Сьогодні директор Департаменту житлово-комунальної інфраструктури Дмитро Науменко провів перший на цій посаді особистий прийом громадян, які звертались з різних питань житлово-комунального господарства.
«Житлово-комунальне господарство – це одна з найбільш соціально-наближених галузей, яка містить в собі складну систему відносин, соціально-економічних контактів з різними цільовими аудиторіями, тому велика кількість звернень у цій сфері є абсолютно логічною і нашим завданням на сьогодні є налагодити ефективну взаємодію з киянами аби ефективно вирішувати наявні проблеми. Маємо переконання, що особисті зустрічі, спілкування з громадянами у цьому процесі відіграють важливу роль» - зазначив Дмитро Науменко.
Разом з тим він повідомив, що фахівці Департаменту житлово-комунальної інфраструктури щоденно опрацьовують дуже велику кількість звернень громадян і на сьогодні спостерігається тенденція поступового зменшення кількості звернень. Зокрема за перше півріччя 2017 року до Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшло 2216 звернень громадян. У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року кількість звернень від громадян до Департаменту зменшилась на 680 звернень - 23, 4 %. Кількість колективних звернень у 2017 році у порівнянні з 2016 роком зменшилась на 492, що складає 41,6 %.
Киян найбільше турбують такі питання, як утримання будинків, оплата житлово-комунальних послуг, стабілізація роботи системи централізованого опалення в житлових будинках, функціонування водопровідно-каналізаційного господарства, відновлення благоустрою прибудинкових територій, діяльності ЖБК і ОСББ, реєстрації в гуртожитках тощо.
«Приємно, що ми маємо тенденцію зменшення кількості звернень громадян, але працювати є над чим, перед нами стоїть багато завдань тож маємо діяти оперативно, ефективно та злагоджено», - підкреслив Дмитро Науменко.