітність (Податкова декларація з податку на додану вартість, реєстр виданих та отриманих податкових накладних) до ДПІ у Шевченківському      р-ні; індивідуальну та зведену місячну фінансову звітність до ГУ ДКСУ у         м. Києві. Забезпечено прийом та контроль фінансової звітності підвідомчих організацій за березень  2015 року.

Здійснено платежі відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірно та в повному обсязі відображено операції у бухгалтерському обліку та звітності. Відповідно до виділення Департаментом фінансів фінансування одержувачів нижчого рівня підготовлено розподіли та надано ГУДКСУ у м. Києві.

Забезпечено контроль за наявністю і рухом майна. Обслуговування будівлі в частині взаєморозрахунків з орендарями, сплати комунальних платежів та енергоносіїв, телефонного зв’язку послуг інформаційних систем та Інтернету.

Опрацьовано договірні документи для забезпечення функціонування Департаменту житлово-комунальної інфраструктури.

Відповідно до письмових заяв працівників підготовлено довідки про заробітну плату для обчислення пенсії. 

Основні зусилля працівників сектору контрольно-ревізійної роботи були направлені на здійснення контролю за належним використанням бюджетних коштів, запобіганням фактам незаконного, неефективного та не результативного використання бюджетних коштів та запобіганням нецільового використання бюджетних коштів, проведення заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснення контролю за їх проведенням. з метою чого було :

 2.10. Правове забезпечення

№ за/п

Назва документу/роботи

кількість

1

Проектів договорів, додаткових угод

15

2

Проектів наказів з кадрових питань

30

3

Проектів наказів з основної діяльності

4

4

Проектів рішень КМР

6

5

Проектів розпоряджень виконавчого органу КМР (КМДА)

25

6

Проектів розпоряджень міського голови

-

 

Забезпечено представництво (або інша процесуальна дія) у судових справах, що надходили на опрацювання до Головного управління, Департаменту

32

7

Виконання інших доручень керівництва, в тому числі підготовка листів, інформаційних довідок, не документальних доручень,  консультації співробітників

84

 2.11. Робота  з персоналом.

 Робота сектору персоналу у березні 2015 р. здійснювалась у відповідності з планами роботи та дорученнями, що надходили додатково.

Основним в роботі сектору за звітний місяць було здійснення поточної роботи з кадрового менеджменту в Департаменті, в т.ч.:

- опрацювання документів з призначення – 3, звільнення – 4 чол. і стажування – 2 чол.;

- здійснення спец перевірки стосовно 2 чол., що пройшли за конкурсом; забезпечення проведення перевірки відомостей щодо новопризначених осіб згідно Закону України «Про очищення влади» (2 чол.);

- підготовка наказу з відзначення кращих працівників галузі Подякою Департаменту, запрошення працівників житлово-комунальної галузі м. Києва для заохочення та участь у проведенні заходів до професійного свята;

- опрацювання і подання звітності з питань кадрової роботи за І кв. 2015 р., 

- подання звіту з проведення в Департаменті щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань за підсумками роботи у 2014 році;

- участь в оптимізації структури Департаменту відповідно до рішення Київради від 25.12.2014 р. № 741/741 та розп. Київського міського голови від 16.12.2014 р. № 492 (із змінами від 13.02.2015 р.), підготовка проекту наказу;

- подання управлінню кадрової роботи і нагород КМДА звіту про вакансії за місяць;

- здійснено заходи з декларування доходів державними службовцями за 2014 рік;

- опрацьовано пропозиції структурних підрозділів Департаменту щодо участі держслужбовців в проведенні щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець»

- опрацювання документів щодо призначення (звільнення) директорів КП; супроводження погодження контрактів директорів КП; забезпечення погодження  призначення (звільнення) директорів КП райдержадміністрацій, інше. 

Працівниками сектору за місяць опрацьовано понад 70 од. службової вх. і вих. Кореспонденції,  підготовлено 43 накази з кадрових питань та 3 з основної діяльності Департаменту.

  

Основні заходи Департаменту на квітень місяць 2015 року визначені відповідно до планів роботи, поставлених завдань, доручень та вказівок керівництва Київської міської державної адміністрації. Пропозиції щодо удосконалення діяльності Департаменту доведені до заступників, керівників структурних підрозділів.

Версiя для друку